9 stycznia 2015

INNY WYMIAR SWETRÓW

Jesień już za nami, ale to nie powód by rezygnować ze swetrów (przynajmniej z tych cienkich). Taka stylizacja przyda Ci się nie tylko na wiosenne ciepłe dni, ale także na zimowe poranki.

Sweter obszyty, złotą nitką doda trochę elegancji, ale nie na tyle by ubierać go tylko w święta. Kolorowy top i czarne spodnie idealnie pasują do tego swetra.
Zdziwiło mnie to, że pomimo rękawów 3/4 oraz tego, że sweter jest dość cienki, było mi w nim ciepło.

Sweter- Mohito
Spodnie- H&M
Bluzka czerwona- Orsay
Bluzka granatowa- H&M
Bransoletka- Apart

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie swetry

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka, uwielbiam takie z zawieszkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z takim swetrem jest świetny. Można go nosić do długiego i krótkiego rękawka w zależności od pogody. Kupiłam go i jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sweter i też się zdziwiłam, że jest mi w nim ciepło

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)