23 stycznia 2015

JAK DOBRZE WYJŚĆ NA ZDJĘCIACH

Każdy z nas chce posiadać swoje idealne zdjęcie, ale często jesteśmy załamani tym jak na nim wyszliśmy. Raz nasza twarz zbytnio się świeci, a na tym zdjęciu wyglądamy grubo. Jeśli macie tego dosyć, koniecznie przeczytajcie dalej i poznajcie triki na ładne zdjęcia.

Kilka przydatnych porad:
  • Jeśli często mrugasz i na zdjęciach masz zamknięte oczy to przed zrobieniem zdjęcia zamknij je, a potem powoli otwórz
  • Wzrok unieś wyżej- nie patrz prosto w obiektyw
  • Jeśli chcesz ukryć drugi podbródek i cienie pod oczami, wysuń szyję do przodu,a następnie opuść brodę
  • Staraj się przyjąć naturalny wyraz twarzy- nie rób min- zamiast na siłę się uśmiechać pomyśl o czymś zabawnym
  • Wyprostuj się, lekko zegnij łokcie i skieruj ciało w jedną stronę- będziesz wyglądać szczuplej
  • Możesz wspiąć się na palce- nogi będą wyglądać na dłuższe i bardziej kształtne.
  • Jeśli chodzi o makijaż to podkład wybierz najbardziej zbliżony do naturalnej karnacji, podkreśl oczy, ciemna szminka pomniejszy usta
  • Jeśli postawić na matowy makijaż pamiętaj by włosy się błyszczały
  • Staraj się nie ubierać na czarno- barwa ta uwypukla niedoskonałości
  • Nie rób zdjęć od dołu 
  • Jeśli robisz selfie pamiętaj o dobrym świetle
  • Rób dużo zdjęć- wybierzesz te najładniejsze

32 komentarze:

  1. Fajne porady, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!
    Na razie nie mam aparatu, a raczej w sumie mam, ale gorzej z kablem usb do przesyłania zdjęć na laptop, więc zadowalam sie kiepskiej jakości aparatem telefonu który opieram o coś, włączam samowyzwalacz i pstrykam fotki :) Rzadko kiedy gdziekolwiek je dodaje, zawsze wychodzą źle. Jestem mało fotogeniczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre rady, chciałabym zobaczyć wykonanie tego w praktyce przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;) Bardzo fajne porady, z wielu korzystałam nieraz a z niektórych jeszcze nie ;) Ale będę pamiętać o nich ;) A teraz zabieram się do reszty Twojego bloga ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O niektórych z nich nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze miałam problem z mruganiem na zdjęciach. Teraz jest już lepiej, a dzięki twoim poradom na wszystkich zdjęciach mam otwarte oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne porady. Daje to do myślenia przede wszystkim początkującym blogerom. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby miał kto mi robić zdjęcia to na 100% wykorzystałabym Twoje rady. Póki co muszę zadowolić się samowyzwalaczem :-(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia przy użyciu samowyzwalacza też mogą być ładne. Spróbuj ustawić samowyzwalacz na więcej niż parę sekund.

      Usuń
  9. Naprawdę super porady :) Z chęcią je wykorzystam! O kilku z tych porad nawet nie miałam pojęcia ;) Dziękuję! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rady! Na pewno się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Post całkiem fajny,ale z niektórymi poradami nie zgadzam się zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super porady. Często mrugam i większość moich zdjeć to zdjecia gdzie jestem z zamkniętymi oczami, ale od kiedy wprowadziłam tę poradę już nie mam tego problemu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe porady. Przyda mi się ta dotycząca cieni pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super te porady! Przy najbliższej okazji je wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post!;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatne, ciekawe sposoby, post świetny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobre oświetlenie jest potrzebne nie tylko przy selfie, ale przy prawie każdym rodzaju zdjęć.
    Brakuje mi tutaj trochę teorii. To są porady dla modeli, a coś dla fotografów? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post ten miał być skierowany głownie dla osób, które stoją przed aparatem, a nie za nim ;) Jednak pomyślę o tym, by napisać artykuł z poradami dla fotografów.

      Usuń
  18. Zastosuję się do porad:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne porady. Na pewno zastosuje na najbliższej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rady! Nie wiedziałam o sposobie z szyją, haha. Bardzo ciekawy post.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przydatne porady :) według mnie każdy ma lepszy i gorszy profil w moim wypadku prawy jest lepszy, dlatego ciągle ustawiam się tą częścią twarzy do zdjęć. Oczywiście, aby go odkryć proponuję porobić sobie dosyć sporo selfie i zobaczyć, w jakiej pozycji nasza twarz wygląda lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :) jasny i przejrzysty, takie lubie najbardziej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe porady , sama je stosuje bo jestem fotografem

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne wskazówki :D,

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy i przydatny post! Na pewno wykorzystam wszystkie porady :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało !

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Szukasz może prezentu dla rodziny chłopaka dziewczyny czy partnera biznesowego wejdź do mnie na stronę i obczaj kwiaty w pudełkach katowice

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)