4 stycznia 2015

NA SPACER Z KSIĄŻKĄ? TYLKO ZE "ZNISZCZ TEN DZIENNIK"

Na pewno każdy z was słyszał o książce "Zniszcz ten dziennik" autorstwa Keri Smith. Jedni się w niej zakochują inni są do niej dość sceptycznie nastawieni. Na czym więc ona polega?

Na każdej stronie napisane są zadania, które pobudzają naszą wyobraźnię. Spacer z dziennikiem, wylanie kawy, rysowanie klejem to tylko niektóre z zadań.

Byłam dość sceptycznie nastawiona do tej książki, ale kiedy ją dostałam od razu się w niej zakochałam. Czytając zawsze dbałam o każdą stronę, nienawidziłam plam i zagiętych rogów. Jednak po mimo tego, niszczenie tej książki sprawia mi radość. Uwielbiam niestandardowe pomysły, a ta książka taką propozycją jest.

Płaszcz- Mohito
Spodnie- H&M
Buty- By o la la
Rękawiczki- Stradivarius
Szal- Tatuum
Czapka- Tatuum

2 komentarze:

  1. Uwielbiam zniszcz ten dziennik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo za odwagę. Nie mam jej tyle by wyjść z dziennikiem na spacer ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)