11 stycznia 2015

ROBIMY PORZĄDKI W GARDEROBIE

Stosy niepotrzebnych ubrań, które zostawiamy bo może kiedyś się nam przydadzą. Nie chcemy i czasami nie potrafimy wyrzuć ubrań, których nie nosimy. Jednak wystarczy trochę determinacji i czasu, aby zrobić porządek.

Na początek wyrzuć wszystkie ubrania na środek pokoju. Oglądaj wszystko uważnie i odkładaj na odpowiednie stosy:
Ubrania, które na pewno zostawię- rzeczy ponadczasowe, które nosisz i są w dobrym stanie.
Ubrania, które wyrzucę- rzeczy, których nie dasz radę naprawić (z plamami i dziurami) oraz te, których już nie nosisz.
Ubrania, które naprawię- rzeczy dobre, wymagające drobnych poprawek (przyszycie guzika, zwężenie). Pamiętaj by zabrać się do tego od razu po uprzątnięciu garderoby.

Na pewno mamy sporo rzeczy, których nie chcemy wyrzucić, a są np. za małe lub mają zły fason i i już ich nie nosimy. Warto poprosić przyjaciółkę o radę, albo takie ubrania oddać na cele charytatywne.

Ewentualnie możesz utworzyć kolejny stos ubrań, nad którymi się zastanowisz. Włóż te ubrania do pudła i jeśli z nich skorzystasz nie wkładaj ich z powrotem. Po paru miesiącach ubrania, które zostały w pudle wyrzuć, bo skoro z nich nie skorzystałaś to nie są ci już potrzebne.

18 komentarzy:

  1. Twój post bardzo mi pomógł. Przyznaję miałam problem z wyrzuceniem niepotrzebnych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe porady. Na pewno z nich skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne porady. Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze miałam problem z wytzuceniem ubrań. Trzymałam w szafie ciuchy nawet o parę rozmiarów za małe, ale postanowiłam to zmienić i natrafiłam na ten post. Na pewno skorzystam, bo porady są ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z pudełkiem na ubrania, nad którymi mam się zastanowić. Stosuję to już od dłuższego czasu i pozbyłam się ubrań, które są za małe lub już mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczęłam stosować twoje porady i zauważyłam, że w szafie nie mam już ubrań o parę rozmiarów za małych

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie umiem wyrzucić takiej starej koszulki, bo oczywiście, może jeszcze gdzieś ja założę, może coś... tylko ona ma pszczółkę Maję na tle i w tym raczej z domu nie wyjdę XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem właśnie po generalnych porządkach w szafach i pokoju. Wyrzuciłam mnóstwo rzeczy! Są jednak takie, które wsadziłam do specjalnej puszki, bo wiem, że jeszcze mogą mi się przydać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeeju ja muszę zrobić remanent w swojej szafie... cięzko będzie!
    Powiem ci że czasami organizowane są takie wydarzenia jak SWAP, gdzie można wystawić swoje ciuchy i za kilka złotych je sprzedać. To też jest bardzo dobra alternatywa!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobię sobie to pudło! Niech tylko sesja minie i się za to zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, to znaleźć czas i ochotę. Potem już będzie łatwo ;)

      Usuń
  11. Mój odwieczny wróg - porządkowanie szafy. Zawsze jak się za to zabieram układam rzeczy na 3 stosiki "Te które nosze" "Te do których mam sentyment" "Te, które przydadzą się na sesję" (jestem fotografem) i nijak nie potrafię znaleźć stosu na "rzeczy do wyrzucenia.." :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilekroć zabieram się do porządków w szafie, nie mogę nic wyrzucić bo przecież "to się jeszcze przyda"

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też muszę zrobić porządek w swojej szafie... i zastosuję Twoje porady ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama dość często robię porządki w szafie, ubrania, których nie noszę przydadzą się innym, myślę, by zrobić licytacje i za zarobione pieniążki kupić karmę i koce dla psów w schronisku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kathy Leonia12 maja 2017 13:06

    bardzo fajnie napisane:D muszę ogarnąć swój kącik z ubraniami:) może ejszcze komuś się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)