17 lutego 2015

BEGLOSSY LUTY 2015

O programie beGLOSSY wiedziałam już od dawna, ale dopiero teraz postanowiłam zamówić ich pudełko. Dla tych, który nie wiedzą o czym mowa. Glossybox jest to pudełko, za które płacimy 49 zł. W środku znajduje się min. 5 kosmetyków, których wartość zdecydowanie przekracza tą kwotę.


Lutowe beGLOSSY pod nazwą "Zakochaj się" oferuje nam 4 produkty do pielęgnacji, 1 lakier do paznokci oraz 2 prezenty. Łącznie mamy 5 pełnych produktów.


Parę produktów naprawdę mi się spodobało i na pewno je wykorzystam.

POSTQUAM- LAKIER DO PAZNOKCI

Jest to pełny produkt. Kosztuje 20 zł za 10 ml. Trafił mi się kolor jasnego różu, więc na pewno go wykorzystam. Jestem ciekawa, czy rzeczywiście jedna warstwa zapewni idealne pokrycie płytki paznokcia.

PHYSIOGEL- KREM ŁAGODZĄCY

Jest to 10 ml próbka. Kosztuje 46,99 zł za 30 ml, czyli dostaliśmy próbkę za ok 15,66 zł. Produkt, który kompletnie mi się nie przyda, ponieważ moja skóra nie jest sucha, a krem ma pielęgnować i nawilżać skórę suchą.

ARTEGO- SERUM DO WŁOSÓW FEEL & SHINE

Produkt pełny. Kosztuje 38,90 zł za 100 ml. Ma nadawać połysk i jedwabistą miękkość włosom suchym, pozbawionym blasku z rozdwojonymi końcówkami. Jestem bardzo ciekawa tego produktu i jeśli mi się spodoba na pewno będę go używać. Pachnie rewelacyjnie.

KUESHI NATURAL & PLEASANT COSMETICS- REWITALIZUJĄCY TONIK

Kolejny pełny produkt. Jego cena to 43 zł za 200 ml. Ma oczyszczać, nawilżać i zapobiegać błyszczeniu się cerze w strefie T. Muszę przyznać, że pachnie obłędnie, ale jestem ciekawa czy spełni swoje zadanie.

BENEFIT COSMETICS- ROZŚWIETLAJĄCY KREM POD OCZY

 
Jest to 3 gramowa próbka. 14g kosztuje 129 zł, czyli dostaliśmy produkt warty 27,64 zł. Ma nawilżać i likwidować cienie pod oczami. Jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Jest to naprawdę mała próbka, jednak mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania.

EFEKTIMA- HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY HIALU LIFT

Produkt pełny kosztujący 5 zł. Mają zmniejszać opuchliznę i cienie pod oczami. Jestem ciekawa efektów. Jest to jeden z dwóch prezentów.  

DERMO PHARMA SKIN REPAIR EXPERT- KREM BRĄZUJĄCY

Jest to drugi prezent. Produkt pełny. Jego cena to 10,90 zł za 15 ml. Dzięki niemu mamy uzyskać równomiernej, zdrowej i naturalnej opalenizny. Jest przeznaczony dla jasnej i średniej karnacji. Nie jestem pewna czy będę z niego korzystać.

Podsumowując lutowe pudełko beGLOSSY podoba mi się. Są w nim produkty, których prawdopodobnie będę używać cały czas.

Łączna wartość pudełka to 161,10 zł.

Chcesz zamówić swoje pudełko beGLOSSY? Kliknij tutaj.

9 komentarzy:

  1. Jestem naprawdę zadowolona z tego beGLOSSY. Tonik, płatki pod oczy oraz krem rozświetlający pod oczy są świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłabyś recenzję kosmetyków z tego beglossy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja tych kosmetyków pojawi się, ale nie w osobnym poście. Wypatruj ich w ulubieńcach lub kosmetycznych hitach & kitach.

      Usuń
  3. Trafił mi się okropny kolor do paznokci, ale z pozostałych produktów jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam inne produkty, ale te wydają się ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie zamówiłam lutowego beglossy. Tonik i rozświetlający krem pod oczy wydają się ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, używam ich codziennie i jestem bardzo zadowolona

      Usuń
  6. Kupiłam to beglossy głownie ze względu na tonik, który jest genialny. Świetnie odświeża skórę.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)