24 lutego 2015

JAK SPRAWIĆ BY WŁOSY WYDAWAŁY SIĘ GĘSTSZE

Odkąd pamiętam miałam problem z moimi włosami. Były strasznie cienkie i oklapnięte. Stosowałam szampony i odżywki na większą objętość, ale nie dawało to takiego efektu, jakiego chciałam. Popytałam przyjaciółki, fryzjerki oraz poszukałam w internecie sposobów na gęstsze włosy.

Poniżej przedstawiam parę porad, które mi pomogły i teraz moje włosy nie są w tak opłakanym stanie.

Mycie włosów w letniej wodzie
Gorąca woda osłabia cebulki włosa, więc włosy wypadają. Lepiej myć je w letniej, a na koniec spłukać zimną. Dzięki temu będą zdrowsze.

Zamiast wycierać delikatnie ugniatać ręcznikiem
Zrezygnujmy z szarpania i tarcia włosów, by je wysuszyć. Lepiej delikatnie ugniatać ręcznikiem i zostawić do wyschnięcia.

Suszyć suszarką z zimnym strumieniem powietrza
Najlepiej suszarki nie używać w ogóle. Jeśli to konieczne to tylko z zimnym nawiewem. Gorący strumień sprawia, że włosy się przetłuszczają i są oklapnięte.

Nie rozczesywać mokrych włosów
Wtedy najbardziej są podatne na uszkodzenia. Lepiej rozczesać włosy przed umyciem. Nie poplątają się wtedy tak bardzo.

Rzadziej myć włosy Spotkałam się z osobami, które myją włosy nawet parę razy dziennie, a to przyczynia się do pozbywania naturalnego płaszcza ochronnego. Dzięki temu włosy są osłabione, wysuszone oraz częściej wypadają. Używaj też odpowiedniego szamponu i odżywki.

Jeśli chcesz by twoje włosy wyglądały na gęstsze warto na noc zrobić luźnego koka.

7 komentarzy:

  1. Już prawie od 2 tygodni korzystam z tych rad i naprawdę widać poprawę. Pomysł z kokiem na noc jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Rano włosy są podniesione u nasady i wydają się gęstsze.

      Usuń
  2. Nie znałam wcześniej tego sposobu z kokiem, ale już po pierwszej nocy zauważyłam różnicę. Teraz co noc robię koka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe porady, na pewno wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe porady. Zawsze mocna szarpałam włosy ręcznikiem, by je wytrzeć, ale odkąd je delikatnie ugniatam rozdwojonych końcówek prawie nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja susze 3 razy w tygodniu zimnym nawiewiem ,i powiem ci ,ze czekanie az wyschna tez jest nie zdrowe ,i jak slyszalam u fryzjera jest nawet lepsze dla wlosow podsuszenie do stanu (takiego w 60%) wysuszonego. Dzieki za rady!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z natury mam gęste włosy, więc nie musze z tego korzystać ale informacje przydatne

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)