6 lutego 2015

KOSMETYCZNE HITY & KITY

Wiem jak czują się ludzie, którzy zachwyceni reklamą kosmetyku postanawiają go kupić, a po zastosowaniu go, produkt nie spełnia ich oczekiwań. Słabo kryje, nie matuje, podrażnia skórę- pieniądze wydane w błoto. Jednak istnieją też naprawdę świetne kosmetyki, które świetnie nadają się do naszej cery i kupilibyśmy je bez względu na cenę. Postanowiłam przedstawić wam po 2 przykłady kosmetycznych hitów i kitów.

Na początek hity. Produkty, które uwielbiam i stosuję codziennie.

Rimmel Stay Matte Pressed Powder

Jest to naprawdę świetny puder. Idealnie utrwala makijaż, jest przy tym lekki i nie daje efektu maski. Nie zapycha i nie osypuje się przy nakładaniu. Jestem zadowolona z niego również dlatego, że świetnie matuje. Mamy duży wybór odcieni, więc udało mi się znaleźć idealny dla mojej cery. Używam go od około miesiąca, a nie zauważyłam by się zużywał. Mogę go zdecydowanie wam polecić.


L'Oreal True Match Concealer
Dość długo szukałam idealnego korektora, który zakryje moje niedoskonałości. Ten jest po prostu idealny. Po nałożeniu, nie ciemnieje. Nie wchodzi w załamania skóry. Utrzymuje się długo na skórze oraz jej nie wysusza. Jest też bardzo wydajny.

Po kosmetycznych hitach czas na totalne niewypały. Odradzam wam kupienia tych produktów.

Rimmel Wonder'full Mascara
Tusz z olejkiem arganowym, który ma pozostawić nasze rzęsy piękne odżywione, a elastyczna szczoteczka ma nam je perfekcyjnie rozczesać. Po mimo tego, że rzeczywiście je nam rozczesuje (chociaż jeśli użyjemy szczoteczki to otrzymamy ten sam efekt) tusz jest kompletnym niewypałem. Nie pogrubia i nie wydłuża rzęs, więc możemy zapomnieć o imprezowym looku. Długo schnie, więc jeśli chcemy nałożyć kolejną warstwę musimy trochę poczekać.

Maybelline Fit Me Anti- Shine Stick
Jedynym plusem jest to, ze szybko się go nakłada. Niestety ściera się i słabo kryje. Ostatnio też zauważyłam, że ciemniej po nałożeniu. Nie matuje i naprawdę szybko się zużywa. Podkreśla suche skórki, a na dodatek wysusza. Jestem nim naprawdę zawiedziona, ponieważ pomysł zrobienia podkładu w sztyfcie jest naprawdę świetny.

8 komentarzy:

  1. Ja też jestem zawiedziona tym tuszem do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten korektor, chociaż nie podoba mi sie jego aplikator, ale naprawdę świetnie kryje

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię markę Rimmel i choć puder jest świetny, tak tusz do rzęs zaczął mi się osypywać

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jest to, że puder jest dostępny w wielu kolorach

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz do rzęs zaczął mi się osypywać, ale naprawdę fajnie rozdziela rzęsy, ale to fakt daje taki am efekt jak po zastosowaniu szczoteczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Sztyft z Maybelline też mi się nie sprawdził :/ Super są te post Hity i kity :D Więcej takich! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ulubieńcach miesiąca również pokazuję kosmetyczne hity

      Usuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)