27 lutego 2015

ULUBIEŃCY LUTEGO

Kolejni ulubieńcy. Tym razem kosmetyki i gadżety, w których zakochałam się w lutym.

Tonik ten otrzymałam z lutowym beGLOSSY. Wcześniej nigdy nie słyszałam o tej firmie, a szkoda bo ten produkt naprawdę mi się spodobał. Doskonale nawilża i oczyszcza skórę, a przy okazji jej nie podrażnia. Dodatkowo zostawia uczucie odświeżenia.

Z tą firmą spotkałam się wielokrotnie. Na razie skupiłam się bardziej na kosmetykach do pielęgnacji, ale postanowiłam kupić też kosmetyki koloryzujące. Z tego różu jestem naprawdę zadowolona. Daje naturalny efekt. Utrzymuje się naprawdę długo i jest wydajny. Opakowanie jest poręczne, dodatkowo mamy lusterko. Jednak polecam zaopatrzyć się w inny pędzel, ponieważ ten, który jest dołączony do różu, kompletnie się nie nadaje.

Długo szukałam kremu do rąk, który sprosta moim wymaganiom. Ten z l'occitane jest naprawdę świetny. Bardzo szybko wysycha, dzięki czemu spierzchniętym rękom przynosi natychmiastową ulgę. Dodatkowo krem zawiera drogocenne, organiczne składniki.

Chyba każda dziewczyna słyszała o szczotce tangle teezer. Postanowiłam ją kupić, ponieważ moje włosy często się plączą. Jestem z niej naprawdę zadowolona. Nie wyrywa włosów, tylko je rozczesuje. Jest idealnie dopasowana do kształtu dłoni i nie zajmuje dużo miejsca w torebce. Niestety czasami, kiedy rozczesuję włosy tą szczotką, elektryzują się one. Jest to jednak naprawdę mały minus.

O "To nie książce" pisałam już w tym poście. Jestem nią równie zadowolona jak ze "Zniszcz ten dziennik". Pobudza ona wyobraźnię. Pozwala wyrazić samego siebie. W "To nie książka" nie mamy jasno powiedziane co mamy zrobić. Dostaliśmy tylko wskazówki, które mają uruchomić naszą kreatywność.

Przez cały miesiąc, non- stop słuchałam tej płyty. Indila to francuska piosenkarka, która ma wspaniały głos. Jej piosenki mają bardzo ważne przesłania. Polecam tę płytę każdemu w każdym wieku.

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę szczotkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również słuchałam non-stop Indile

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem-bomba róż- świetny naturalny kolor szczotka- musze kupić namówiłaś mnie to nie książka- dostałam w prezencie świetna płyty nie mam, ale może kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłaś że róż z bourjois ślicznie pachnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, ze zamówiłam lutowe beglossy, bo ten tonik jest świetny. Oczyszcza i odświeża skórę.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)