15 marca 2015

"BĄDŹ PARYŻANKĄ, GDZIEKOLWIEK JESTEŚ", CZYLI JAK ZOSTAĆ PARYŻANKĄ

Paryżanki- takie idealne. Piękne, chude, modne, pewne siebie. Mają czas na wszystko i nie zdradzają emocji. Francuzki to synonim elegancji, stylu i szyku. Jak nią zostać?

Cztery przyjaciółki- modelka, pisarka, producentka filmowa oraz dziennikarka wyjaśniają nam co oznacza bycie współczesną paryżanką. Z poczuciem humoru rozprawiają się ze stereotypami. Opisują największe wpadki paryżanek i wyjawiają ich najskrytsze tajemnice.
Jest to poradnik o stylu paryżanek. Jak zachowywać się na imprezie czy na randce. Jak się ubierać i malować. Co mówić, a czego unikać.
W książce możemy znaleźć wszystko. Od porad na temat makijażu i stroju, po krótkie opowiadania i przepisy kulinarne.
 Autorki mają dystans do paryskiego świata, więc książkę czyta się szybko i przyjemnie. Już od pierwszych stron poznajemy świat paryżanek.
Podczas czytania sama poczułam, że jestem paryżanką. Książka pokazała mi gdzie popełniam błędy, a przede wszystkim uświadomiła mi, że bycie paryżanką to tak naprawdę bycie sobą.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę książkę. Napisana jest z humorem, a porady są świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porady warto stosować jako wskazówkę, ponieważ każda kobieta ma w sobie coś z paryżanki i nie musi się zmieniać

      Usuń
  2. Autorki mają dystans do paryżanki i dlatego ta książka jest taka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam książkę niedawno i juz po paru stronach przekonałam się że paryżanki są przede wszystkim sobą

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka ekstra. Kupiłam ją po przecenie, ale nawet bez przeceny bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ;) O tej książce jeszcze nie słyszałam i jestem zdecydowana ją kupić ;) Ale.. Tylko gdzie ją znajdę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie poradniki dotyczące mody, Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog :) nie czytam blogów o takiej tematyce wiec nie mam porównania ale jak dla mnie jest okej ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno kupiłam tę książkę. Świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka jest fajnym poradnikiem. Jest świetnie napisana, więc szybko się ją czyta

    OdpowiedzUsuń
  10. Lekka lektura. Dodatkowo fotografie sprawiają, że naprawdę przyjemnie się ją czyta

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka świetna. Dużo można się z niej dowiedzieć o życiu paryżanek

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że osoby wyżej ją polecają i twoja recenzja jest pozytywna, więc książka trafia na moją listę książek do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie obiecuję sobie, że przeczytam tę książkę! Ciekawa jestem, czy sama pasuję do stylu paryżanki :D Taka książką misz-masz na prawdę by mi się spodobała, pisana przez cztery kobiety - na pewno ciekawe - więc zawierająca różne perspektywy oceny świata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Paryż i styl paryżanek. Czuję, że dzięki książce mogłabym odkryć ją w sobie.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)