20 marca 2015

BEGLOSSY MARZEC 2015

Marcowe beGLOSSY jest moim drugiem pudełko i coraz bardziej przekonuję się do pudełek beGLOSSY. Nie sądziłam, że marcowe pudełko pobije te z lutego, ale udało im się.

Marcowe pudełko "Powiew kobiecości" oferuje nam 5 produktów i 2 prezenty. Łącznie mamy aż 6 pełnowymiarowych produktów, jednak nawet produkt, który nie jest pełnowymiarowy jest o dużej pojemności.

BIELENDA- KREM NEUTRALIZUJĄCY CIENIE, KREM CC

Produkt pełny. Kosztuje 17 zł za 40 ml. Krem ma poprawiać kondycję szarej i zmęczonej cery. Może być bazą pod makijaż. Producent zapewnia nam, że intensywnie nawilży i podniesie trwałość makijażu. Nie miałam jeszcze okazji testować tego kremu, ale jestem bardzo ciekawa jego działania.

VITAL DERM- ARGANOWY KREM DO RĄK

Kolejny pełny produkt. Kosztuje 10 zł za 40 ml. Krem ten już testowałam i jest naprawdę świetny. Ma piękny zapach. Zmiękcza i odżywia skórę. Dodatkowo skóra jest wygładzona. Krem jest wzbogacony o olej arganowy, który ma właściwości naprawcze. Zdecydowanie jestem z tego produktu zadowolona.

NAOBY NATURAL & ORGANIC- SZAMPON I ŻEL POD PRYSZNIC

Jest to miniaturka o pojemności 200 ml. Kosztuje 67 zł za 250 ml. Otrzymaliśmy więc szampon o cenie 53,60 zł. Produkt, który również już testowałam. Ma piękny zapach. Dokładnie oczyszcza skórę głowy. Po użyciu go jako żel moja skóra jest gładka. Dodatkowy plus za naturalny skład.

NICKA K NEW YORK- RÓŻ DO POLICZKÓW

Produkt pełny. Kosztuje 40 zł za 5 g. Róż już testowałam i jestem z niego zadowolona. Trzyma się cały dzień. Gąbeczka jest miękka i przyjemna w dotyku. Ma świetny kolor, ale trzeba uważnie go nakładać. Na początku nałożyłam za dużo i zrobiłam sobie na twarzy różowe plamy.

COMPEED- KREM NA NOC NA POPĘKANE PIĘTY

W pudełku znajduje się produkt pełny. Jego cena to 24,99 zł za 75 ml. Nie mam popękanych pięt, więc pewnie komuś go sprezentuję. Producent zapewnia, że dzięki połączeniu mocznika i kwasu mlekowego krem poprawi nam wygląd pięt już po 1 nocy.

PUREDERM- OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA

Maseczka jest prezentem o cenie 4,99 zł za 10 ml. Jest to pełnowymiarowy produkt. Jeszcze jej nie testowałam, a skład mnie do tego nie zachęcił. Ma usuwać zanieczyszczenia i martwy naskórek, a ekstrakt z cytryna ma pozostawiać skórę czystą i świeżą.

DOVE- KREMOWA KOSTKA MYJĄCA

Jest to drugi pełnowymiarowy prezent. Kosztuje 3,89 zł za 100 g. Kostkę już testowałam i jestem z niej zadowolona. Nawilża i pielęgnuje skórę. Usuwa zanieczyszczenia, a nawet makijaż. Ma przyjemny zapach.

Marcowe pudełko bardzo mi się spodobało. Nie testowałam jeszcze wszystkich produktów. Jednak te, które już przetestowałam będę używać na co dzień.

Łączna wartość pudełka to 154,47 zł.

Chcesz zamówić swoje pudełko beGLOSSY? Kliknij tutaj.

10 komentarzy:

  1. Marcowe beglossy jest jednym z moich ulubionych pudełek

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest świetny. Piękny, naturalny kolor, ale ostrożnie z nakładaniem

      Usuń
  3. Marcowe beGlossy jest moim pierwszym pudełkiem i jest zadowolona. Uwielbiam te produkty i stosuję ich codziennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupuję pudełka beglossy już od bardzo dawna, ale to jest jednym z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykupiłam pakiet na 3 miesiące począwszy od marca. Jestem ciekawa czy kolejne pudełka będą równie dobre jak to z marca

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego kremu z Bielendy :D Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)