13 marca 2015

KOSMETYCZNE HITY & KITY #2

Kolejne kosmetyczne hity & kity. Tym razem znajdą się tu także produkty do pielęgnacji oraz kosmetyki z beGLOSSY.

BOURJOIS, SMOKY EYES, TRIO EYESHADOW
 
Zdecydowanie mój numer 1 wśród cieni do powiek. Są idealne do smoky eye. Świetnie dobrane kolory. Dobrze się rozprowadzają dzięki czemu możemy podkreślić oko. Są bardzo wydajne (używam ich już ok. pół roku) oraz dobrze napigmentowane, a dodatkowo błyszczące drobinki dają efekt rozświetlonych oczu. Na powiece utrzymują się cały dzień. Niestety są drogie. Kosztują ok. 50-60 zł. Zdecydowanie polecam wam kupno ich w internecie.

RIMMEL, EXAGGERATE WATERPROOF EYE DEFINER
 
Jest to kredka, którą ubóstwiam. Jest automatyczna, więc nie trzeba temperować. Ma intensywny kolor. Nie ściera się. Nie spływa nawet w dużym upale. Można ją łatwo rozetrzeć, ponieważ jest miękka, ale nie niszczy się pod naciskiem. Nie korzystam z gąbki. Dla mnie jest zbyt twarda. Zdecydowanie wolę pędzel.
POSTQUAM- LAKIER DO PAZNOKCI

Byłam zadowolona, kiedy zobaczyłam lakier do paznokci w beGLOSSY. Kolor mi się spodobał, niestety po nałożeniu na paznokieć okazuje się, że jest on ciemniejszy i wygląda jak u lalki barbie. Na dodatek słabo kryje i pozostawia smugi. Może gdybym trafiła na inny kolor, miałabym lepsze zdanie. Niestety, ale ten lakier jest moim kosmetycznym bublem.

NIVEA, AQUA EFFECT, ŻEL DO MYCIA TWARZY

Mam cerę tłustą i chciałam poprawić jej wygląd, jednak ten produkt mi w tym nie pomógł. Skusiła mnie cena oraz zapewnienia producenta. Niestety jest to kompletny niewypał. Nie zauważyłam żadnej poprawy. Mam wrażenie, że nie oczyszcza i nie odświeża skóry. Żel nie zmywa makijażu. Jest mało wydajny. Ostatnio zauważyłam też, że zaczął wysuszać skórę.

12 komentarzy:

  1. Kredka jest świetna, a cienie dla mnie za drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić przez internet, wychodzi taniej, a często jest większy wybór

      Usuń
    2. A mogłabyś zrobić post o kupowaniu kosmetyków przez internet? Chciałam zamówić kosmetyki prze internet, ale nie wiem na jakiej stronie

      Usuń
    3. Dołączam się do pytania o drogerie internetowe. Kiedyś kupowałam z jednej strony to mi przyszły kosmetyki otwarte, a niektóre były nawet zaczęte :(

      Usuń
    4. Świetny pomysł z postem o internetowych drogeriach. Mi również by się przydał :)

      Usuń
    5. Oczywiście, że mogę zrobić taki post. Może nie w najbliższym czasie, ponieważ w ostatnim czasie nie zamawiałam kosmetyków z internetu. Jednak na pewno taki post się pojawi :)

      Usuń
  2. planujesz otworzyć kanał na YouTube z poradami kosmetycznymi, albo dodawać tutaj jakieś filmiki? :) pytam ponieważ bardzo podobają mi się Twoje porady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiałam się nad tym, ale może kiedyś w przyszłości ;)

      Usuń
  3. Cienie wydają się być fajne. Może zrobisz jakiś post ze swatchami ? Ciekawa jestem jak prezentują się na skórze

    OdpowiedzUsuń
  4. Gąbeczka rzeczywiście jest twarda, jednak fajnie, że producenci pomyśleli o tym

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, a zamierzałam właśnie kupić ten żel z Nivea :/ No trudno.. dzięki za ostrzeżenie :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)