31 marca 2015

ULUBIEŃCY MARCA

Kolejny miesiąc za nami, więc przyszła pora na ulubieńców. W większości będą to kosmetyki do pielęgnacji. Jednak nie zabraknie też filmu i książki, dla których kompletnie straciłam głowę.

Książka "Kłamczuchy" jest pierwszą częścią serii "Pretty little liars". Opowiada o przygodach czterech dziewczyn – Spencer, Hanny, Arii i Emily, których przyjaźń upada po tym, jak ich przyjaciółka Alison tajemniczo znika. Cztery lata później jej martwe ciało zostaje odnalezione, a dziewczyny zaczynają dostawać wiadomości od "A", które próbuje je zabić, wyjawić ich największe sekrety oraz zemścić się za to, że dziewczyny wraz z Alison znęcały się i szantażowały swoich rówieśników. Seria, oprócz o "A", opowiadają także o innych problemach - morderstwach, uzależnieniu od narkotyków, piciu alkoholu, bulimii, homoseksualiźmie oraz chorobach psychicznych.
O tym filmie na pewno każdy z was słyszał. Od 20 marca można go już go kupić. 



Ostatnio zaczęłam go oglądać nałogowo i naprawdę polecam go każdemu z was.
Produkt ten nie wysusza, oczyszcza i odświeża skórę. Eliminuje wypryski. Nie podrażnia i śmiało można go używać codziennie. Po zastosowaniu tego peelingu moja twarz wygląda na wypoczętą. Ogromny plus za opakowanie z pompką.
Produkt z beGLOSSY. Jest to jeden z moich ulubionych kremów do rąk. Odżywia i zmiękcza skórę. Jest ona także wygładzona. Zapach jest świetny.
W marcu używałam go właściwie non- stop i jestem z niego zadowolona. 


Nie obciąża włosów i ich nie skleja. Dodatkowo mniej się one elektryzują i są bardziej miękkie. Niestety ma okropny zapach.
Jest to oczyszczający sztyft. Jest wydajny i ma ładny zapach. Szybko goi i wysusza pryszcze. Niestety ma niezbyt fajny aplikator.

21 komentarzy:

  1. Nie znam nic z Twoich ulubienców. Moi pojawią się na dniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. super ulubieńcy ! życze powodzenia w prowadzeniu bloga !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie do książki, jak będę miała okazję to na pewno sięgnę! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto ją przeczytać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten krem do rąk. Ślicznie pachnie i szybko nawilża dłonie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich aplikatorów jaki jest w sztyfcie oczyszczającym, jednak kupiłam go i jestem zadowolona. Pomaga zwłaszcza na podskórne guzki

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoi ulubieńcy są moimi ulubieńcami :) Czytałam książkę parę dni temu i już biorę się za kolejne części. Na kosogłosie byłam w kinie parę razy :) A co do kosmetyków nie mam tylko kremu do rąk, le pozostałe są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książke czytałam i jest super, zreszta jak cały serial:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Pretty LIttle Liars, jestem od dłuższego czasu na bieżąco i jeszcze nic mnie tak nie wkurzyło jak ten "Big A reveal"...
    W książce jest podobno zupełnie inaczej - nie wiem, jeszcze się nie zabrałam, ale koniecznie to zrobię, bo serial zupełnie mnie nie usatysfakcjonował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial bardzo się różni od książki. Jednak książka jest naprawdę świetna i nie można przestać czytać :)

      Usuń
  10. super blog :) czekam na wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zaczynam zastanawiać się nad tym peelingiem, o którym piszesz ;) W jakiej jest cenie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 24,90, więc lepiej kupić go po promocji lub na Allegro. Jednak jest całkowicie wart swojej ceny.

      Usuń
  12. Nie znam Twoich ulubieńców, A co do nabłyszczacza... to spełnia swoją rolę ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po za okropnym zapachem, nabłyszczacz jest świetny. Włosy błyszczą bardzo długo (ok. Pół dnia)

      Usuń
  13. Naprawdę świetni ulubieńcy. Chyba kupię ten peeling, bo wydaje się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam nic o tych kosmetykach ale o Kosogłosie pewnie chyba każdy. :P Fajna notka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawi ulubieńcy, zdecydowanie muszę wypróbować kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)