7 kwietnia 2015

KOSMETYCZNE HITY & KITY #3

Widzę, że bardzo polubiliście moją serię "Kosmetyczne hity & kity", więc pomyślałam, że będę poświęcać co miesiąc 1 post właśnie na tę serię. Napiszcie w komentarzach co o tym sądzicie, a tymczasem zapraszam do czytania.

Nivea, Aqua Effect, Mleczko oczyszczające
 
Od razu polubiłam to mleczko. Doskonale nawilża i oczyszcza skórę. Co najważniejsze nie podrażnia i nie wysusza jej. Dobrze zmywa makijaż, radzi sobie nawet z mocnym makijażem oka- wystarczy położyć wacik nasączony tym mleczkiem na oko. Po paru sekundach po makijażu nie ma śladu. Produkt jest łatwo dostępny- znajdziecie go w każdej drogerii.

Oriflame, Oczyszczające chusteczki do twarzy
 
Są idealne dla cery tłustej. Dobrze oczyszczają skórę. Usuwają makijaż. Po ich zastosowaniu buzia jest matowa i odświeżona. Zapach jest dość specyficzny, kojarzy mi się trochę z lasem. Można stosować je zamiast toniku.

Rimmel, Professional Liquid EyeLiner 

Polubiłam ten eyliner. Na powiece utrzymuje się długo. Jest trwały. Można nim zrobić ładną kreskę, jednak jak dla mnie pędzel mógłby być trochę grubszy. Dodatkowy plus za głęboką i intensywną czerń.

Max Factor, 2000 Calorie Dramatic Volume
 
Ten tusz w ogóle się u mnie nie sprawdził. Strasznie się osypuje. Nie pogrubia i nie wydłuża rzęs. Często robią się grudki. Na domiar złego skleja rzęsy i jest nietrwały. Tusz daje bardzo naturalny efekt.

Rimmel, Scandaleyes Extreme Black Mascara
 
Sam tusz nie jest zły. Czasem się osypuje i skleja rzęsy. Jednak je pogrubia. Głęboka czerń jest świetna. Niestety szczoteczka psuje cały efekt. Jest niewygodna w użyciu i o wiele za duża. Dzięki temu na rzęsach pojawiają się grudki.

Artego, Serum wygładzające do końcówek "Dotyk i blask"

Jest to produkt z lutowego beGLOSSY. Jednak dopiero teraz jestem pewna, że jest on kosmetycznym kitem. Używałam go prawie codziennie. Z początku byłam zadowolona. Jednak po jakimś czasie miałam wrażenie, że produkt przetłuszcza mi włosy. Po zastosowaniu włosy wyglądały jakby były nieumyte. Jednak zapach jest świetny.

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę serię. Jak dla mnie możesz ją robić częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam to mleczko oczyszczające jest świetne. Świetnie odświeża skórę

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się serum do włosów podoba jednak kiedy nałożę za dużo to rownież wyglądam jakbym nie myła włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa tusze rownież były moimi kosmetycznymi kitami. Juz po pierwszym użyciu zauważyłam grudki na rzęsach. Po paru godzinach miałam wrażenie ze tusz jest wszędzie tylko nie na rzęsach

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno skorzystam z tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie serum ma strasznie chemiczny zapach, ale możliwe, że nakładasz go za dużo dlatego włosy wyglądają na tłuste. Robiłam tak samo i teraz wiem, że trzeba nakładać tylko odrobinę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kiedy nakładałam mniej moje włosy wyglądały jakbym nic z nimi nie robiła

      Usuń
  7. Też nie lubię tej szczotki z rimmela. Rzęsy wyglądałyby ładnej, gdyby była mniejsza szczoteczka. Tusz mi się osypuje i zostają grudki, ale masz rację czerń jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Rób więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, rób więcej kosmetycznych hitów & kitów

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te chusteczki, świetnie działają, ale zapach nie do końca mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest specyficzny, nie każdemu może się spodobać

      Usuń
  11. Bardzo przydatny post i swietny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie dowiedzieć sie coś na temat kosmetyków których jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. eyeliner tak, testowałam, mam nadal. jest OK !
    Szkoda, że nie sprawdził się u ciebie tusz, u mnie rzęsy były fajnie rozdzielone i lekko pogrubione, gdy go testowałam,
    ale nie wszystko dla każdego. Obecnie jak odłożę pare groszy inwestuje w Lorear, i jak będziesz miała możliwość przetestuj, warto ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przetestuję. Lubię markę l'oreal zwłaszcza od kiedy poznałam ich korektor true match.

      Usuń
  14. Świetny post i przydatny :) Muszę zakupić te mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiem jakich kosmetyków użyć :) Świetny, pomocny post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi ten tusz właśnie ładnie rzęsy rozdzielił i efekt był wspaniały ; ) Szkoda, że na twoich się nie udało, no ale może jakiś inny ; )

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)