21 kwietnia 2015

UBRANIA, KTÓRE MUSISZ POSIADAĆ W SWOJEJ SZAFIE

Jeśli co rano stwierdzasz, że nie masz się w co ubrać, to wiedz, że nie jest to spowodowane tym, że nie masz za mało ubrań w swojej szafie lecz tym, że nie masz odpowiedniej bazy. Poniżej przedstawiam ubrania, które powinna posiadać każda kobieta, bez względu na panujące trendy.

Biała koszula

Biała koszula jest ponadczasowa. Można ją założyć do wszystkiego. Wszystko zależy od tego do jakich dodatków ją założysz. Pamiętaj jednak, by kupić ją dobrze dopasowaną- koszula nie powinna się marszczyć, a guziki nie powinny się "rozchodzić".

Żakiet

Żakiet powinien być idealnie dobrany do typu waszej sylwetki. Dzięki temu podkreślisz talię i wydłużysz tułów. Jeśli podwiniesz rękawy i ubierzesz dżinsy oraz szpilki uzyskasz elegancką, ale swobodną stylizację.

Mała czarna

Mała czarna to już klasyk. Noszą ją kobiety w każdym wieku. Zrezygnuj z ozdób (wybierz jak najprostszy krój). Znajdź taki fason, który będzie podkreślał twoje atuty. Dla kobiet z dużym biustem idealnie sprawdza się fason z dekoltem w literę V. Jeśli chcesz zakryć brzuszek wybierz fason o luźniejszym kroju w okolicach bioder i talii. Jeśli jesteś posiadaczką idealnej sylwetki wybierz dopasowaną małą czarną.

Dżinsy

Dobierz idealne do swojej sylwetki. Nie kieruj się trendami w modzie, tylko tym czy dobrze leżą na pośladkach. Idealnie dobrane dżinsy mogą podkreślić sylwetkę.

Kardigan

Jest to klasyczny, rozpinany sweterek. Wiosną można go nosić zamiast płaszcza lub żakietu. Jest idealny do luźnej, codziennej stylizacji- narzucony na dopasowany t-shirt.

Biały t-shirt
Można go łączyć praktycznie ze wszystkim. Jeśli połączysz go z jeansami i cięższymi dodatkami stworzy idealny zestaw na miasto. Jeśli ubierzesz eleganckie spodnie t-shirt nadaje się nawet do biura.

Skórzana kurtka
Najlepiej wybierz kusy, dopasowany model z wąskimi rękawami– wysmukla on sylwetkę i dodaje całej stylizacji drapieżnego charakteru. Ciekawie wygląda z dżinsami i kozakami, ale absolutnym hitem sezonu jest kontrastowe łączenie skórzanej kurtki z delikatną, zwiewną sukienką.

Trencz
Jest to absolutny klasyk, który pasuje dosłownie do wszystkiego, a jego obecność w szafie jest niemalże obowiązkowa. Można go zestawiać z wieloma elementami oraz nosić w przeróżny sposób.

Szpilki
Dodadzą stylizacji trochę szyku i elegancji. Nawet ubierając zwykłe dżinsy, będą wyglądać atrakcyjniej, kiedy ubierzesz szpilki. Dodatkowo podkreślą one nogi.

Baleriny
Są one bardzo uniwersalnym typem obuwia. Pasują praktycznie do wszystkiego. Jednak jeśli jesteś drobna i niska rozważ ich zakup lub ubieraj je do ołówkowych spódnic. Okrągły nosek i brak obcasa optycznie skraca nam nogi.

44 komentarze:

  1. Ciekawy post. Jeszcze nigdy się z takim nie spotkałam. Większość rzeczy mam i muszę przyznać, że masz rację. Pasują do wszystkiego, tylko trzeba zwrócić uwagę na dodatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ubrania te możemy założyć do wszystkiego, ale najważniejsze są dodatki

      Usuń
  2. zgadzam sie z toba, wszystkie rzeczy jakie wymieniłaś absolutnie muszą sie znaleźć w szafie!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry pomysł na post :)
    mi też kilku rzeczy brakuje, więc zakupy wskazane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę dokupić jeszcze parę rzeczy, ale całkowicie się z Tobą zgadzam co do tych ubrań

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam trenczu u siebie niestety (bo płaszcz zimowy a'la Sherlock Holmes chyba się nie liczy) i szpilek (zginęłabym śmiercią tragiczną na prostej drodze). Czyli nie jest tak źle, bo prawie wszystko mam@ :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na taki post. Większość rzeczy mam, ale muszę jeszcze dokupić porządnej jakości t-shirt i czarne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta sukienka :) Gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wysoka i nie noszę szpilek, ale mam je w szafie, bo nigdy nie wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz trafić na chłopaka, który będzie wyższy od Ciebie ;)

      Usuń
  9. Super post! Zgadzam się z tym co trzeba mieć w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co jeśli sukienki zakładam jedynie na wesela, a szpilek nie tykam prawie nigdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to czuć się dobrze w tym co nosimy. Powyższa lista ułatwia stworzenie stylizacja, ponieważ ubrania te są często bazą dla ubioru

      Usuń
  11. Jakie to genialne w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Jedynie balerinek u mnie brak..

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowałaś mnie tym postem :) Świetny styl pisania :)Z Twojej listy nie mam chyba tylko 2 rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Twojej listy mam jedynie żakiet i szpilki - to nieomylny znak, że trzeba ruszyć się na zakupy.Na szczęście idealną koszulę mam już na oku, resztę wyszperam podczas kolejnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z całej listy posiadam tylko trzy rzeczy i sobie jakoś radzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post, ładne masz żakieciki :)

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jest powiedziane że trzeba mieć w szafie białą koszulę czy małą czarną. Każda kobieta, ma inny gust i posiada w swojej szafie tw rzeczy, które jej się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedstawione przeze mnie ubrania są bazą do stworzenia idealnej stylizacji. Oczywiście nie każda kobieta lubi małą czarną i po prostu nie posiada jej w swojej szafie. Jednak dzięki takim ubraniom, łatwiej jest nam wybrać stylizacje idealną na każdą okazję.

      Usuń
  18. Bardzo fajny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Olśniłaś mnie! Często nie wiem w co się ubrać i dzięki Tobie wiem już w czym tkwi problem! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Brakuje mi białej koszuli w szafie i muszę o to zadbać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem to takze jest must have! Mi jeszcze brakuje białej wymarzonej koszuli i dopasowanego zakietu :( :(
    Ale może niedługo uda mi się wypatrzeć :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto kupować niedopasowanego żakietu i koszuli tylko dlatego, że nie mamy ich w szafie. Warto poczekać na te idealne

      Usuń
  22. Masz rację każda z powyższych rzeczy jest dobra kiedy nie wiemy w co się ubrać. Lecz ja nie noszę szpilek jestem wysoka więc są one mi nie potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  23. mała czarna to zdecydowanie must have!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mam jedynie trenczu ani kardiganu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektórych rzeczy mi brakuje, to chyba znak, ze trzeba wybrać sie na zakupy ;D
    Super post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy pretekst jest dobry, aby wybrać się na zakupy XD

      Usuń
  26. Ja również posiadam wszystkie rzeczy oprócz płaszczyka i nadal marudzę, że nie mam co założyć :) Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymienione wyżej ubrania to baza, możesz ubrać je prawie do wszystkiego, najważniejsze są dodatki. Z nimi możesz zmienić zwykły t-shirt w elegancji ubiór.

      Usuń
  27. Właśnie zauważyłam, że nie mam porządnych zwykłych jeansów :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post jeszcze nigdy się z takim nie spotkałam więc + dla Ciebie.
    Świetny kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko co wymieniłaś mam w swojej szafie, ale i tak co rano mam problem co załozyc :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymienione wyżej ubrania to baza, możesz ubrać je prawie do wszystkiego, musisz tylko dobrać odpowiednie dodatki.

      Usuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)