31 maja 2015

BEGLOSSY MAJ 2015

W tym miesiącu wysyłka beGLOSSY odbyła się bardzo późno. Swoje pudełko dostałam kilka dni temu. Wszystko dlatego, że jest to edycja by Hebe.


Pudełko jest naprawdę śliczne. Już sam design zachęca do kupna. W środku znajdziemy produkty, które są dostępne w Hebe. W mojej okolicy nie ma tej drogerii, więc byłam naprawdę ciekawa tych kosmetyków.

W majowym beGLOSSY znajdziemy 7 produktów- 3 pełnowymiarowe i jeden prezent. Klientki VIP otrzymały 4 pełne kosmetyki.

GOSH- ODŻYWCZA POMADKA DO UST

Produkt pełny o pojemności 4g. Kosztuje 31,99 zł. Pomadka ma nam zapewnić gładkie, jedwabiste i niesamowicie połyskujące usta. Producent zapewnia, że szminka nadaje intensywny i długotrwały kolor. Jestem naprawdę ciekawa tego produktu. Kolor mi się spodobał. Mam nadzieję, że pomadka będzie spełniać wszystkie zadania.

PHYTO- MASKA DO WŁOSÓW PHYTOKERATINE


W pudełku znajdziemy produkt o pojemności 50 ml. Koszt tej maski wynosi 106,99 zł za 200 ml, czyli otrzymaliśmy kosmetyk warty 26,75 zł. Jest to produkt przeznaczony do włosów osłabionych i uszkodzonych. Ma przywrócić objętość, elastyczność i blask. Cieszę się, że znalazłam ten produkt w pudełku. Nie miałam jeszcze okazji go przetestować, ale na pewno to zrobię.

PROSALON- MASKA DO WŁOSÓW Z OLEJKIEM ARGANOWYM


W pudełku znajdziemy produkt o pojemności 50g. 1000g kosztuje 28,99 zł. Dostaliśmy kosmetyk warty 1,45 zł. Maska ma regenerować, nawilżać, przywracać siłę i witalność oraz nadawać niepowtarzalną gładkość i połysk. Tego produktu jeszcze nie testowałam, ale jestem go naprawdę ciekawa. 

SHEFOOT- SERUM ULTRA REGENERACYJNE


Produkt pełny o pojemności 50 ml. Kosztuje 21,99 zł. Serum jest przeznaczone do zniszczonych, popękanych i szorstkich stóp. Ma intensywnie regenerować i łagodzić podrażnienia. Prawdopodobnie oddam komuś ten kosmetyk, ponieważ nie mam problemu z moimi stopami.

PUREDERM- PLASTY NA ZNISZCZONE PIĘTY


Jest to pełnowymiarowy produkt. 4 plastry kosztują 19,99 zł. Produkt ma zmiękczyć naskórek oraz stworzyć warstwę ochronną. Producent obiecuje, że plastry nawilżą i ukoją suchą i zrogowaciałą skórę pięt. Tak samo jak poprzedni produkt, tak i ten będę musiała komuś oddać. Troszkę jestem zawiedziona tym, że w pudełku znalazłam aż dwa produkty do stóp, które mi się nie przydadzą.

BANDI- STYMULATOR WZROSTU RZĘS I BRWI


Produkt, który otrzymują klientki VIP. W pudełku znajdziemy pełen produkt, który kosztuje 166,99 zł. Jest hipoalergiczny. Testowałam go już i widzę dużą poprawę. Przede wszystkim rzęsy przestały wypadać. Producent zapewnia, że produkt ten przyspiesza ich wzrost i zmniejsza łamliwość rzęs.

CAT&CAT- KOLCZYKI NA SZTYFTACH


Jest to prezent, który kosztuje 9,99 zł. W pudełku znajdziemy modele z kolekcji Satin Chic oraz z kolekcji Glamour. 

Majowe pudełko wielu osobom nie przypadło do gustu ze względu na podwojone produkty do włosów i stóp. Mi osobiście majowe beGLOSSY bardzo się spodobało. Pomimo tego, że kosmetyków na popękane stopy nie wykorzystam, jestem zadowolona. Najbardziej ciekawią mnie maski do włosów oraz pomadka.

Łączna wartość pudełka to 112,16 zł (nie wliczałam w to ceny produktu dla klientek VIP).

Chcesz zamówić swoje pudełko beGLOSSY? Kliknij tutaj

20 komentarzy:

  1. Jestem jedną z tych osób, którym pudełko się nie podobało. Głównie dlatego, że nie mam problemów ani z włosami, ani ze stopami. Jednak pozostałe produkty są fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem bardzo tego serum z Bandi - gdybyś mogła zamieścić zdjęcia z efektami przed i po to byłoby naprawdę super! Podoba mi sięteż szminka - ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł. Na pewno za jakiś czas pojawią się takie zdjęcia.

      Usuń
  3. Również dostałam te maski i jestem ich bardzo ciekawa, bo moje włosy nie są w najlepszej formie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje stopy po zimie są trochę nie najsłodsze, więc przydałby mi się jakiś krem z tego Twojego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wygląda to pudełeczko, samo w sobie jest niezwykle piękne. :) a z produktów najbardziej podobają mi się kolczyki. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tej pomadki. Czekam na recenzję, jeżeli takowa będzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że taka recenzja się pojawi. Wypatruj jej w kolejnych kosmetycznych hitach & kitach.

      Usuń
  8. Pudełko stawia na pielęgnację stóp i włosów, przede wszystkim dlatego, że niedługo wakacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam to pudełko i jestem zadowolona. Głównie dlatego, że mam problemy z włosami, a produkty do pielęgnacji stóp zwłaszcza teraz przydadzą mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam design pudełka zachęca do kupna. Widać, że w tym miesiącu się postarali.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam pudełko, bo byłam ciekawa produktów z Hebe, którego w moim mieście nie ma. Uwielbiam szminkę i produkty do włosów. Jak tylko pojadę gdzieś, gdzie będzie Hebe, na pewno je kupię

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie ciekawe rzeczy do pięt - coś dla mnie. Ja niestety mam problemy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się zdecydować na prenumeratę BeGlossy, widać warto ♥.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pudełko! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne jest to pudełko. Lubię takie inne edycje beglossy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pomadka wygląda świetnie,u mnie w mieście też nie ma Hebe :/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)