22 maja 2015

KOSMETYCZNE HITY & KITY #4

W tym miesiącu, większość kosmetyków, których używałam bardzo polubiłam. Oczywiście pojawił się również bubel.

Są to perfumy z dość popularnej sieciówki. Mowa tu o Mohito. Skusiłam się na te zapachy, głównie z powodu promocji. Nie sądziłam, że tak je polubię. Używam ich dosłownie codziennie. Długo się utrzymują, a zapachy są po prostu obłędne.

Chyba już każdy słyszał o Baby Lips. Niedawno zakupiłam regenerującą pomadkę do ust i jestem z niej zadowolona. Producent obiecuje 12 godzin nawilżenia. Oczywiście muszę nakładać kolejną warstwę już po paru godzinach, pomimo tego świetnie nawilża i regeneruje. Zapach jest bardzo przyjemny. Dodatkowo ta pomadka nadaje moim ustom delikatny połysk.


Wreszcie znalazłam idealny tusz do rzęs. Maskara z Bourjois 2 w 1. Pogrubia i wydłuża rzęsy. Połączenie tych dwóch efektów jest świetnym pomysłem. Tusz nie osypuje się, nie skleja rzęs. Szczoteczka jest silikonowa, a takie lubię najbardziej. Maskara nie podrażnia oczu i nie daje efektu sztucznych rzęs. Zakochałam się również w głębokiej, intensywnej czerni.

Produkt z tego beGLOSSY. Kredka ma parę poważnych wad. Po pierwsze jest słabo napigmentowana, więc kiepsko ją widać na powiece. Dodatkowo szybko się rozmazuje. Już po paru minutach robi mi się "ksero" pod brwią. Jedynym plusem jest to, że jest łatwa w aplikacji.

24 komentarze:

  1. Ogromnym plusem sieciówkowych perfum jest cena. A zapach, masz rację są oblędne

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam tamte pergumy i bardzo je wszystkim :D
    Przydatny i ciekawy post! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. do perfum z mohito już baaardzo długo mnie ciągnie i ani jeszcze raz ich nie sprobowalam, ale skoro je lubisz... to super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy mohito są naprawdę cudowne , świetny wybór

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Baby Lips. Świetnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam okropny kolor tej kredki (zielony). Oddałam ją koleżance i również uważa, że jest słabo napigmentowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka. Ja również posiadam te perfumy ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. te perfumy naprawdę wyglądają ciekawie! muszę pójść do Mohito i sprawdzić zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post.:) miałam parę pytań patrząc na zdjęcia ale wszystko wytłumaczyłaś w tekście.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwiekbiam ten tusz do rzęs a pomysł by polaczyć te dwa efekty jest świetny i bardzo udany

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy z sieciówek nie sa najgorsze a sa przede wszystkim bardzo tanie! Ja kupiłam niedawno jedne z zary i tez byłam z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te perfumy pachną cudnie. Kupiłam je wczoraj i jestem mega zadowolona. Naprawdę są świetne

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam całą kolekcję Baby Lipsa. Świetnie nawilżają, zawsze je stosuję przed nałożeniem pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację te zapachy z mohito są cudne i w przestępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tusz jest genialny. Efekt jest widoczny, a to najważniejsze. I przede wszystkim ta piękna intensywna czerń...

    OdpowiedzUsuń
  16. może zakupię te perfumy :) baby lips rządzi

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Baby Lips i mam ich wielką kolekcję. Są niesamowite. Nie dość że ładne opakowania i kolory, to jeszcze przystępne ceny.
    Również mam tą kredkę i jakoś sobie z nią radzę, chociaż jest mi ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem bardzo ciekawa tych perfum z mohito ;) koniecznie muszę sprawdzić ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twój blog. Piszesz naprawdę bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Baby Lips są bardzo popularne. I ja ponie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post! Też używam nieraz tych perfum! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ten tusz i jest fenomenalny!
    Co do pomadki- jakoś mnie nie przekonują, bo ich kolory kojarzą mi się z zabawkowymi szminkami.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna notka :) Super,że można sie co nie co u cb dowiedzieć na temat kosmetyków.Czasem warto poczytac opinnie innych zanim wyruszy się na zakupy do drogerii :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)