26 maja 2015

LIEBSTER BLOG AWARD

Zostałam nominowana przez 3 inne blogerki do Liebster Blog Award. Takie wyróżnienie możemy otrzymać od innego blogera w ramach za dobrze prowadzony blog. Polega to na odpowiadaniu na zadane pytania, dzięki temu inni mogą się o Nas trochę więcej dowiedzieć.

Pierwszą nominację dostałam od tego bloga.
  • Dlaczego prowadzisz bloga?
Od zawsze byłam ciekawa świata. Kiedy dowiedziałam się czegoś ciekawego, od razu chciałam się z kimś tym podzielić. Głównie dlatego założyła bloga, by móc dzielić się z innymi ludźmi moją wiedzą na różne tematy.
  • Gdzie się uczysz?
Chodzę na Liceum, do 1 klasy o profilu dwujęzyczno- matematyczno- geograficznym.
  • Mieć ciasto czy zjeść ciastko?
Tego pytania nie za bardzo rozumiem. Jeśli byłabym głodna, prawdopodobnie zjadłabym ciastko.
  • Opisz siebie trzema słowami
Ambitna, dokładna, kreatywna.
  • Pepsi czy Coca Cola?
Nie za bardzo lubię napoje gazowane. Jednak jeśli mam wybrać, to stawiam na pepsi.


Kolejną nominację otrzymałam od tego bloga.
  • Dlaczego Twój blog ma taką, a nie inną nazwę?
Bardzo długo zastanawiałam się nad nazwą dla mojego bloga. Chciałam żeby była oryginalna, ale nietrudna do zapamiętania. Pewnego dnia, kiedy się obudziłam ta nazwa przyszła mi na myśl i od tego czasu mój blog się tak nazywa.
  • Dlaczego piszesz o takiej tematyce?
Głownie piszę o modzie i urodzie, bo na tym znam się najlepiej.
  • Jakimi trzema słowami opisałabyś swój blog?
Dopracowany, minimalistyczny, klasyczny.
  • Podaj dlaczego akurat Twój blog jest na swój sposób wyjątkowy?
Zawsze staram się zaciekawić czytelnika. Piszę o rzeczach, które mogą się mu przydać. Wkładam w to dużo serca i myślę, że właśnie dlatego jest wyjątkowy.
  • Kiedy masz urodziny?
11 listopada.
  • Co sądzisz o sporcie? Uprawiasz jakiś?
Myślę, że każdy człowiek powinien znaleźć w swoim życiu czas na sport. Jest on nam potrzebny, czyni nas szczęśliwymi i zdrowymi ludźmi. Regularnie biegam i wykonuję ćwiczenia na brzuch, wewnętrzne strony ud, uda i pośladki. Kiedy robi się ciepło chodzę również na basen.
  • Ulubiona książka i dlaczego akurat ona?
Mam wiele ulubionych książek, jednak jeśli miałabym wybrać 1 to zdecydowanie byłyby to "Igrzyska śmierci". Uwielbiam tę fabułę i jej sposób przedstawienia. 
  • Sławna osoba, którą podziwiasz?
Jennifer Lawrence.
  • Jaka piosenka należy do twoich ulubionych i dlaczego?
Podobnie jak z książkami, nie umiem wybrać jednej. Jednak ostatnio bez przerwy słucham "The nights" Avicii.
  • Jaki jest Twój ulubiony Tymbark?
Zdecydowanie jabłko- brzoskwinia.
  • Jedno z Twoich marzeń to?
Przede wszystkim, kiedy będę umierać chciałbym powiedzieć, że przeżyłam życie tak, jak chciałam. Po prostu chcę być szczęśliwa.


Ostatnią nominację otrzymałam od tego bloga.
  •  Co natchnęło Cię co pisania bloga?
Przede wszystkim pisanie bloga to moja pasja. To właśnie ona natchnęła mnie do pisania.
  • Skąd bierzesz pomysły na posty?
Wszystkie pomysły rodzą się w mojej głowie. Często chodząc po sklepach, myślę o czym można napisać post. Kiedy zauważę coś co przykuje moją uwagę, od razu wymyślam tekst.
  • Jak radzisz sobie w kryzysowych sytuacjach?
Jeśli chodzi o brak pomysłu na posty, to zawsze szukam jakiegoś natchnienia. Jeśli natomiast chodzi o kryzysowe sytuacje w życiu codziennym, staram się po prostu być spokojna i nie panikować.
  • Co sądzisz o piercingu i tatuażach?
Sądzę, że kolczyki są naprawdę ładne, jednak jeśli ktoś ma ich nie wiadomo jaką ilość, to jest to po prostu nieestetyczne. To samo tyczy się tatuaży. Co za dużo to niezdrowo.
  • Co daje ci motywację?
Przede wszystkim moje własne osiągnięcia.
  • Czy w dzieciństwie miałaś swoją ulubioną maskotkę?
Nawet jeśli, to już nie pamiętam.
  • Szybko się poddajesz?
Raczej nie. Zawsze staram się dokończyć zaczętą pracę.
  • Jakie filmy najczęściej oglądasz?
Uwielbiam filmy przygodowe oraz science- fiction.
  • Jaki prezent byłby dla Cibie idealny?
Przede wszystkim musiałby pokazywać, że druga osoba naprawdę mnie zna.
  •  Co najbardziej cenisz w ludziach?
Najważniejszą cechą dla mnie jest szczerość.

Dziękuję tym blogerkom za nominowanie mnie do LBA. Chętnie przeczytam wasze odpowiedzi na te pytania.

15 komentarzy:

  1. W mojej szkole nie ma takiego profilu, a szkoda bo lubię geografię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe marzenie. Chyba każdy człowiek o tym marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie widzę różnicy między Pepsi a Coca Colą

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerość to podstawa. Wolę znać najgorszą prawdę niż najlepsze kłamstwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę znać najgorszą prawdę :)

      Usuń
  5. Mam takie same zdanie na temat tatuaży i kolczyków. Co za dużo to niezdrowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie piosenki Aviciego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie to samo myślę o prezentach. Niw ważne jaki, ważne by pokazywał, że druga osoba naprawdę mnie zna

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerość taak każdy próbuje lecz się nie udaje :)
    !

    OdpowiedzUsuń
  9. profil matematyczno-geograficzny ? wow, podziwiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne odpowiedzi ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje nominacji :) I tak jak Patrycja podziwiam wybór profilu tym bardziej,że z matmy za dobrze mi nie idzie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje nominacji :D Ciekawe odpowiedzi. Super, że twoje osiągnięcia Cię motywują. Mam tak samo. Świetnie jest patrzeć, że ciężka praca została wynagrodzona. To strasznie motywuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Wtedy zdajemy sobie sprawę, że nasze wysiłki nie poszły na marne

      Usuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)