2 maja 2015

ULUBEŃCY KWIETNIA

Na dworze jest już coraz cieplej. Dlatego powinniśmy zacząć ćwiczyć. Jest to też czas, w którym trzeba szczególnie zwracać uwagę na cerę.

Książka jest poradnikiem napisanym przez 2 pasjonatki francuskiej mody. Doradzają one jak wypracować własny styl. Odpowiadają na takie pytania jak: czy trzeba być niewolnicą mody, by mieć styl, jak wyglądać elegancko, czym jest francuski szyk, o którym marzą miliony kobiet? Czytając tę książkę uświadomiłam sobie, że nie muszę podążać ślepo za modą, by być piękną. Autorki chcą nam uświadomić, że największa siła drzemie w dobrze dobranych dodatkach. Kobieta w każdym wieku znajdzie w tej książce coś dla siebie.
Produkt ten znalazłam w moim kwietniowym beGLOSSY. Używam go codziennie i jestem bardzo zadowolona. Ma delikatne działanie, idealne dla wrażliwej skóry. Usuwa martwy naskórek i zanieczyszczenia. Moja skóra, po zastosowaniu tego peelingu, jest odświeżona.

Jest to produkt z lutowego beGLOSSY. W tym miesiącu używałam go dosłownie codziennie. Pomimo tego, że dostałam 3  gramową próbkę, starcza mi na bardzo długo. Doskonale nawilża. Delikatnie usuwa cienie pod oczami. Skóra jest gładka i przyjemna w dotyku.
Zakochałam się w tym produkcie. Jest to puder brązujący przypominający czekoladę. Opakowanie z magnesem urzekło mnie. Nie ściera się i jest trwały. Daje ładny, naturalny efekt. Ma piękny zapach.

W kwietniu było naprawdę ciepło, więc zaczęłam biegać. Pokochałam te buty. Są bardzo wygodne, idealnie dopasowują się do stopy. Są przy tym bardzo lekkie.

33 komentarze:

  1. Uwielbiam ten bronzer. Ma śliczny zapach, zresztą jak wszystkie produkty z bourjois. Daje naprawdę śliczny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam :) Efekt jest śliczny i naturalny, a zapach po prostu cudny

      Usuń
  2. Mmm :) Bourjois zawsze zaskoczy czymś cudownym :) Czekoladka to już kosmetyk kultowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jak na razie, wszystkie produkty z bourjois, które posiadam, po prostu uwielbiam

      Usuń
  3. Książka wydaje się ciekawa, a buty mam takie same i są świetne. Nigdy nie zamieniłabym ich na żadne inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie zamieniłabym ich na żadne inne ;)

      Usuń
  4. Kupiłam ten krem z benefit i jestem zadowolona. Producent zapewniał likwidację cieni pod oczami i delikatnie widzę różnicę, to najbardziej jestem zadowolona z nawilżenia. Po zastosowaniu mam gładką skórę i naprawdę nawilżoną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rownież jestem zadowolona z nawilżenia i delikatnej likwidacji cieni pod oczami

      Usuń
  5. Marzy mi się ten poradnik, poczytałoby.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradnik jest świetny, naprawdę warto go przeczytać

      Usuń
  6. Uwielbiam tę książkę. Można się naprawdę dużo z niej dowiedzieć o modzie i o własnym stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Książka pomaga odkryć swój własny styl

      Usuń
  7. Masz rację bronzer daje śliczny, naturalny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze w bronzerach, by dawały ładny, naturalne efekt.

      Usuń
  8. Uwielbiam firmę Naobay. Jest idealna dla mojej wrażliwej cery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Produkty z tej firmy nie zawierają chemii, więc nie trzeba się martwić o uczulenia itp.

      Usuń
  9. Spodobały mi się zwłaszcza buty. Muszę je kupić, są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty muszą być przede wszystkim wygodne. Jednak te są także śliczne :)

      Usuń
  10. Jejku! Ten bronzer wygląda tak cudnie, że aż sam się prosi, żeby go mieć! :) Choć sama jestem posiadaczką karnacji, która łatwo się opala, pewnie go nabędę, bo opakowanie mnie skusiło :) A bardzo lubię takimi brązującymi pudrami podkreślać kości policzkowe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem blada i bardzo wolno się opalam. Masz jednak rację, że można nim podkreślić kości policzkowe.

      Usuń
  11. Cudowni ulubieńcy uwielbiam czytać takie posty !

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty z bourjois są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post, od pewnego czasu przymierzam się do tego kremu z benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam go kupić, bo świetnie nawilża

      Usuń
  14. Bardzo fajni ulubieńcy ;D Zwłaszcza ten bronzer z bourjois. Ten kształt cudny

    OdpowiedzUsuń
  15. buty bardzo fajne ♥
    o niee kawałki czekolady <3 Wyglądają jak prawdziwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bronzer jest świetny, bardzo ciekawy post :)

    Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również kocham biegać, szczególnie latem i wiosną, fajne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwa pierwsze produkty wydają się być fajne :)
    Podziwiamza bieganie, ja nie umiem się jakoś dostosować do tego sportu. Pozostaję przy innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta czekoladka nie dość,że jest dobra to wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam biegać! Biegam i biegam z psem lub sama z mp3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bronzer genailny! ^^ Opakowanie urzeka serduszko. Śliczne buty, :3

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)