21 czerwca 2015

BEGLOSSY CZERWIEC 2015

Kalendarzowe lato zbliża się wielkimi krokami. W tym miesiącu beGLOSSY stawia na pielęgnację oraz delikatny makijaż.


Byłam bardzo ciekawa tego, co zobaczę w czerwcowym pudełku. Jako, że na dworze jest bardzo upalnie, chciałam przetestować nowe kosmetyki do pielęgnacji. Jak zwykle nie zawiodłam się na beGLOSSY.
W czerwcowym pudełku pod nazwą "Hello Sunshine" znajdziemy 6 produktów, w tym 3 pełnowymiarowe. Klientki VIP otrzymają dodatkowo prezent.

CHARMINE ROSE- KREM B-HYPO SPF 30

Cena produktu za 50 ml wynosi 60,80 zł. W pudełku znalazł się produkt o pojemności 15 ml i cenie 18,24 zł. Jest to krem pielęgnacyjny o właściwościach ochronnych, łagodzących i korygujących. Producent obiecuje, że produkt będzie idealny dla ochrony cery wrażliwej, nadreaktywnej lub skłonnej do alergii. Z chęcią przetestuję ten krem zwłaszcza, że moja cera w okresie letnim wymaga szczególnej opieki.

LORD & BERRY- SZMINKA DO UST

Jest to produkt pełny o cenie 80 zł za 1,8 g. Producent obiecuje, że szminka ma intensywny i długotrwały kolor. Ma łagodzić i nawilżać skórę ust. W poprzednim beGLOSSY również otrzymałam szminkę, która bardzo mi się spodobała, więc mam nadzieję, że i ten produkt mi się spodoba.

ISADORA- TUSZ DO RZĘS

Jest to 4 ml próbka o cenie 72 zł za 8 ml. W pudełku znalazł się tusz o cenie 36 zł. Jest to super trwały i bezpieczny dla rzęs tusz. Ma ekstremalnie wydłużać i pogrubiać rzęsy. Producent obiecuje, że tusz nie rozmazuje się i utrzymuje się przez 12 godzin. Z ogromną przyjemnością przetestuję ten produkt. Aktualnie używam tuszu z Bourjois i jestem nim zachwycona (możecie przeczytać o nim w tym poście), jednak bardzo ciekawi mnie ten kosmetyk.

PROSALON- SZAMPON Z OLEJKIEM ARGANOWYM

W pudełku znalazł się produkt o cenie 18,70 zł za 1000 Otrzymaliśmy próbkę o wartości 0,94 zł. Jest to delikatny szampon do pielęgnacji włosów zniszczonych i matowych. Olejek arganowy ma właściwości rewitalizujące, odżywcze i nawilżające. Szampon ma przywrócić włosom siłę i witalność. W poprzednim pudełku również otrzymaliśmy produkt z tej firmy. Polubiłam tę firmę i jestem ciekawa tego produktu. Na pewno zdecyduję się na pełnowymiarowy produkt, jeśli ta próbka mi się spodoba.

VEET- KREM DO DEPILACJI

Jest to produkt pełny o wartości 23,99 zł za 100 ml. Krem ma pozostawiać skórę miękką i gładką w dotyku. Przeznaczony on jest dla skóry normalnej i suchej. Produkt na pewno przydatny, zwłaszcza teraz w okresie letnim.

PUREDERM- MASKA DO TWARZY

Jest to prezent o cenie 5,99 zł. W pudełku znalazłam łagodzącą maskę na twarz po opalaniu. Kolejny produkt, który przyda mi się w lecie. Mam nadzieję, że maseczka przypadnie mi do gustu.

GLOV- RĘKAWICA DO DEMAKIJAŻU

Jest to prezent dla klientek VIP o cenie 14 zł. Rękawica potrzebuje tylko wody by zmyć makijaż. Jest odpowiednia dla każdego rodzaju skóry. Nie narusza bariery hydro- lipidowej. Jestem bardzo ciekawa tego produktu. Jest to na pewno idealne rozwiązanie podczas podróży, ponieważ nie zajmuje wiele miejsca.

Bardzo spodobało mi się czerwcowe pudełko. Produkt, które w nim znalazłam, bardzo mi się przydadzą szczególnie w okresie letnim. Dzięki czerwcowym pudełku mam okazję przetestować kosmetyki, których dotąd nie znałam, a które na pewno wykorzystam.

Łączna wartość pudełka to 165,16 zł (nie wliczałam w to ceny produktu dla klientek VIP).

Chcesz zamówić swoje pudełko beGLOSSY? Kliknij tutaj.

8 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ta kredka. Może bym ją kupiła, tylko nie mam się u kogo poradzić. Zrobisz jej testowanie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ją przetestuje, opiszę efekty na blogu :)

      Usuń
  2. Ta szminka, jak i krem do depilacji mnie zainteresowały. Nigdy nie używałam kremów więc czekam na rekomendację. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam beglossy! :3
    zawsze mają świetne te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tusz Isa Dora, jest świetny ♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe beglossy. Strasznie jestem ciekawa czy ta rękawica rzeczywiście zmyje makijaż. Zainteresował mnie również tusz i szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość pudełka, ale strasznie drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko kosztuje 49 zł. O to właśnie tu chodzi. Kupujemy pudełko, a w środku znajdujemy kosmetyki, które są o wiele droższe.

      Usuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)