26 czerwca 2015

JAK SPAKOWAĆ WALIZKĘ

Podróż zaplanowana, więc teraz przyszedł czas na pakowanie walizki lub torby. Jest to bardzo ważna czynność i nie powinniśmy tego robić na ostatnią chwilę, gdyż na miejscu może okazać się, że zapomnieliśmy wziąć połowę rzeczy. W tym poście przedstawię Wam kilka przydatnych trików jak łatwo i szybko spakować walizkę.

  • Po pierwsze pamiętaj, by tydzień przed wyjazdem zrobić listę potrzebnych rzeczy. Dzięki temu będziesz wiedzieć, co jeszcze musisz dokupić.
  • Sprawdź pogodę w miejscu, do którego jedziesz oraz poszukaj informacji o wyposażeniu hotelu (jeśli jest tam pralka, możesz ograniczyć ilość ubrań).
  • Dobieraj tak ubrania, by można je było łączyć w różne stylizacje, np. bluzka, która pasuje do spódnicy i szortów.
  • Na spód walizki połóż cięższe przedmioty oraz sprzęt.
  • Jeśli chcesz wszystko łatwiej znaleźć, walizkę spakuj według klucza. Na początek spakuj bluzy i spodnie, potem spódnice, koszule i t-shirty. Bieliznę, skarpetki oraz kable od sprzętu możesz włożyć w wolne miejsca.
  • Na wierzch torby włóż ciepły sweter. Dzięki temu szybko będziesz mogła po niego sięgnąć, kiedy zrobi się zimniej.
  • Kosmetyczkę możesz wziąć jako osobną torbę. Nie musisz brać wszystkich kosmetyków, wystarczą te najbardziej potrzebne (podkład, korektor, tusz do rzęs oraz szminka). 
  • Jeśli chcesz odpocząć, nie pakuj się oszczędnie. Lepiej weź dodatkową torbę. Dzięki temu nie będziesz musiała spędzać czasu na praniu.

16 komentarzy:

  1. Ja bym do tego dodała rolowanie ubrań ;) dzięki temu można na prawdę zaoszczędzić sporo miejsca :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze spakowana walizka, to o wiele lepsza podróż przekonałam się o tym wiele razy. W różne kieszonki warto powkładać przydatne rzeczy, których możemy potrzebować w trakcie przemieszczania się z jednego miejsca na drugie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zawsze wielki problem z pakowaniem! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatne informacje, ja raczej nie wybieram się na jakąś podróż, żeby brać walizkę, ale może kiedyś się przydadzą te porady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z nieba mi spadłaś z tym postem! Własnie niedługo wyjeżdżam do Hiszpanii i kompletnie nie wiem jak się wziąć za pakowanie :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne informacje. Tak jak i nie jestem w stanie iść na zakupy bez karteczki z listą zakupów, tak i nie wybieram się w podróż bez sporządzenia wcześniej listy potrzebnych rzeczy. Warto zawsze przed wyjazdem też zajrzeć do każdej szafki i sprawdzić czy tam przypadkiem nie zostało coś, co nam się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre porady. ;) Ja jednak mam już swój sposób, w jaki się pakuje i jest on nieco inny ze względu na to, ze pakuje się na pielgrzymkę, wiec każdego dnia zagadam do torby w zasadzie jej nie rozpakowując :) miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego gdzie jedziemy. Czasem wystarczy mały plecak, a czasem potrzebna jest duża walizka. Ja również życzę miłych wakacji :)

      Usuń
  8. Wydaje mi się, ze jeśli chodzi o pakowanie walizki na wyjazd to jestem całkiem dobra :) Zawsze potrafiłam spakować się w walizke podreczna. Trzeba po prostu robić to z głową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W przyszłym tygodniu wyjeżdżam na wakacje i już od paru dni zaczęłam się pakować. Wolę wszystko posprawdzać niż potem czegoś zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post. Ja też mam kilka zasad według którym zawsze pakuje swoją walizkę. Uważam, że lepiej jest zawsze zabrać trochę więcej rzeczy, szczególnie gdy ktoś potrafi się brudzić. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post, zwłaszcza w okresie wakacyjnym :)
    Świetny blog!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatny post, zwłaszcza, że za kilka dni jadę w podróż i biorę walizkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatny post, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę to ile osób wyjeżdża na wakacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)