13 czerwca 2015

KILKA KROKÓW DO UDANEGO PRZYJĘCIA

Nic tak nie napełnia nas energią jak udane przyjęcie. Miło spędzony czas wśród przyjaciół, rodziny czy znajomych pozwala nam oderwać się od codzienności. Musimy raz na jakiś czas urządzać imprezy, bo w innym wypadku tracimy siły i się po prostu wypalamy.

By przyjęcie nie było totalną klapą, warto wziąć pod uwagę następujące elementy:
Temat przewodni- tutaj ogranicza nas tylko wyobraźnia. Może to być kolor (np. czerwony), osoba (np. Marylin Monroe), film, kultura (np. meksykańska), okres (np. lata 70) itp. Warto trochę zastanowić się nad tematem przewodnim. Goście na pewno zapamiętają takie przyjęcie i będą wspominać je przez lata.
Dekoracje- muszą być dopasowane do motywu imprezy. Obrus lub kwiaty na stole w odpowiednim kolorze. Jeśli przyjęcie jest inspirowane filmem możemy powiesić plakaty na ścianach. Za dekoracje mogą posłużyć nam balony napełnione helem. Tak udekorowany sufit będzie wyglądać zjawiskowo. Innym pomysłem na ozdoby mogą być dekoracje w kieliszkach. Wybierz rozszerzające się ku górze. Możesz wtedy umieścić tam kwiat bez łodygi lub podgrzewacz.

Menu- również musi być dostosowane do tematu przewodniego. Jeśli nasza impreza jest w stylu kultury meksykańskiej, podajmy tradycyjne dania z tego kraju.
Atrakcje- czyli to czym zabawimy gości. Może to być oglądanie filmów, taniec, wspólne gotowanie czy robienie bukietów. Ważne by uczestniczyli w tym wszyscy bez względu na wiek.

Upominki do gości- warto pomyśleć również o drobiazgach, które goście będą mogli zabrać do domu. Najczęściej są to słodkości i małe figurki. Jednak możemy wręczyć także małe sadzonki rośli lub malutkie mydełka. Jeśli stawiamy na słodkości, warto je ładnie zapakować, bądź pokusić się o spersonalizowane słodycze.

12 komentarzy:

  1. Ja nie za bardzo lubię organizować przyjęcia, ale w tym roku robię po raz pierwszy imprezę urodzinową. Te rady mi bardzo pomogą, zwłaszcza, że to będzie pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Jeśli nie będziemy urządzać imprez lub chociażby spotkań ze znajomymi to w końcu się wypalimy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię imprez, ale ze znajomymi spotykać się lubię. Jedyna większa "impreza" jaką toleruje to wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W przyszłości skorzystam z tych porad. Szczególnie, że pierwszy raz będę wyprawiać większe przyjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post. Na pewno pomaga w organizacji przyjęć. Aktualnie nic nie planuję, ale podoba mi się pomysł na motyw przewodni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre rady. Ja osobiście lubię imprezy wśród znajomych, ale za rodzinnymi jakoś nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Upominki dla gości <3 to takie... amerykańskie, ale to świetny zwyczaj - ja robię tak zawsze i polecam :) Goście zawsze wychodzą uśmiechnięci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedługo zbliżają się moje urodziny, właściwie pozostało do ich mniej niż tydzień, ale chyba podaruję sobie tym razem przyjęcie w domu, a najwyżej wybiorę się z przyjaciółmi a miasto. Zawsze mam problem z wybraniem atrakcjami, bo każdy zawsze woli coś innego. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na posta!
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam dekoracje i detale w wystroju stołu. twoje rady są naprawdę rewelacyjne - napewno wykorzystam na najbliższej imprezie

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm moje "przyjęcia" ograniczają się do paru znajomych i filmów. Więcej nie trzeba, by się dobrze bawić w swoim towarzystwie, a dużej grupy losowych osób nie zapraszam, bo i po co? :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)