29 czerwca 2015

ULUBIEŃCY CZERWCA

Na dworze w czerwcu było ciepło, a czasem nawet gorąco. Dlatego ulubieńcy tego miesiąca to głównie kosmetyki do pielęgnacji twarzy


Używam go jako peelingu i raz, dwa razy w tygodniu jako maska. Skóra jest po nim matowa i mniej się przetłuszcza. Dobrze oczyszcza, jednak z większymi niedoskonałościami sobie nie za bardzo radzi. Skóra jest również gładsza. Jedynym minusem jest to, że nie oczyszcza porów.

Produkt z czerwcowego beGLOSSY. Od pierwszego użycia zakochałam się w tej rękawicy do demakijażu. Wystarczy ją namoczyć i w ekspresowym tempie usuwa nam makijaż. Żeby ją wyczyścić wystarczy woda i mydło w kostce. Nie podrażnia skóry, jest hipoalergiczne i pobudza mikrokrążenie skóry. Na pewno w przyszłości kupię większe rękawice GLOV.

Produkt z majowego beGLOSSY. Jest to serum do rzęs i brwi. Po 3 tygodniach codziennego używania zauważyłam znaczną poprawę. Przede wszystkim rzęsy przestały mi wypadać, są teraz trochę dłuższe i grubsze. 

Myślę, że jeśli nadal będę stosowała ten produkt efekty będą bardziej widoczne.

Moim ostatnim ulubieńcem tego miesiąca był sklep Trendmania. Zakochałam się w tej firmie, ponieważ mają nie tylko świetne obudowy, ale także nowoczesne gadżety. Słuchawki, kubki, power banki, kable USB, a także gadżety do pielęgnacji. W sklepie znajdziemy obudowy 3D, a także takie z ruchomymi elementami. Istnieje również możliwość stworzenia własnej obudowy. Zakupy możesz zrobić tutaj.

12 komentarzy:

  1. ta trendmania wydaje sie super:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo serum do rzęs i brwi wydaje się niezłym produktem, w sumie szukam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajni ulubieńcy. Jestem strasznie ciekawa tej rękawicy. Ciekawe jak sprawdziła by się na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawi ulubieńcy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie peelingiem numer jeden jest Under Twenty. Kiedy go skończę spróbuję szczęścia z Niveą. Również rękawica jest dla mnie ciekawym produktem, który kupię :) Dla mnie jak na razie ulubieńcami są kule i gips :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powrotu do zdrowia ;) a peeling z Under Twenty na pewno przetestuję.

      Usuń
  6. Bardzo fajni ulubieńcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam trendmanie ;) Mają super obudowy, a ich gadżety... Najchętniej zamówiłabym je wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel jest prześwietny :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy, to serum daje super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum do rzęs muszę wypróbować koniecznie!
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię ten żel z nivei ;) Fajnie, że jest 3 w 1, bo nie muszę testować innych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)