20 lipca 2015

BEGLOSSY LIPIEC 2015

Zawsze jest kilka kosmetyków, bez których nigdzie się nie ruszam. W tym miesiącu beGLOSSY postawiło właśnie na takie produkty.

Jak zwykle dostajemy ślicznie zapakowane pudełko. W środku oprócz kosmetyków znajduje się bon o wartości 50 zł do drogerii internetowej bingospa, ulotka z próbką nawilżającego balsamu pod oczy marki Vichy oraz rozpiska kosmetyków znajdujących się w pudełku.

W lipcowym pudełku pod nazwą "W podróży" znajdziemy 6 produktów w tym 2 pełnowymiarowe.

BEAVER PROFESSIONAL- SZAMPON REGENERUJĄCY DO WŁOSÓW

Cena produktu wynosi 39,90 zł za 258 ml. W pudełku znajdziemy produkt o pojemności 60 ml i cenie 9,28 zł. Szampon ma naprawiać, wzmacniać oraz chronić włosy. Ma przywracać im witalność oraz blask. Producent zapewnia, że po zastosowaniu produktu włosy będą nawilżone i bardziej podatne na układanie. Jak dotąd korzystałam z keratynowego szamponu zagęszczającego tej samej firmy i byłam mega zadowolona, więc mam nadzieję, że ten produkt również mi się spodoba.

ARTEGO- SPRAY INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY

Produkt pełny o cenie 15,90 zł za 20 ml. Jest to przeciwutleniająca odżywka wzbogacona o olejki tsubaki, olejek arganowy i z kamelii oraz proteiny jedwabiu. Ma napawiać uszkodzone końcówki i zapobiegać ich rozdwajaniu. Produkt z tej firmy pojawił się już w lutowym pudełku. Tamten kosmetyk nie przypadł mi do gustu. Jednak mam nadzieję, że z tym będzie inaczej, ponieważ zapowiada się naprawdę ciekawie.

ANNABELLE MINERALS- MINERALNY PUDER MATUJĄCY

Jest to 1 gramowa próbka o cenie 49 zł za 4g. Dostaliśmy kosmetyk o cenie 12,25 zł. Produkt ma nadawać matowe wykończenie makijażu oraz ma przedłużać jego trwałość. Próbkę podkładu z tej samej firmy otrzymaliśmy w kwietniowym pudełku. Jest to na pewno puder idealny na lato, jednak ja nie korzystam z kosmetyków mineralnych. Więcej o tych produktach możesz przeczytać tutaj.

VICHY- ODŚWIEŻAJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY

Cena za 200 ml wynosi 49,90 zł. W pudełku znaleźliśmy 15 ml próbkę wartą 3,74 zł. Ma usuwać zanieczyszczenia (pyłki, kurz, nadmiar sebum), ograniczać dyskomfort spowodowany przez twardą wodę, a skóra ma być czyta, świeża i ma wyglądać zdrowo. Już parę razy użyłam tego kosmetyku i mogę powiedzieć, że moja skóra była na pewno czystsza i gładsza.

REGENERUM- REGENERACYJNE SERUM DO CIAŁA

Produkt pełny o cenie 28 zł za 180 ml. Jest to serum w postaci lekkiej pianki, która ma natychmiast i długotrwale nawilżać i odżywiać skórę pozostawiając ją miękką i jedwabiście gładką. Producent zapewnia, że serum intensywnie koi i regeneruje, nawet bardzo suchą i podrażnioną skórę. Produkt, który na pewno wykorzystam, ponieważ w okresie letnim moja skóra na nogach i rękach jest sucha.

VICHY- DYNAMICZNIE NAWILŻAJĄCY KREM

W pudełku znaleźliśmy 15 ml próbkę o cenie 79 zł za 50 ml, czyli próbka kosztuje 23,70 zł. Kosmetyk ma długotrwale nawilżać, poprawiać sprężystość i redukować oznaki odwodnienia skóry. Krem jest hipoalergiczny, idealny do cery wrażliwej. Produkt wydaje się ciekawy i na pewno go przetestuję.

Trzeba przyznać, że są to typowo letnie kosmetyki, a dzięki ich wielkości idealnie zmieszczą się do kosmetyczki. Produkty wzajemnie się uzupełniają, co jest dużym plusem. Ogólnie jestem zadowolona. Trzeba jednak przyznać, że w poprzednich pudełkach było więcej produktów pełnowymiarowych. Pomimo tego kosmetyki te bardziej odpowiadają moich aktualnym potrzebom. Nie mogę się doczekać, aż przetestuję wszystkie produkty.

Łączna wartość pudełka to 92,87 zł.

Chcesz zamówić swoje pudełko beGLOSSY? Kliknij tutaj.

14 komentarzy:

  1. Najbardziej zazdroszczę Regenerum, zawsze chciałam spróbować czegoś z tego firmy, ale wszystkie inne kosmetyki również super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zawsze chciałam przetestować coś z tej firmy. Jak widać beGLOSSY dobrze zna nasze pragnienia ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna paczuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba żadna kobieta nie pogardziłaby taką fajną paczuszką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy, na pewno się sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczuszka,cudownie to wygląda jak i na pewno korzystanie z tych rzeczy jest wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna paczuszka, chyba też sobie jakąś sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To już kolejny blog, na którym chwali się ten box...coraz poważniej się nad nim zastanawiam ;)
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też korzystałam z keratynowego szamponu. Jest świetny. Mam gęstsze włosy i ładnie mi się fryzura układa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon rewelacyjny. Przede wszystkim świetnie spełnia swoje zadanie. Włosy są gęste i puszyste.

      Usuń
  9. Już od jakiegoś czasu czaję się na produkty marki Regenerum. Byłabym wdzięczna za jakąkolwiek nawet najmniejszą recenzję kosmetyków tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę świetny pomysł. Jak tylko przetestuję większość kosmetyków tej firmy zrobię o tym post :)

      Usuń
  10. Lipcowe beglossy jest moim pierwszym pudełkiem i nie zawiodłam się, choć dostałam inną wersję pudełka niż ty to jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)