9 lipca 2015

ELEGANCKA STYLIZACJA NA CIEPŁE DNI

Czasem w upalne dni mamy ważną uroczystość. Warto wtedy postawić na sportową elegancję. Jest idealna na takie okazje.

O połyskujących ubraniach pisałam już w tym poście. Takie ubrania są modne od paru sezonów i nadal warto mieć je w szafie. Świecące rzeczy nadadzą całej stylizacje odrobinę blasku, co idealnie pasuje na ważne uroczystości. Pamiętajcie jednak by z nimi nie przesadzić.
Białe spodenki z paskiem i  obowiązkowo sandałki rzymianki dodadzą stylizacji trochę luzu. Do tego torebka w modnym w tym sezonie kolorze.

Torebka jest na cienkim, złotym łańcuszku. Postanowiłam więc postanowić na podobną biżuterię. Bransoletka z zawieszkami nadawała się idealnie.
Bluzka posiada także srebrny element- zamek z tyłu. Dzięki połączeniu złota i srebra, a także pasteli cała stylizacja jest modna.

Bluzka- Mohito
Spodenki- Mohito
Pasek- Mohito
Torebka- Mohito
Buty- Stradivarius
Bransoletka- Mohito

14 komentarzy:

  1. Chyba bym nie ubrała tej bluzki do tych spodenek... sama nie wiem. Ty wyglądasz dobrze, ale ja bym chyba wyglądała gorzej. Taka jakaś ze mnie sztywniara, że widzę do tej bluzki czarną ołówkową do kolan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor na ustach. Co to za szminka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to szminka z czerwcowego beGlossy. Niestety jest niedostępna w Polsce.

      Usuń
  3. super spodenki:) cały look bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolory! Wszystko tak dopasowane:) ale torebka najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pewnie wyglądałabym w tej stylizacji dużo gorzej, bo luźne ciuchy wiszą na mnie jak worek, ale Tobie taki styl całkiem pasuje. Może dlatego, że mamy inne figury. Ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna elegancka stylizacja
    pozdrawia, Madda

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój styl, ale ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)