2 lipca 2015

KOSMETYKI Z MAJOWEGO I CZERWCOWEGO BEGLOSSY

W dwóch ostatnich beGLOSSY pojawiły się kosmetyki, które bardzo przypadły mi do gustu. Postanowiłam, więc opisać wszystkie te, które przetestowałam.

Produkt z czerwcowego beGLOSSY. Byłam bardzo ciekawa tego produktu i z chęcią go przetestowałam. Po pierwszym użyciu moje włosy były miękkie i łatwiej je było rozczesać. Jednak kiedy zaczęłam stosować ten szampon regularnie, delikatnie przesuszył mi włosy. Były matowe i pozbawione blasku. Najwyraźniej szampon nie nadaje się do częstego stosowania, przynajmniej w moim przypadku.


Produkt z majowego beGLOSSY. Z tej maski jestem zadowolona. Pomimo tego, że jest tej samej firmy co szampon, nie przesuszył mi włosów. Stosowałam ją raz na tydzień. Włosy były błyszczące i wygładzone- przestały się puszyć. Co mnie urzekło w tym produkcie, to cudowny zapach, który utrzymuje się na włosach.


Produkt z czerwcowego beGLOSSY. Polubiłam ten tusz. Utrzymuje się naprawwdę długo, śmiem twierdzić, że nawet tyle ile obiecywał producent czyli 12 godzin. Wydłuża i delikatniw pogrubia rzęsy. Nie osypuje się i nie rozmazuje. Daje bardzo naturalny i delikatny efekt. Szczoteczka jest silikonowa, a takie lubię najbardziej, ponieważ łatwo nakłada się na rzęsy.


Produkt z czerwcowego beGLOSSY. Strasznie spodobał mi się kolor tej szminki, który ślicznie wygląda na ustach. Producent obiecuje, że szminka nawilża i łagodzi skórę ust. Niestety muszę się z tym nie zgodzić. Na początku daje delikatne uczucie ściągniętej skóry ust. Na szczęście tylko przez moment. Pomimo tego, szminka jest świetna, utrzymuje się bardzo długo, a kolor jest intensywny.




Produkt z majowego beGLOSSY. Szminka, którą również polubiłam. Przede wszystkim świetnie nawilża. Usta są gładkie i połyskujące. Sam kolor utrzymuje się dość długo. Na pewno szminka ta jest idealna na co dzień.




Produkt z majowego beGLOSSY. Serum to opisywałam już w tym poście. Tam również pokazywałam efekty stosowania tego produktu.


Produkt z czerwcowego beGLOSSY. Rękawicę do demakijażu również opisałam w tym poście.

Bardzo polecam kupno tych pudełek, szczególnie że niektóre produkty nie są dostępne w Polsce.
Chcesz zamówić swoje pudełko beGLOSSY? Kliknij tutaj.

8 komentarzy:

  1. jestem zdumiona, bo kosmetyki naparwdę fajne ;) zaczynam załowac ze zrezygnowałam z subskrybcji ale niestety, inne pudełka od stycznia były po prostu kiepskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju! jaka wspaniała szminka! muszę ją mieć :D haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobają mi się te kosmetyki. Od niedawna zamawiam beGlossy, ale chyba właśnie kupię sobie dodatkowo poprzednie edycje

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele ciekawych produktów, może w niedalekiej przyszłości skuszę się na beGLOSSY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminki niesamowite, mega zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie strasznie ciekawi ta rękawica. Chętnie sprawdziłabym czy nie jest to jakiś bubel.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym miesiącu zamówię sobie takie pudełeczko. Wykonanie ich jest śliczne, a może i zawartość mnie ucieszy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zaciekawił mnie ten szampon !

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)