23 lipca 2015

STYLIZACJA Z OŁÓWKOWĄ SPÓDNICĄ

Klasyczna ołówkowa spódnica ma podwyższony stan i sięga do kolan. Dzisiaj mamy wiele modyfikacji tej spódnicy- od zamków po rozcięcia. Często zakładana jest do pracy, ale można ją również nosić na wiele innych sposobów. Dzisiaj postawiłam na styl boho z wykorzystaniem takiej spódnicy.

Ołówkowa spódnica pasuje właściwie do wszystkiego, jednak trzeba zwrócić uwagę na budowę naszego ciała. Ubierz crop top, jeśli jesteś smukła. Marynarka oversize zakryje duże biodra, a oversizowa bluzka brzuszek. Dzięki temu spódnica wyeksponuje twoje atuty. 

Pamiętaj, że ten rodzaj garderoby zwęża się ku dołowi, więc może skracać nogi. Niższe kobiety powinny wybrać spódnice odkrywające kolana, a wyższe zakrywające je.

Biała, koronkowa spódnica od razu rzuciła mi się w oczy. Wiedziałam, że pędzie idealnie pasować do kamizelki w stylu boho, którą możecie zobaczyć też w tym poście.

Biała spódnica idealnie pasuje do zwykłego, białego crop topa, a dzięki innym materiałom i fakturom cała stylizacja nie zieje nudą. By kamizelka nie była jedynym elementem w tym kolorze, założyłam pasek w tym samym odcieniu.

Zamiast złotych bransoletek, zegarka i naszyjnika możecie postawić na modne metaliczne tatuaże.

Crop top- Stradivarius
Spódnica- Stradivarius
Kmizelka- Stradivarius
Pasek- Stradivarius
Zegarek- Apart
Bransoletki- H&M
Naszyjnik- By o la la
Buty- Wojas

14 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Fajnie, że dajesz dodatkowo taki rady :) Świetna jest ta narzutka w stylu boho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit :D Ta kamizelka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taka wersja ołówkowej spódniczki, zwłaszcza ten koronkowy materiał i to że nie jesteś do kolan- nie lubię takich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie pasuje do ciebie ten crop top. Niestety ja nie jestem taka szczupła jak ty, ale fajnie, że napisałaś o ubraniach, które mogę ubrać do takiej spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja. Świetnie skomponowałaś ten strój, bo buty, biżuteria i okulary nie rzucają się w oczy. Dzięki temu zwracamy uwagę tylko na ubrania, a to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja bardzo oryginalna.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten crop top. Na mnie pewnie nie wyglądał by tak dobrze. Mam wrażenie, że na tobie wszystko świetnie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam niedawno w Stradivariusie i mi ten crop top nie pasuje, ale znalazłam taki sam tyle, że czarny i lepiej na mnie leży, ale myślę, ze na tobie ten biały jest lepszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko *-* Jak Ty cudnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za rady. Na pewno z nich skorzystam, ale jak na razie zostanę przy moich ukochanych rozkloszowanych spódniczkach. Naszyjnik mnie zachwycił, muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)