20 sierpnia 2015

BEGLOSSY SIERPIEŃ 2015

Inspiracją sierpniowego beGLOSSY były owoce. Są one źródłem zdrowia i piękna, a tak mamy przecież się czuć testując nowe kosmetyki.

W tym miesiącu beGLOSSY postawiło na relaks i pielęgnację.


Od pierwszego wejrzenia zakochałam się w designie sierpniowego pudełeczka. Piękny zielony kolor idealnie wpasowywał się do motywu przewodniego. Kiedy otworzyłam pudełeczko cały pokój wypełnił się cudnym owocowym zapachem. Ogromny plus za to, ponieważ zapach jest naprawdę przesłodki.


Oprócz kosmetyków dostajemy rozpiskę produktów oraz ulotkę o balsamach do ust Balmi i zniżkę 25% przy zakupie balsamów Balmi do sklepu ucosmetics.


Sierpniowe pudełko zostało przygotowane w dwóch wersjach kolorystycznych. Różowa wersja SWEET oraz zielona wersja FRESH. W moje ręce trafiła zielona edycja.


W sierpniowym pudełku znajdziemy 6 kosmetyków. W zielonej edycji "Fresh" wszystkie produkty są pełnowymiarowe.



FARMONA- PEELING DO CIAŁA


Cena: 3,57 zł za 100 ml.
Jest to gruboziarnisty peeling, który ma doskonale usuwać zanieczyszczenia i martwy naskórek. Producent obiecuje, że kosmetyk będzie poprawiać mikrokrążenie i pobudzać skórę do odnowy. Ciało ma pozostawać aksamitnie miękkie i gładkie. Muszę przyznać, że zapach kiwi jest przyjemny. Mam nadzieję, że produkt mi się spodoba, ponieważ zapowiada się naprawdę obiecująco.

SANASE- KREM POD OCZY


Cena: około 128 zł za 15 ml.
Krem z efektem anty- stres ma redukować cienie i worki pod oczami. Producent zapewnia, że będzie przeciwdziałać powstawianiu drobnych zmarszczek. Mam nadzieję, że produkt będzie wart swojej ceny.

CARMEX- BALSAM DO UST


Cena: 10,49 zł za 10 g.
Balsam ma lekką konsystencję, więc jest idealny na letnie dni. Oczywiście plus za świetny orzeźwiający, miętowy zapach i filtr przeciwsłoneczny SPF 15.

ORGANIQUE- KULA DO KĄPIELI


Cena: 14,90 za 170 g.
Jest to musująca kulą o zapachu winogron. Ma nawilżać i pielęgnować skórę podczas kąpieli. Wzbogacona jest o oleje z soi i pestek winogron, które wygładzają, regenerują i natłuszczają. Dodatkowo naturalna skrobia zmiękcza naskórek i łagodzi podrażnienia. Nigdy nie testowałam kuli do kąpieli, więc jestem naprawdę jej ciekawa.

DERMO PHARMA- PŁATKI KOMPRES 4D Z EKSTRAKTEM Z OGÓRKA


Cena: 6,80 zł za 1 opakowanie.
Idealne dla skóry zmęczonej, przesuszonej i napiętej, ponieważ ekstrakt z ogórka oraz kwas hialuronowy i fitokolagen nawilżają, redukują opuchnięcia i intensywnie odświeżają przywracając skórze jędrność i elastyczność. Jeszcze nigdy czegoś takiego nie testowałam, więc jestem naprawdę ciekawa efektów.

AUSSIE- SUCHY SZAMPON
Cena: 24,99 zł za 180 ml.
Suchy szampon przeznaczony do włosów cienkich i wiotkich. Zawiera wyciąg z australijskich nasion jojoba, które sprawiają, że włosy są lśniące, pachnące i pełne objętości. Słyszałam o tej firmie, więc z chęcią przetestuję ten suchy szampon.


Muszę przyznać, że pudełko bardzo mi się spodobało. Chyba jedno z lepszych jaki dostałam. Przede wszystkim design pudełka i cudowny zapach. Z radością przetestuję te kosmetyki. O większości słyszałam, ale nie miałam okazji ich kupić. Produkty aż proszą się o przetestowanie, więc będzie to dla mnie ogromna przyjemność. Najbardziej jestem ciekawa tej kuli do kąpieli i płatków kompres 4D.

Łączna wartość pudełka to 188,75 zł.

Chcesz zamówić swoje pudełko beGLOSSY? Kliknij tutaj

15 komentarzy:

  1. Mam wersję SWEET, ale chyba kupię też wersję FRESH, bo obie są cudne. Zgadzam się z tobą. Chyba najlepsze pudełko tego roku. Wypróbowałam już kulę do kąpieli i po prostu cudo!!! Zdecydowanie kupię więcej. Świetnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że dostałam wersję FRESH. Krem pod oczy za tyle pieniędzy musi działać cuda i z chęcią go wypróbuję. A peeling jest po prostu boski. Mam taką gładką skórę jak nigdy

    OdpowiedzUsuń
  3. To moje pierwsze pudełko. Naprawdę polubiłam beGLOSSY. To pudełko jest cudne. A ten zapach po otwarciu. Po prostu wow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam wersję Sweet :) kula, którą otrzymałam pachnie po prostu bosko! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super box :) Chyba najlepszy w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam wersję SWEET ale FRESH też wydaję się fajna, szczególnie en krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pudełeczko, lubię firmę carmex a czekam aż może coś napiszesz o tym suchym szamponie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie widziałam tylko wersje zieloną, na różową sie jeszcze nie natknęłam ;) Super recenzja, zastanawiam się własnie nad subskrypcją tego boxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ci polecam ten peeling. Od pierwszego użycia się w nim zakochałam. MUSZĘ go znaleźć stacjonarnie albo chociaż online, bo szukam i szukam, a peeling jest naprawdę cudo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko cudne. Akurat w tym miesiącu skończył mi się pakiet, ale jak tylko zobaczyłam to pudełko, od razu wykupiłam kolejny. Trzeba przyznać, że beGLOSSY umie pozytywnie zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam produkty z tego beGLOSSY. Są idealnie dobrane dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna zawartość! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamówiłam to beGLOSSY i zakochałam się w zapachu. Po prostu buchnął na mnie kiedy otworzyłam pudełko. Kulę do kąpieli wykorzystałam od razu i gorąco ci ja polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wersję SWEET, ale chyba Twoje wersja bardziej mi odpowiada. Choć oby dwie są naprawdę cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Balsam jest idealny na ciepłe dni. Lekka konsystencja, filtr przeciwsłoneczny no i cudny, orzeźwiający zapach.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)