6 sierpnia 2015

MÓJ STRÓJ DO ĆWICZEŃ

Strój do biegania, na siłownię lub po prostu do treningu powinien być wygodny, a my powinniśmy czuć się w nim dobrze. Jednak to nie oznacza, że musi być nudny. Prawdą jest, że nie idziemy na siłownię by ładnie wyglądać. Jednak zadbajmy o strój, bo ubiór wpływa na nasze samopoczucie.

Ubrania do treningu powinny być dobrze dopasowane. Powinny być lekkie, przewiewne i elastyczne. W takim stroju powinniśmy czuć się komfortowo. Ważne by ubrania nie krępowały naszych ruchów.

Wybrałam spodenki za kolana, ponieważ dla mnie jest to najlepsza długość. Sprawdza się w zimniejsze i cieplejsze dni. Materiał jest elastyczny i dobrze się w nim ćwiczy.

Jako, że jest lato i na dworze upały, postawiłam na bluzkę na szerszych ramiączkach. Materiał jest szybkoschnący i oddychający. Dzięki temu nie czuć dyskomfortu podczas ćwiczeń.

Najważniejsze są jednak buty. Muszą być właściwie dobrane, bo w innym wypadku możesz naciągnąć ścięgno, skręcić kostkę lub zaszkodzić sobie w inny sposób. Wybrałam buty, które są lekkie i idealnie dopasowują się do stopy. Ważne by wybrać pół rozmiaru większe buty, ponieważ podczas ćwiczeń nasze stopy mogą spuchnąć.

Zrezygnuj z biżuterii, a włosy zwiąż w kucyk- nie będą ci przeszkadzać.

Bluzka- Mohito
Spodnie- Sporting
Buty- Sporting
Torba- Sporting
Zegarek- Apart

14 komentarzy:

  1. Super, że zwróciłaś uwagę na to, że jednak lepiej czujemy się w ładnych ubraniach. Przynajmniej w moim wypadku. W strojach do ćwiczeń stawiam na wygodę, ale też ja muszę się w tym czuć dobrze i kobieco. Nie wyobrażam sobie pójścia na siłownię w starych dresach. Po prostu wtedy czuję się niekomfortowo. Dobrze, że napisałaś o tym, bo wiem, ze nie jestem jedyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt najważniejsze są buty. Możemy ćwiczyć w starym stroju, ale jeśli źle dobierzemy buty, to może się to dla nas źle skończyć. Urazy, zwichnięcia itp. to zmora. Dobrze, ze zwróciłaś uwagę też na to, żeby kupić troszkę większe buty, bo nogi mogą nam spuchnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzka jest cudna. Od razu pobiegłam do sklepu i ją kupiła. Na dodatek była w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wszystko ujęłaś :) A Twój strój bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kitka ładnie ci pasuje. Ja też zawsze kupuję ubrania na trening w sportingu, ale to fajny pomysł by połączyć ubrania z sieciówki z ubraniami typowo sportowymi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja ! Ćwicząc powinniśmy czuć się wygodnie w stroju, bo to nie rewia mody ! Bluzka jest przecudna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Ja mam podobny, tylko w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, prosty, wygodny strój! Też mam podobny. Takie są dla mnie najwygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uważam, że w przypadku wszelkiej aktywności fizycznej, odpowiednio dobrany i wygodny strój to podstawa :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sportowa i bardzo wygodna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna bluzka, wygląda na wygodną i przewiewną, a to przeciez najważniejsze podczas ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż jestem panią mroku to do swojego stroju dodałabym więcej koloru, uwielbiam różowe staniki do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicze zdjęcia, ładnie się prezentujesz w tej stylizacji. Ja Jako sportsmenka w mojej szafie nie brakuje strojów do ćwiczeń i butów do biegania, bardzo spodobała mi się koszulka. Chętnie sama bym ją kupiła.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)