24 sierpnia 2015

TRENDY NA JESIEŃ I ZIMĘ 2015

Jesienią i zimą nadal modny będzie styl boho. Kombinezony z poprzedniego sezonu warto zachować w szafie, bo one również będą królować. Oczywiście nie wszystko co modne wiosną i latem będzie modne jesienią i latem. W co więc zaopatrzyć swoją szafę?

Czerwień
W każdym możliwym odcieniu. Czerwień będzie królować. Sukienki, spódnice, peleryny, koronki wszystko w tej cudnej barwie.

Błysk
Modny będzie delikatny i mocny błysk. Warto posiadać takie ubrania w szafie, ponieważ są modne już od paru sezonów. Przykładową stylizację znajdziesz tutaj.

Czerń
Kolor obecny w projektach prawie każdego projektanta.  Od delikatnych koronek po długie suknie.

Niebieski
Najlepiej ubierać go do czerni i bieli.

Futra
Kamizelki, płaszcze, peleryny. Projektanci polecają je szczególnie na mroźne dni.

Maxi
Nie tylko na lato. Projektanci proponują suknie na wieczór, ale też w wersji codziennej. Idealne do ciężkich i lekkich dodatków.

Wzory
Królować będą tak zwane psycho wzory, czyli esy floresy, kratki, zygzaki.

Paski i pasy
Moda na szczupłą talię, a pasy i paski optycznie ją wyszczuplą. Idealne do płaszczy i sukienek.

Garnitury
Panie coraz chętniej w swojej szafie posiadają elementy męskiej garderoby. Tego sezonu nosimy garnitur nie tylko do szpilek.

Kratka
W tym sezonie nosimy ją od stóp do głów.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie bum na talię. Jak tylko w sklepach znajdę idealne paski to je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne te trendy. Osobiście uwielbiam czerń i czerwień

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawe rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że parę trendów było modnych już parę sezonów temu, ale tak to jest z modą. Bardzo często niektóre trendy znikają, a za chwilę znów się pojawiają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wzory nie bardzo przypadły mi do gustu. Widziałam już w sklepach ubrania z podobnymi wzorkami i muszę przyznać, że nie są to ciuchy dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione futra wracają. Parę sezonów temu też były modne i kupiłam cudne futerko. Tylko czekałam na to by je znów założyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ciekawie zapowiada się ten sezon. Jak zwykle króluje nieśmiertelna czerń<3 Super post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post. Naprawdę. Jka tylko zacznie się sezon jesień/ zima w sklepach od razu biegnę kupić ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię błysk i poluję na sztuczne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Garnitur <3 Moja miłość. Choć nie nadają się na co dzień, zawsze noszę ja od święta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja kochana czerwień <3 Zawsze czuję się w niej taka kobieca, a teraz mogę nosić ją cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie psycho wzory. Od razu biegnę do sklepu może już coś znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiscie musze przyznać ze zupełnie to nie jest moj styl aczkolwiek znalazłam kula dosc ciekawych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerń i czerwień jest ponadczasowa. Uwielbiam. Poza tym moim faworytem są garnitury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo tak, wreszcie moje ukochane panterkowe futerko będzie miało okazje wyjść z szafy! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne futra

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo tak, wreszcie moje ukochane panterkowe futerko będzie miało okazje wyjść z szafy! :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)