31 sierpnia 2015

ULUBIEŃCY SIERPNIA

Sierpień to czas testowania. Miałam czas poeksperymentować w kuchni oraz sprawdzić produkty na moim ciele i twarzy.

Produkt z sierpniowego beGLOSSY. Zakochałam się w tym peelingu. Doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek. Moja skóra, po zastosowaniu go, była gładka i miękka. Zapach jest przyjemny. Dodatkowo peeling ma pobudzać skórę do odnowy. Po zastosowaniu kosmetyku zawsze nakładam balsam, dzięki czemu zwiększam efekt peelingu. Z pewnością kupię też inne produkty z tej firmy.


Jest to woda termalna. Idealna na ciepłe dni. Woda termalna koi podrażnienia, a także zmniejsza zaczerwienienia i opuchliznę.Odświeża cerę, a dodatkowo zapobiega spływaniu makijażu. Spryskuję twarz, następnie delikatnie osuszam ją chusteczką i gotowe. Make up jest trwały i nie spływa. Jeśli zastosujesz ją zaraz po nałożeniu pudru i podkładu, oba kosmetyki lepiej połączą się ze skórę, dzięki czemu uzyskasz naturalny efekt.


Produkt z sierpniowego beGLOSSY. Balsam z filtrem przeciwsłonecznym, więc śmiało mogłam go wziąć na plażę, a dzięki lekkiej konsystencji doskonale nawilża skórę ust. Miętowy zapach jest orzeźwiający. Jest to po prostu balsam idealny na ciepłe dni.


Bardzo długo szukałam idealnej książki z przepisami. Przejrzałam każdą półkę chyba w każdym sklepie z powieściami w moim mieście. Zależało mi na tym, by przepisy były lekkie, zdrowe i łatwe w wykonaniu. Z książki tej korzystam praktycznie każdego dnia. W środku znajdują się przepisy na każdy posiłek od przekąsek i koktajli po obiady. Są łatwe w przygotowaniu, ponieważ wszystko jest rozpisane i wyjaśnione.



Dodatkowo w książce znajduję się ćwiczenia odchudzające i wskazówki odnoście zdrowego trybu życia.

12 komentarzy:

  1. Co myślisz o peelingu? Jaki zapach? Fajny post, fajnie ze wybrałaś tylko kilka rzeczy, przez co post jest przejrzysty i milo się czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest naprawdę świetny. Zapach kiwi jest bardzo przyjemny, a sam peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek, pozostawiając skórę gładką i miękką.

      Usuń
    2. A jaka cena? I gdzie go dostanę?

      Usuń
    3. Jest to produkt z sierpniowego beGLOSSY. Kosztuje 3,57 zł za 100 ml, więc jest naprawdę tani za tak świetne działanie. Z tego co wiem można go dostać w Rossmanie i Biedronce.

      Usuń
  2. nie wiedzialam nawet, ze ona wydała taką ksiązkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten peeling jest świetny! :)
    Bardzo fajni ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tę książkę i jest po prostu cudna. Przepisy są proste a przede wszystkim zdrowe. A ćwiczenia naprawdę pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie przymierzam się do zakupu tej książki Ani Starmach, a widzę, że warto :) Z kosmetycznych propozycji bardzo lubię wodę termalną Avene i balsamy Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią wypróbuje ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam peelingu z Tutti Frutti, ale uwielbiam inne ich produkty, więc i na peeling muszę wkrótce się skusić :)
    a co do książki.. jakoś nie przepadam za Panią Starmach, więc to chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten peeling jest bardzo dobry ;) Sama go stosuję i za tą cenę jest po prostu boski

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z produktów Tutti Frutti używałam serii owoce leśne, i do dzisiaj żałuję, że nie kupiłam zapasu, ponieważ rzadko napotykam ten zapach w sklepie. Zielone podobno równie okej :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)