21 września 2015

BEGLOSSY WRZESIEŃ 2015

Wrześniowe beGLOSSY powstało z myślą o silnych i wyjątkowych kobietach. Dzięki tej edycji mamy, chociaż na chwilę, oderwać się od rzeczywistości i odpłynąć w świat kobiecych fantazji.

W tym miesiącu otrzymujemy różowe pudełko razem z magazynem beGLOSSY. Oczywiście dostajemy rozpiskę kosmetyków.

We wrześniowym pudełku znajdziemy 6 produktów, w tym 3 pełnowymiarowe. Dodatkowo możemy znaleźć 2 próbki balsamu brązującego oraz chusteczki opalającej.


BEAVER PROFESSIONAL- REGENERUJĄCA ODŻYWKA DO WŁOSÓW


Cena: 41,90zł za 210 ml. W pudełku znajdziemy produkt o pojemności 40 ml i cenie 16,76. Odżywka ma regenerować, nawilża i zmiękczać włosy. Producent zapewnia, że produkt chroni kolor i wydobywa jego świetlistość i blask. Dodatkowo ma ułatwiać rozczesywanie i układanie włosów. Testowałam już parę produktów z tej firmy i byłam bardzo zadowolona, więc mama nadzieję, że i ten produkt mi się spodoba.

CLARENA- KREM DO CIAŁA

Cena: 49 zł za 200 ml. W pudełku znajdziemy produkt o pojemności 30 ml i cenie 7,35 zł. Krem do ciała zawiera Hudromanil i Pentavitin, które nawilżają i odbudowują płaszcz hydrolipidowy skóry. Dodatkowo gwarantuje uczucie świeżości. Słyszałam o tej firmie, ale jeszcze żadnych produktów z Clareny nie testowałam. Krem do ciała na pewno mi się przyda.

COLOR CLUB- LAKIER DO PAZNOKCI


Jest to produkt pełny o cenie 16,99 zł za 15 ml.  Ma zapewnić intensywny kolor i nieustanny połysk. Producent zapewnia, że jest trwały. Dodatkowo nie zawiera DBP, Toluenu i Formldehydu. Lakier do paznokci o takim kolorze na pewno mi się przyda.

LAMBRE- ATŁASOWE CIENIE DO POWIEK


Jest to produkt pełny o cenie 23,50 zł za 6 g. Cienie pasują do każdej karnacji. Mają zapewniać efektywność tworzenia makijażu w każdym wieku. Cienie do powiek o takich kolorach na pewno wykorzystam. Mam nadzieję, że będą prezentować się naprawdę dobrze.

BINGOSPA- KREM POD PRYSZNIC


Jest to produkt pełny o cenie 16 zł za 150 ml. Zawiera algi morskie, które nawilżają skórę i nadają jej miękkość i elastyczność oraz kolagen zapobiegający utracie jędrności i elastyczności skóry. Już dawno chciałam przetestować produkty z tej firmy, jednak nigdy nie miałam do tego okazji, więc z przyjemnością wypróbuję ten krem pod prysznic.

AURIGA- FLAVO- C SERUM


Cena: 139 zł za 30 ml. W pudełku znajdziemy produkt o pojemności 3 ml i cenie 13,90 zł. Zawiera 8% witaminy C i wyciąg z Ginkgo biloba, które stymulują syntezę włókien kolagenu oraz elastyny. Ma rozjaśniać skórę i działać przeciwrodnikowo. Nigdy o czymś takim nie słyszałam. Nie jestem pewna czy go wykorzystam, czy komuś sprezentuję.

EFEKTIMA- CHUSTECZKA SAMOOPALAJĄCA I BALSAM BRĄZUJĄCY DO CIAŁA


Są to próbki nie wliczone w cenę pudełka. Balsam brązujący ma nadawać efekt pięknej, równomiernej opalenizny. Pozwala uzyskać odcień naturalnie opalonej skóry, baz narażania jej na szkodliwe promieniowanie. Chusteczka opalająca pozwala na szybką, wygodną i równomierną aplikację. Posiada składnik DHA, który posiada działanie pielęgnujące.

Przyznaję, że poprzednie pudełko trochę bardziej mi się podobało. Jednak wrześniowe beGLOSSY również posiada produkty, które wykorzystam. Na pewno są to produkty z firm, które chciałam przetestować, ale nigdy nie miałam do tego okazji.

Łączna wartość pudełka to 94,50 zł.

Chcesz zamówić swoje pudełko beGLOSSY? Kliknij tutaj.

10 komentarzy:

  1. Krem z Bingospa naprawdę ci polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Masz tę samą wersję co ja, tylko cienie w innym kolorze :) Ja ze swojego jestem zadowolona.

    P.S. Wartość serum firmy Auriga to 13,90 zł a nie 1,39 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej wkradł mi się błąd ;) Dziękuję za spostrzegawczość :)

      Usuń
  3. Przynajmniej masz bardzo ładny kolor cieni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także dostałam kiepski kolor cieni -_-

      Usuń
  4. Mam inną wersję pudełka i jestem niezadowolona. Dostałam produkty, które były w paru poprzednich pudełkach (np. tonik z lutowego beGlossy, albo szminka z czerwcowego beGlossy). Zdecydowanie bardziej wolałabym dostać twoją wersję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wrześniowe pudełeczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bingospa tez posiadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem po bardzo dobrym sierpniowym pudełku beGlossy tym razem sie nie postarało..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do zamawiania tych pudełek. Szczerze to wolę kupić za tą cenę coś innego niż mieć 1 produkt, który mi się spodoba i 5, które trafią do kosza ;P

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)