7 września 2015

CO ZROBIĆ, ABY BYĆ BARDZIEJ ATRAKCYJNĄ?

W tym poście pisałam jak znaleźć więcej czasu. Kiedy już go będziemy mieli, warto zadbać o siebie. Nie musisz posiadać długich nóg, talii osy i pięknych rysów twarzy, by czuć się atrakcyjna. W końcu nikt nie jest idealny. Poniżej przedstawiam parę trików, by wyglądać na bardziej atrakcyjną.

Przede wszystkim wyprostuj się!
Garbienie się i chodzenie skulonym to oznaka braku pewności siebie. Dłużej zachowasz młodzieńczy wygląd chodząc wyprostowana. Zapisz się na jogę, pomoże ci ona wyćwiczyć poprawną postawę, ale przede wszystkim poruszaj się z podniesioną głową.

Pamiętaj o zdrowiu
Prawidłowo się odżywiaj i dużo się ruszaj. Dzięki temu możesz zgubić parę kilo, a twoja cera wyraźnie się poprawi.

Sprawdź ubranie
Ubiór powinien być czysty i wyprasowany. Dzięki odpowiednio dobranemu strojowi możesz podkreślić figurę i ukryć niedoskonałości. Pamiętaj, że powinnaś czuć się dobrze w tym, co ubierasz.

Czerwień, czerwień i jeszcze więcej czerwieni
Nie od dziś wiadomo, że mężczyźni bardziej zwracają uwagę na kobiety, które noszą czerwone ubrania. Jednak trzeba pamiętać, że nie każdemu ten kolor pasuje. Możesz postawić na czerwone dodatki lub czerwony lakier do paznokci.

Twój unikatowy zapach
Znajdź swój ulubiony. Delikatny i piękny. Dzięki temu, nawet jeśli ubierzesz zwykły t- shirt, ludzie cię zapamiętają.

Zadbaj o włosy i cerę
Długie, lśniące i piękne włosy oraz idealnie gładka cera od zawsze były oznaką kobiecości. Warto zadbać o włosy by były mocne, a rano pół godziny przed śniadaniem wypić szklankę ciepłej wody z cytryną. Dzięki temu nasza cera będzie promienna, a przede wszystkim zdrowa.

Pokochaj siebie
Bądź pozytywna, pełna energii i pogodna. Możesz nad sobą popracować, ale pamiętaj, że nie wszystko możesz zmienić. Każdy ma jakieś wady. Musisz nauczyć się z tym żyć, a przede wszystkim nie przejmować się tym.

Uśmiechnij się  i pokaż innym, że ich lubisz
Utrzymuj kontakt wzrokowy, uśmiechnij się, bądź uprzejma i powstrzymaj się od oceniania innych. Nie krytykuj. Z pozoru małe rzeczy, a mogą zdziałać cuda.

Nigdy nie mów "jestem brzydka", "jestem do niczego", "nic nie potrafię"! Zaakceptuj to jaka jesteś. Pielęgnuj dobre cechy i dbaj o siebie.

13 komentarzy:

  1. Ja najlepiej czuję sie nie w czerwieni, a czerni :) Ubrana cała na czarno np. ze złotymi dotatkami w ubraniach czuję się najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rady są świetne ale ja bym jeszcze coś od siebie dodała. Przede wszystkim dążenie do celu, by pokazać ludziom że jesteśmy warte więcej niż myślą inni, przecież mężczyźni lubią inteligentne dziewczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze jest być sobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak o prostowaniu muszę pamiętać! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyda mi się haha :D O większości rzeczy nawet nie wiedziałam. Jestem blondynką i kolor czerwony nie bardzo mi pasuje, ale fajnie, że zwróciłaś uwagę na to, że mogę postawić na czerwone dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądry post ! Ta rada na temat uśmiechu najbardziej mi się spodobała, to takie ważne a tak często o tym zapominamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywujący i poprawiający humor post. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalny post ♥ Świetne porady ^.^ Osobiście bardzo staram się polubić siebie, chciałabym być pewniejsza :3

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest najważniejsze. Nigdy nie można mówić jestem brzydka itp. Jeśli będziemy tak mówić, tylko podburzymy swoją pewność siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. To ważne by mieć swój zapach. Sama tego doświadczyłam. Ubrałam zwykły t- shirt i dżinsy, ale spryskałam się cudownym perfumem. Efekt? Rewelacyjny. Jednak ważne, by był to łagodny, dziewczęcy zapach, a nie ostry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowie, zdrowie i jeszcze raz zdrowie. To najważniejsze. Będziemy wyglądać lepiej, nasza cera, figura będą wyglądać lepiej, ale musimy o to zdrowie zadbać

    OdpowiedzUsuń
  12. Pielęgnowanie swoich dobrych cech jest bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pożyteczne porady. Na pewno z nich skorzystam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)