10 września 2015

LIEBSTER BLOG AWARD #2

Po raz kolejny zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Naprawdę bardzo się cieszę, że moja praca jest doceniana. LBA to wyróżnienie za dobrze prowadzony blog.Polega to na odpowiadaniu na zadane pytania, dzięki temu inni mogą się o Nas trochę więcej dowiedzieć.

Dostałam nominację od 4 blogerek. W poprzednim poście o LBA (tutaj) odpowiadałam na podobne pytania, a żeby ten post nie był za długi wybrałam tylko niektóre z nich.

Pierwsza nominacja od blogerki z tego bloga.
  • Jaki jest Twój ulubiony film?
Mam parę ulubionych filmów, np. "Igrzyska Śmierci", "Harry Potter". Głównie są to filmy, do których mam wielki sentyment.
  • Ulubiony sport?
Pływanie, jazda na rolkach i na rowerze.
  • Czy trenujesz na co dzień?
Tak. Biegam i wykonuję ćwiczenia na brzuch, uda i pośladki.
  • Co myślisz o internetowej przyjaźni?
Nigdy nie wiemy, kto siedzi po drugiej stronie. Jednak sama poznałam już parę ciekawych osób przez internet. Ważne by być czujnym i nie podawać osobistych rzeczy.
  • Od kiedy prowadzisz bloga?
Bloga założyłam 23 grudnia 2014 roku.


Kolejna nominacja od tego bloga.
  • Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię uprawiać sport, spotykać się z przyjaciółmi, robić zakupy lub po prostu czytać książki.
  • Czy jesteś od czegoś uzależniona?
Myślę, że jestem uzależniona od telefonu, internetu i prawdopodobnie od zakupów.
  • Ulubiony kolor?
Tiffany blue.
  • Czy jesteś zadowolona z tego co osiągnęłaś?
Jestem. Nawet jeśli coś mi nie wychodzi, zawsze zwracam uwagę na to ile pracy w to włożyłam.


Kolejną nominację otrzymałam od blogerki z tego bloga.
  • Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Omlet z fetą, czarnymi oliwkami i świeżą bazylią, bez mąki ale ze zdrowymi płatkami owsianymi.
  • Ulubiony zespół?
Imagine Dragons
  • Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
Lubię moje nogi, ponieważ są długie oraz to, że jestem szczupła.
  • Woda gazowana czy zwykła?
Zdecydowanie zwykła woda.
  • Czego żałujesz w życiu?
Najbardziej żałuję, że nie powiedziałam ludziom tego co chciałam, a teraz nie mam już do tego okazji.


Ostatnią nominację otrzymałam od tego bloga.
  • Jaką cechę uważasz u siebie za najbardziej denerwującą?
Najbardziej nie lubię tego, że zawsze odkładam wszystko na ostatnią chwilę.
  • Jaką myślą przewodnią kierujesz się w życiu?
"Zawsze bądź sobą, bo nie ma nikogo lepszego"
  • Ulubiona przekąska do filmu?
Jakiś owoc albo warzywo.
  • Jakie miejsce marzy Ci się, aby odwiedzić?
Fuerteventura.
  • Kawa jest dla Ciebie zbędna w codziennym funkcjonowaniu, czy jest wręcz przeciwnie?
Nie piję kawy. Zdecydowanie bardziej wolę zwykłą wodę lub herbatę. 

Bardzo dziękuję blogerkom za nominacje. Zachęcam Was do odpowiadania na te pytania w komentarzach.

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam filmy, które są twoimi ulubionym. Również mam do nich wielki sentyment, ponieważ są to ekranizacje książek, dzięki którym zaczęłam nałogowo czytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna myśl. Od razu staje się moim ulubionym cytatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji, bardzo fajnie odpowiadałaś na pytania
    Pozdrawiam,Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tak damo jeśli chodzi o moje osiągnięcia. Zawsze zwracam uwagę na to ile pracy w to włożyłam, bez względu na to czy mi się powiodło

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami myślę że lba to jest bezsensu. Niektórzy blogerzy odpowiadają na pytania jakby to był jakiś przymus. Fajnie, że Ty taka nie jesteś. Super pomysł, że wybrałaś tylko parę najciekawszych pytań, bo po co odpowiadać na pytania, które np. się powtarzają. Plus za to, ze wytłumaczyłaś o co tak naprawdę chodzi w LBA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję po raz drugi nominacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również ćwiczę brzuch, uda i pośladki, a biegać kocham latem :)
    ,,Igrzyska śmierci" czytałam, ale film również jest efektowny, choć wole wersję papierową tego dzieła :D
    Pozdrawiam,
    Alicja Dobry

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po prostu ubóstwiam Tiffany Blue.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo Fuerteventura... Naprawdę polecam ci to miejsce. Byłam tam raz i na pewno pojadę jeszcze co najmniej kilka razu. Naprawdę cudna wyspa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje śniadanie wydaje się być takie zdrowe... Może jakiś przepis? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by był super pomysł. Zrób na blogu serię o zdrowych przepisach, bo tyle piszeszo zdrowiu i super, ale z chęcią przeczytałabym też jakieś zdrowe przepisy

      Usuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)