22 października 2015

DEKORACJE DO SALONU, KTÓRE GO ODMIENIĄ

Jeśli w przyszłości nie planujemy remontu salonu, a nie podoba nam się jego kolorystyka, możemy postawić na dodatki w ulubionych kolorach. Nowoczesne i ładne dekoracje mogą odmienić nasz salon nie do poznania.

Możemy znaleźć całą masę dodatków, jednak ja wybrałam tylko niektóre z nich.

Nowoczesne zegary
Takie zegary dodadzą elegancji pomieszczeniu. Są oryginalne, więc z pewnością przypadną do gustu ludziom uwielbiającym nieszablonowe dodatki w swoim domu. Takie zegary idealnie komponują się w każdym pomieszczeniu. Możesz je znaleźć tutaj, tutaj oraz tutaj.

Ramki na zdjęcia
Nietypowe kształty nadają ciekawy efekt wizualny. Sprawiają również, że w naszym salonie nie będzie wiało nudą. Wybierając ramki w kolorach: białym, czarnym i srebrnym dodamy pomieszczeniu elegancji. Brązowe i kremowe będą pasować do salonu w każdym kolorze. Możesz je znaleźć tutaj, tutaj i tutaj.

Świeczki i świeczniki
Świeczki mogą być piękną i praktyczną ozdobą w każdym pomieszczeniu. Wybierając takie dodatki pamiętaj, by wybierać te niekapiące. Możesz je znaleźć tutaj, tutaj i tutaj.

Napisy na ścianę
Nadają się do każdego pomieszczenia. Dzięki nim możemy poczuć się pozytywnie nastawieni do życia. Napisy na ścianę to idealny sposób na wyrażenie emocji, dodanie wnętrzom charakteru i nowoczesności. Możesz je znaleźć tutaj, tutaj i tutaj.

Pudełka do drobiazgów
Kosze, skrzynie, pudełka. Możesz w nich przechowywać wszystko. Jest to praktyczny dodatek do każdego wnętrza. Wybierając odpowiedni design możesz dodać pomieszczeniu więcej luzu lub elegancji. Możesz je znaleźć tutaj, tutaj i tutaj.

14 komentarzy:

  1. Te zegary bardzo mi się podobają :) I pudełka na drobiazgi. - uwielbiam pojemniki, pudełka, pudełeczka...
    Ta nowa moda na napisy na ścianie też jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie pudełeczka na drobiazgi. Dzięki nim można uzyskać piękny efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam napisy na ścianach. Sama mam w domu parę takich dekoracji i wyglądają naprawdę nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zegary. Zawsze chciałam mieć taki nowoczesny zegar w swoim domu i chyba go sobie kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, zegary, pudełka, koszyki wiklinowe - to co lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zakupiłam napis na ścianę i muszę przyznać, ze jest to świetna dekoracja. Dodaje uroku i charakteru pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Daje się zauważyć, że zegary przestały już wyglądać jak zwykłe czasoodmierzacze. Można by zrobić z nich ciekawą kolekcję. Ramki są ponadczasowe, więc zawsze świetnie odnajdują się w salonie. Ma się tyle do wyboru...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio kupiłam parę takich cudnych pudełek. Są świetnym pomysłem, ponieważ zajmują wolne miejsce i można do nich upchnąć masę niepotrzebnych drobiazgów

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie szukałam tego drugiego świecznika i jak teraz zobaczyłam że dałaś do niego link to aż gęba mi się uśmiechnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mam hahaha i tak samo wszystko kupione w Ikea :D
    W świeczkach jestem zakochana a zwłaszcza zapachowych, jeśli chodzi o ramki to mam cały pokój w nich jestem uzależniona chyba.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)