5 października 2015

HAUL COCOLITA.PL

Jest to chyba najbardziej wyczekiwany przez Was post. Bardzo często wspominałam, że kosmetyki w drogeriach internetowych są dużo tańsze. Poza tym zamawianie przez internet jest znacznie przyjemniejsze, a bardzo często możemy zamówić kosmetyki, które są niedostępne w Polsce.

W sobotę tydzień temu złożyłam zamówienie w drogerii internetowej cocolita.pl. Dużo słyszałam o tej stronie i postanowiłam ją przetestować. Przyznaję, że kosmetyki są tam znacznie tańsze. Bardzo często są też różne promocje, dzięki czemu możemy sobie pozwolić na zakup drogich rzeczy za naprawdę przeciętną cenę.

Paczka przyszła naprawdę szybko- we wtorek mogłam ją już odebrać z paczkomatu. Wszystko było porządnie zapakowane w folię bąbelkową, więc nie musiałam się martwić, że cokolwiek mi się uszkodzi. Każdy kosmetyk był nowy.

Zamówiłam rzeczy, których aktualnie najbardziej potrzebowałam.

SALLY HANSEN- ODŻYWKA Z MINERAŁAMI

Odżywka posiada mikro- elementy, które pozytywnie wpływają na stan płytki paznokcia. Produkt ma wzmacniać paznokcie oraz zapobiegać ich rozdwajaniu i łamaniu. Można go stosować jako bazę lub top coat. Moje paznokcie są bardzo miękkie, przez co często mi się łamią. Głównie dlatego zamówiłam tę odżywkę. Mam nadzieję, że produkt mi się sprawdzi, ponieważ słyszałam o tej firmie, ale nie miałam okazji na przetestowanie tych produktów. Odżywkę znajdziecie tutaj.

ESSIE- LAKIER DO PAZNOKCI


Producent obiecuje, że lakier z łatwością nałożymy bez żadnych smug. Ma wyjątkowo szybko schnąć oraz długo utrzymywać się na paznokciach. Ogromnym plusem jest to, że lakier nie posiada szkodliwych składników. Słyszałam o tej firmie wiele razy i w końcu postanowiłam ją przetestować. Wybrałam błękitny kolor ze srebrnymi drobinkami. Już nie mogę się doczekać, aż przetestuję ten lakier. Produkt dostępny tutaj.

EOS- BALSAM DO UST NEKTAR JEŻYNOWY

Chyba każdy słyszał już o balsamach do ust Eos. Są to kolorowe jajeczka, które mają odżywiać, nawilżać i chronić usta. Są one wzbogacone o naturalne oleje, masło shea, składniki nawilżające oraz odżywcze witaminy C i E. Jest wolny od parabenów i innych szkodliwych substancji. Wybrałam wersję jeżynową. Jestem zachwycona jego zapachem. Pachnie jak prawdziwy nektar jeżynowy. Balsam dostępny tutaj.

NOVACLEAR- BIBUŁKI MATUJĄCE DO  TWARZY


Bibułki są przeznaczone do każdego rodzaju cery. Mają matować skórę i absorbować sebum. Opakowanie zawiera 50 sztuk. Jest to produkt, który na pewno mi się przyda, ponieważ moja skóra zaczyna się świecić już po paru godzinach. Bibułki dostępne tutaj.

LILY LOLO- PĘDZELEK DO ZAŁAMANIA POWIEKI


Jest to pędzelek o krótkim włosiu. Pozwala on na precyzyjną aplikację i roztarcie cieni w załamaniu powieki. Jest idealny do wykonywania precyzyjnych szczegółów, a dodatkowo ułatwia stworzenie głębi w załamaniu powieki i wewnętrznym kąciku oka. Włosie jest bardzo mięciutkie, więc mam nadzieję, że pędzelek mi się sprawdzi. Możecie go znaleźć tutaj.

HAKURO- H13 PĘDZEL DO KONTUROWANIA TWARZY


Jest on wykonany z naturalnego, antyalergicznego włosia. Słyszałam o firmie Hakuro już wiele razy. Postanowiłam, więc zamówić ten pędzel, który sprawdza się do aplikacji różu bronzera i rozświetlacza. Włosie jest mięciutkie, więc mam nadzieję, że aplikacja będzie łatwa i przyjemna. Pędzelek dostępny tutaj.

DENI CARTE- PĘDZEL DO EYELINERA I BRWI

Jest wykonany z syntetycznego, trwałego włosia, które jest bardzo sprężyste i niełamliwe. Pędzel jest przeznaczony do precyzyjnego konturowania linii oka i brwi. Ma idealnie nakładać eyeliner, dzięki włosiu, które jest skośne i płasko ułożone. Ma sprawdzić się również do modelowania kształtu brwi i wypełniania łuku brwiowego. Pędzelek dostępny tutaj.

SLEEK MAKEUP- ZESTAW PALETA CIENI I PALETA RÓŻY


Firmę Sleek MakeUp poleciła mi jedna z moich czytelniczek. Chciałam ją przetestować, a paletka cieni i róży kosztowała mniej, niż róż i cienie osobo, więc się na nie zdecydowałam. Dodatkowo jest promocja i zestaw ten kupiłam za połowę ceny. Możecie go znaleźć tutaj.


Pierwsza paletka zawiera 12 dobrze napigmentowanych cieni, które są w kolorystyce nude. Są to ponadczasowe kolory, więc tym bardziej chciałam posiadać tę paletkę. Cienie są matowe i błyszczące, zamknięte w eleganckiej kasetce. Dodatkowy plus za lusterko i aplikator.

 Kolejna paletka zawiera 3 kolory różu.

Mają one lekką i jedwabistą formułę. Są dobrze napigmentowane i nie pozostawiają smug. Pozostawiają gładkie i aksamitne wykończenie.


Muszę przyznać, że drogeria internetowa cocolita.pl bardzo mi się spodobała. Ma szeroki asortyment. Możemy tam znaleźć kosmetyki, niedostępne stacjonarnie. Tak naprawdę nie mam żadnych zarzutów do tej drogerii internetowej. Paczka przyszła szybko, była porządnie zapakowana, a kosmetyki były nieużywane. Niektóre produkty, które możemy tam znaleźć są prawie połowę tańsze niż te w drogeriach stacjonarnych. Na pewno jeszcze nie raz złożę tam zamówienie. Zakupy możesz zrobić tutaj.

22 komentarze:

  1. Nareszcie ten post!!! Czekałam na niego tak długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cocolitę. Niedawno zamawiałam tam produkty z bourjois. Nie dość, że były o wiele tańsze niż stacjonarnie to jeszcze była promocja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedzę, że bardzo profesjonalna drogeria internetowa. Super, że wszystko tak dokładnie opisałaś. Na pewno złożę tam zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę kupować stacjonarnie. Nigdy nie wiem, czy dany produkt jest zamknięty, czy może w połowie wykorzystany (szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki). Super, że są drogerie internetowe. Jest tam taniej, więc od razu składam zamówienie na cocolicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam firmę essie i widzę, ze wybrałaś piękny kolor osobiście polecam ci wszystkie lakiery z firmy essie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie ten post. Długo na niego czekałam, ale się doczekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też przydadzą się te bibułki matujące, a nigdzie ich znaleźć nie mogłam. Chyba po prostu zamówię je na tej stronie. Może coś jeszcze wpadnie mi w oko i złożę zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna paczuszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. odzywka z minerałami kusząca

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tej stronce :D
    Świetne rzeczy! Super haul :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :) miłego testowania :) lakier Essie piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna paleta z różami! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tę drogerię internetową. Szybka i sprawna obsługa. Nie muszę się o nic martwić. Mają naprawdę duży asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swoją przygodę z zamawianiem kosmetyków przez internet zaczęłam od strony urodomania.pl później był mintishop :) Jednak widzę, że Essie czy EOS są faktycznie tanie na cocolicie, bo w drogerii Hebe za jeden lakier Essie płaciłam 30zł, a to jedyne lakiery, które trzymają się na moich słabych paznokciach. Aktualnie i tak już noszę hybrydy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, jestem zachwycona Sleekiem <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ten lakier do paznokci jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy cokolwiek z tego zestawu poza lakierem bym kupiła. Znaczy tak, te róże są super, ale jest inny problem - nie używam cieni do powiek, a one są w zestawie, więc albo musiałabym je sprzedać, albo oddać, albo dokupić coś jeszcze i zrobić rozdanie. Nie rozumiem tego szału na jajeczka EOS, jestem zwolenniczką pomadek (i ogólnie kosmetyków) Neutrogeny, więc dla mnie wszystkie zachwyty, które wyglądają na przesadzone i "nigdy czegoś takiego nie widziałam", są śmieszne, bo widocznie takie osoby niewiele produktów do ust dobrej marki próbowały i opinię osadzały na pomadkach dla małych dziewczynek, kupionych gdzieś za dwa złote na bazarze...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tym jajeczku Eos słyszałam bardzo dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! A ten lakier super jest :) chyba też tam zajrzę niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie chyba najbardziej ciekawi ta odżywka do paznokci - po porzuceniu Eveline nie potrafię znaleźć niczego skutecznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka ta jest naprawdę świetna. W moim przypadku sprawdziła się idealnie.

      Usuń
  21. ile tu dobroci! <3 przecudowny kolor lakieru Essie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)