12 listopada 2015

PONCZO W ELEGANCKIEJ STYLIZACJI

Jesienią zamiast kurtki możemy sięgnąć po ponczo. W tym sezonie są bardzo modne, zwłaszcza te z frędzlami. Jednak narzutka w stylu boho nie oznacza, że nie możemy jej ubrać na ważne uroczystości. Dzisiejsza stylizacja to połączenie elegancji ze stylem boho.

Czarne ponczo zestawiłam z białą bluzką- mgiełką. Do tego czarne rurki i buty na koturnie. W tym sezonie połączenie tych 2 kolorów jest bardzo modne.

Wybrałam ponczo z możliwością zapinania pod szyją. Dzięki temu możemy ubrać zwykły t-shirt, a i tak w stylizacji nie będzie wiało nudą. Taka narzutka jest przydatna zwłaszcza podczas zimniejszych dni, ponieważ jest świetną alternatywą dla płaszcza. Dodatkowo doda trochę szyku i nonszalancji każdej stylizacji

Buty na koturnie, bluzka włożona w spodnie oraz widoczny pasek optycznie wydłużą nogi. Duża, czarna torba dodatkowo ukryje mankamenty figury. Kokarda przy bluzce oraz złoty naszyjnik dodadzą elegancji całej stylizacji.

Istnieje wiele różnych wersji ponczo. Może to być narzutka lub ogromny szal narzucony na ramiona. Ważne by znaleźć ten jedyny model.


Ponczo- Stradivarius
Bluzka- Zara
Spodnie- H&M
Buty- by o la la
Naszyjnik- H&M
Pasek- Mohito
Torba- H&M

16 komentarzy:

  1. Torebka i naszyjnik spodobały mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna z Ciebie dziewczyna :) Stylizacja jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ponczo! <3 uwielbiam takie uniwersalne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponczo mi się podoba, ale wolałabym bez frędzli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzeczka. Ponczo również. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko jak Ty cudnie w tym wyglądasz. Bluzka jest bardzo oryginalna i naprawdę ci w niej do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesująca stylizacja, jestem ciekawa co nam zaproponujesz na zieme. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadłam szczerze skomentować Twojego bloga, więc może od razu tego przejdę ;)
    Bardzo fajny, "uniwersalny" wygląd :)
    Ciekawe zdjęcia, jednak ja do tekstu dodałabym jakieś takiej "iskierki"
    Pozytywny blog ;)
    Będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest świetna. Stylizacja również. Myślę, że udało Ci się idealnie połączyć elegancki strój z ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko okey! Nie podobają mi się jedynie buty ale są gusta i guściki. :)
    Może po prostu założyłabym jakieś czarne botki, wyglądałoby wg mnie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ponczo;)Stylizacja mistrzowska;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz w tej stylizacji, jednak do mnie ponczo by nie pasowało Wyglądałabym w nim za poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość się bardzo ładnie komponuję, bluzeczka i ponczo cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)