2 listopada 2015

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA

W październiku skupiłam się głównie na moich paznokciach, które są zazwyczaj łamliwe. Przetestowałam parę odżywek oraz różne lakiery i wybrałam najlepsze. W miesiącu tym złożyłam również zamówienie na stronie internetowej trendmania.pl. Produkt z tego zamówienia również znalazł się w moich ulubieńcach.

Zawsze miałam problem z moimi paznokciami, ponieważ bardzo często mi się łamały. Przetestowałam już parę odżywek, ale jeszcze żadna nie spodobała mi się tak jak ta. Przez parę tygodni malowałam paznokcie tą odżywką. Już po paru dniach zauważyłam wyraźną różnicę. Przede wszystkim  paznokcie przestały mi się rozdwajać. Z czasem stały się one twardsze i co najważniejsze przestały mi się łamać, a na tym zależało mi najbardziej.


Zawsze miałam problem z jasnymi lakierami, ponieważ trafiam na takie, które słabo kryły. Jednak kupując lakier essie miałam nadzieję, że mimo jasnego koloru, będzie on dobrze krył. Nie zawiodłam się i zdecydowanie mogę wam polecić produkty z tej firmy. Naprawdę dobrze kryje, 1-2 warstwy wystarczą, by ładnie pomalować paznokcie. Zaskoczyło mnie to, że lakier szybko schnął, a dodatkowo nałożyłam go z łatwością bez żadnych smug.


Ku mojemu zaskoczeniu jesienią moja skóra przesusza mi się najbardziej. Jednak dzięki temu produktowi mam ten problem z głowy. Krem ten naprawdę dobrze nawilża, a przede wszystkim redukuje oznaki odwodnienie skóry. Suche skórki, które często pojawiały mi się jesienią, teraz właściwie całkowicie zniknęły. Dodatkowo jest on hipoalergiczny.


Zakochałam się w sklepie internetowym trendmania.pl. Asortyment tam jest naprawdę świetny- od pomysłowych etui na telefony po niespotykane i trudno dostępne gadżety. W tym miesiącu właściwie bez przerwy korzystałam z selfie sticka, który zakupiłam na tej stronie. Jest to naprawdę przydatny gadżet, zwłaszcza jeśli chce się mieć ładne selfie. Ma wbudowany wyzwalacz bluetooth oraz uniwersalny, regulowany uchwyt do telefonów. Selfie stick ma także regulowaną długość od 23 cm do 105 cm. Dostępny tutaj.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery essie. Naprawdę świetnie kryją i mają cudne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty Sally Hansen. Odżywki z tej firmy naprawdę się u mnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakie odżywki najlepiej używać zaraz po ściągnięciu tipsów itp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zakupić odżywki wzmacniające i odbudowujące. Sama miałam kiedyś tipsy i po ich ściągnięciu przede wszystkim stosowałam odżywki, które wzmacniają paznokcie.

      Usuń
  4. bardzo lubię tę odżywkę z Sally Hansen ;) chociaż moje paznokcie są słabe i kruche od jakiegoś czasu i nic nie daje im rady, a nie maluję też jakoś często ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa z tym selfie stickiem chociaż nie wiem co gorsze - gdy na zdjęciu widac ręke czy kija...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie kupiłam na -49% odżywkę Sally Hansen, ale taką złotą która ponoć przyspiesza wzrost paznokcia, zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny post! Muszę wypróbować tę odżywkę, bo mam ten sam problem... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny odcień lakieru :)
    Zainteresowałaś mnie kijkiem do selfie, cały czas zastanawiam się czy sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię odżywki z Sally Hansen, mam całkiem sporą kolekcję :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rowniez mam ten sam odcień lakieru Essie i jestem ogólnie z tej firmy bardzo zadowolona. Jesli chodzi o selfie stick to nie mam i nie zamierzam kupować.
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sobie zakupić tą odżywkę, bo sama mam podobne problemy z paznokciami.
    Mam szary lakier z essie i również sobie go bardzo chwale. :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)