24 grudnia 2015

NAJWIĘKSZE URODOWE MITY

Częstsze podcinanie końcówek przyspiesza porost włosów, a ich codzienne mycie sprawia, że są przetłuszczone. To najczęstsze mity, w które wierzy większość z nas. Jeśli chcesz dowiedzieć się o innych urodowych mitach koniecznie przeczytaj dalej.

Makijaż szkodzi skórze
W dzisiejszych czasach kosmetyki nie tylko kryją niedoskonałości, ale często też pielęgnują skórę. Jednak trzeba pamiętać by wieczorem dokładnie zmyć makijaż. Jeśli chcesz przeczytać o szybkim sposobie na demakijaż, kliknij tutaj.

Częste podcinanie końcówek sprawia, że włosy są gęstsze
Taki zabieg sprawia jedynie, ze włosy będą zdrowsze i w o wiele lepszej kondycji. aśnie to sprawia, że wydaje nam się, że rosną one szybciej. Musimy pamiętać, że tempo wzrostu włosów jest uwarunkowane genetycznie. Jeśli chcesz dowiedzieć się o sposobach na zdrowsze i mocniejsze włosy, kliknij tutaj.

Czekolada powoduje trądzik
Czekolada nie jest powodem powstawania pryszczy na twarzy. To nadprodukcja sebum, zatykanie porów, niewłaściwa dieta i hormony są ich przyczyną. Pamiętajmy jednak, by nie spożywać jej w dużych ilościach. Więcej o czekoladzie możesz przeczytać w tym poście.

Częste golenie nóg powoduje, że włoski są grubsze i ciemniejsze
Krótkie włoski nie odkształcają się łatwiej, niż te dłuższe. W rezultacie wydają się twardsze i mocniejsze. Jednak jest to tylko złudzenie.

Cerę tłustą trzeba wysuszyć
Jeśli zaczniemy stosować kosmetyki, które zbytnio wysusza cerę spowodujemy, że zacznie ona zwiększać produkcję sebum, ponieważ obudzimy w niej mechanizm obronny. Dzięki temu nasza skóra będzie błyszczeć się jeszcze bardziej. Lepszym pomysłem jest stosowanie delikatnych i lekkich kosmetyków, ponieważ nie zatykają one porów.

Częste mycie włosów powoduje, że szybciej się one przetłuszczają
Włosy u różnych osób potrzebują różnej częstotliwości mycia. Jeśli chcesz myć je codziennie, pamiętaj by używać do tego delikatnych szamponów i odżywek. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jaką odżywkę najlepiej wybrać, kliknij tutaj.

Najlepiej używać naturalnych i organicznych kosmetyków
Z takimi kosmetykami trzeba uważać. Bardzo często są one produkowane z owoców, które mogą powodować alergię. Należy również pamiętać, że zazwyczaj mają one krótszy okres ważności, a używanie przeterminowanych produktów ma niekorzystny wpływ na naszą skórę. Więcej o datach ważności kosmetyków, możesz przeczytać w tym poście.

Słońce leszy trądzik
Po opalaniu przesuszona skóra produkuje więcej sebum, przez co powstają wypryski. Zawsze wychodząc na dwór w słoneczne dni, powinniśmy zaopatrzyć się w krem w filtrem.

Najlepiej perfumować się "wchodząc w mgiełkę"
Zapach najlepiej jest odczuwalny, kiedy działa pod wpływem ciepła ciała, więc najlepszymi miejscami na nakładanie perfum są nadgarstki, tył kolan, szyja oraz miejsca za uszami.

Wycieniowane włosy wyglądają na gęstsze
Jest to prawda, jednak najpierw trzeba je umyć i odpowiednio ułożyć. Niestety rano często nie mamy na to czasu ani ochoty, więc nasza fryzura nie będzie wyglądać tak spektakularnie.

29 komentarzy:

  1. Ja jeszcze kiedyś słyszałam, że podkład należy kupowac o 1-2 tony ciemniejszy... Nie próbowałam i nie zamierzam ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie muszę iść podciąć końcówki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł, nie wiedziałam o micie z podcinaniem końcówek i goleniem nóg.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekolada sama w sobie może nie powoduje wyprysków, ale cera ze skłonnościami do niedoskonałości nie lubi się z mlekiem, którego w czekoladzie mlecznej jednak trochę jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie cierpię cieniowania włosów.
    Wcześniej miałam tendencję do fal, nawet loków, teraz mi się puszą.
    @ razy zostałam "skrzywdzona " przez fryzjerke i wyrąbała mi mnóstwo włosów, przez co wcale nie chciały się układać

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele osób uważa takie mity za coś obowiązkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś właśnie miałam zwyczaj perfumowania się na sposób tzw. wchodzenia w chmurkę, do czasu, gdy przeczytałam o specjalnych miejscach do perfumowania. I racja, zapach utrzymuje się intensywniej i dłużej.
    Może zrobić jeszcze kiedyś post o mniej znanych mitach? Chętnie bym sprawdziła w jakie jeszcze brednie wierzyłam albo i wierzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno posty z mitami pojawią się jeszcze na blogu :)

      Usuń
  8. Wiele ciekawych faktów:)
    Fakt, kosmetyki nie są złe o ile są dobrej jakości:) Własnie bede testowac ten Revlon ze zdjęc:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny wpis, wierzyłam, że mycie włosów codziennie powoduje ze bardziej się przetłuszczają, jednak nie przestawałam katowac ich codziennie szamponem, dziekuję, że podniosłaś mnie na duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam ten scrub z oriflame :) i jeszcze mam maseczkę.
    dobry wpis, wiele można się z niego dowiedzieć !

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj u mnie niestety z tym goleniem nóg tak niestety jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdziwił mnie trochę fakt o perfumowaniu się pod kolanami, ale no okey :D Może kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, całe szczęście, że to mit o czekoladzie. Wreszcie będę mogła ją zacząć od nowa jeść, oczywiście w rozsądnej ilości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny, przydatny post ja na szczęście nie wierzę w te mity i podchodzę do tego typu stwierdzeń z dużym dystansem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne porady dotyczące urody. Ale o perfumach za kolanami to jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama myślałam że częstsze golenie nóg powoduje, ze włoski są ciemniejsze i twardsze :) Demakijaż to podstawa :) Nasza cera wieczorem odpoczywa i regeneruje swój naskórek. Musimy zadbać o odpowiednie i dokładne zmycie makijażu.
    Obs:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tych końcówkach dawno się przekonałam, że mit. Mam kruche, cienkie, ale bardzo ładnego koloru włosy i częste podcinanie końcówek i ochrona przed np. suszarką jedynie je wzmacnia i z zabiegu na zabieg mniej się rozdwajają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O niektórych nie miałam pojęcia. Naprawdę myslalam, ze podcinanie końcówek działa, chociaż na szczęście nigdy tego nie robiłam w tym celu. Ludzie gadają straszne głupoty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj często zaglądać i życzę powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co jak co, ale w ten szybszy wzrost włosów od częstszego podcinania nigdy nie wierzyłam. Co ma koniec włosa do jego cebulki. ;)
    Reszta mitów skutecznie obalona. :)
    Podoba mi się Twój wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post, przyda się wielu osobom.

    OdpowiedzUsuń
  22. Post bardzo przydatny ;)
    O większości rzeczy nie słyszałam, albo miałam zdanie odwrotne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze to wszystko napisałaś. Ciekawych rzeczy się dowiedziałam. :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Post warty uwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W pogoni za ideałem28 kwietnia 2016 21:25

    Makijaż szkodzi skórze. Nakładanie tony pudru, fluidy, nie sprawi, że twarz będzie wypielęgnowana, ale będzie zmęczona, zniszczona, przez co przy kilkuletnim używaniu pudrów, kosmetyków będziemy starzej wyglądać.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście tony makijaży szkodzą skórze. Szczególnie jeśli nie zmykamy go na noc. Jednak lekkie pokłady, czy kremy bb nie niszczą tak bardzo naszej cery, a wręcz często wykładzają ją i nawilżają.

      Usuń
  26. Jeeej naprawdę przydatny post! :) a pomyśleć, że w niektóre z tych mitów wierzyłam.. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele z tych mitów znałam, a niektórych nie, super, że zebrałaś je w jeden post :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)