28 grudnia 2015

STYLIZACJA NA SYLWESTRA

Sylwester już niedługo, dlatego postanowiłam pokazać Wam moją stylizację na tę okazję. W tym roku postawiłam na nieśmiertelną czerń w połączeniu ze złotem i kolorem buraczkowym.

 Zdecydowanie najmodniejszym trendem na sylwestra będą połyskujące ubrania, które goszczą na wybiegach już dobre parę sezonów. Dlatego właśnie wybrałam czarną bluzkę ze złotym napisem. Postawiłam również na złote dodatki, które doskonale uzupełniają tę stylizację.

Do tego założyłam buraczkową spódnicę typu skater, która dodaje trochę nonszalancji całej stylizacji. Buty na szerokim obcasie także przełamują elegancką stylizację. Czarne rajstopy doskonale pasują do bluzki, dzięki czemu cały strój zachowany jest w stylu minimalistycznym.

Do tego dobrałam małą, czarną torebkę na łańcuszku. Można go schować i nosić również jako kopertówkę.

Bluzka- Mohito
Spódniczka- Bershka
Bransoletka- Gate
Zegarek- Apart
Naszyjnik- H&M
Torebka- J&R
Buty- Reserved
Moją poprzednią stylizację na sylwestra znajdziesz w tym poście.

14 komentarzy:

  1. W moim mieście nie ma Bershki, gdzie ja teraz znajdę tak cudną spódniczkę!!! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, fajne dobrane kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylizacja. Świetnie do ciebie pasuje, a torebka jest wprost boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz długie nogi! Stylizacja bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja, ale te włosy - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, podoba mi się kolor spódnicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Bardzo podoba mi się spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne stylizacja,myśle ze na imprezę sylwestrową idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz prześliczne włosy <3 Stylizacja też super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z pewnością taka kolorystyka idealnie się sprawdzi w sylwestrowa noc a krótka spódnica to wręcz obowiązkowy element ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mojego sylwestra spędzę z przyjaciółką
    Pozdrawiam,Madda

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja jak na sylwestra :D Ja jeszcze dodałabym jakieś mocne usta :) Strasznie podoba mi się ostatnio połączenie bordowego koloru z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)