14 grudnia 2015

STYLIZACJA Z PONCZO I KAPELUSZEM

W tym sezonie króluje ponczo. Można je połączyć praktycznie ze wszystkim i w ten sposób uzyskać eleganckie stylizacje oraz takie typowo sportowe. W tym poście przedstawiam Wam stylizację z ponczo i czarnym kapeluszem.

Bardzo długo szukałam wymarzonego kapelusza. Te z wielkim rondlem kompletnie do mnie nie pasują. W kapeluszu z tej stylizacji po prostu się zakochałam. Jest świetny, a w połączeniu z ponczo wygląda naprawdę ładnie.

Ponczo oraz kapelusz połączyłam z czarnymi rurkami oraz brązowymi, zamszowymi botkami. Takie buty są wprost idealne. Nie dość, że królują w tym sezonie, to jeszcze są bardzo wygodne i pasują praktycznie do wszystkiego.

Biała bluzka, pomimo że jest zachowana w stylu boho, dodaje trochę elegancji stylizacji. Wystarczy jednak podwinąć rękawki, a uzyskamy więcej nonszalancji w całym stroju.

Do tego dobrałam szal w paski. Dzięki akcentom czerwieni stylizacja nie wieje nudą. Pozostałe kolory idealnie wpasowały się w całość ubioru. Do tego założyłam również parę minimalistycznych bransoletek.

Ponczo- Stradivarius
Bluzka- Stadivarius
Spodnie- H&M
Kapelusz- Stradivarius
Botki- Reserved
Bransoletki- H&M
Szal- Stradivarius

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam połączenie ponczo-szal-kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal jest po prostu mega. Te kolory i wzór dodaje stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie w tym wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym kapeluszu i szalu, od razu lecę do sklepu, by go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja na codzień ,wszystko w dobrym smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze ja przy moim wzroście mogę tylko pomarzyć o takim poncho :(
    bardzo ładnie ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy się na poncho nie mogłam zdecydować, ale patrząc na Ciebie chyba wypróbuję ;)

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, uwielbiam kapelusze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. poncho prze superowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :) Ja niestety nie znalazłam kapelusza, który podobałby mi się w 100% :/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)