4 stycznia 2016

ULUBIEŃCY GRUDNIA

W grudniu większość moich nowych kosmetyków to produkty, które wykorzystałam podczas świąt, a głównie podczas sylwestra. W dobie przygotowań do Bożego Narodzenia, nie miałam czasu na przygotowywanie wymyślnych potraw, dlatego postawiłam na szybkie, ale również zdrowe posiłki.

Jest to krem dla cery tłustej oraz mieszanej ze skłonnością do trądziku. Już po paru tygodniach od pierwszego użycia zauważyłam równicę. Skóra stała się gładsza i przyjemniejsza w dotyku. Blizny stały się mniej widoczne, co mnie naprawdę bardzo zaskoczyło. Moja skóra przestała się tak bardzo świecić, a trądzik zaczął znikać. Naprawdę polecam ten krem każdemu z cerą tłustą i mieszaną.

Produkt jest idealny dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z lakierami, ale również dla tych, którzy się na nich bardzo dobrze znają. Lakier ten pozwala na małe niedociągnięcia, a i tak możemy osiągnąć piękny efekt. Pęka w różne strony i utrzymuje się wyjątkowo długo. Mam piękny, błyszczący kolor idealny na sylwestra jak również na co dzień.

Matowe cienie idealnie nadają się na co dzień, a te błyszczące są świetne do wieczorowego makijażu. Są dobrze napigmentowane. Matowe trochę słabiej od błyszczących, jednak i tak ładnie wyglądają na powiece. Dobrze się blendują i świetnie się ze sobą łączą. Są wydajne i trwałe. Dodatkowy plus za lusterko w opakowaniu.

 Płatki owsiane są bogatym źródłem błonnika i białka. Dostarczają nam również potas i magnez, a dodatkowo pomagają zachować skórze sprężystość i elastyczność. Są bardzo proste w przygotowaniu i można do nich dodać praktycznie wszystko tworząc pełnowartościowe śniadanie. Bardzo często jem np. owsiankę z mlekiem, cynamonem i owocami.

8 komentarzy:

  1. Znam płatki owsiane z tej firmy i również polecam :D Owsianka z bakaliami na mleku - rewelacja :D
    Kosmetyki wydają się fajne, lecz ni próbowałam, gdy spotkam, to kupię taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy. Uwielbiam ten lakier właśnie za to, że pozwala na takie małe niedociągnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skusze sie na tą palete cieni ze sleeka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam płatki owsiane! A zwłaszcza z bananem i ananasem <3 W sam raz na śniadanie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, owsianka to zdecydowanie najlepszy pomysł na śniadanie! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajni ulubieńcy. Paletka ma cudne kolory, idealne dla mnie, ponieważ lubię cienie w naturalnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)