4 lutego 2016

NAJBARDZIEJ CZEKAM NA...- PREMIERY KSIĄŻKOWE NA LUTY I MARZEC

W lutym i w marcu swoją premierę będą miały naprawdę ciekawe książki. Jednak moją uwagę przykuły głównie te o zdrowiu, które wreszcie obalą mity na temat zdrowego odżywiania. Oczywiście na rynku wydawniczym pojawią się również powieście typowo młodzieżowe oraz te skierowanie dla starszej publiki.

Premiera: 9 lutego 2016
Książka polecana jest tym, którzy chcą prawidłowo połączyć ćwiczenia z odżywianiem, są zainteresowani zdrowym trybem życia oraz tym , którzy przywiązują szczególną wagę do zdrowia we wszystkich jego aspektach. W książce możemy znaleźć przepisy dla każdego- od wegetariańskich po mięsne.

Premiera: 17 lutego 2016
Autorka na własnym przykładzie obala mit że idealna cera Koreanek to efekt dobrych genów i udowadnia, że wszystko zależy od właściwej pielęgnacji. W książce przedstawia kilka prostych, ale niezastąpionych sposobów, by raz na zawsze pożegnać się z niedoskonałościami i zachwycić wszystkich promienną, nieskazitelną cerą.

Premiera: 25 lutego 2016
Autorzy ukazują szokującą prawdę jak dieta bogata w cukier, przetworzone węglowodany i produkty glutenowe może powodować uszkodzenia nerwów obwodowych w organizmie, co z kolei prowadzi do wielu schorzeń. W książce znajdziemy różne wskazówki dietetyczne, porady na temat zdrowego odżywiania oraz informacje czym zastąpić niezdrowe jedzenie.

Premiera: 9 marca 2016
Emma Corrigan jest młodziutką kobietą o wielkim sercu i niespokojnym duchu. Jednak ma kilka sekretów- nie wie co oznacza skrót NATO, podrabia oceny w CV, straciła dziewictwo, kiedy jej rodzice oglądali na parterze telewizję. Te i wiele innych tajemnic wyjawia przystojnemu nieznajomemu w samolocie. Jednak okazuje się, że jest on nowym dyrektorem generalnym firmy, w której pracuje bohaterka, a teraz na dodatek zna każdy upokarzający szczegół z jej życia.

Premiera: 25 marca 2016
Autorka książki pokazuje, że mleko krowie może być szkodliwe dla zdrowia. Ukazuje przemysł mleczarski oraz kampanie promujące jedzenie nabiału, rozprawiając się przy okazji z błędnymi wyobrażeniami na temat wartości odżywczych mleka. Autorka przedstawia jak dieta pozbawiona nabiału może zrewolucjonizować życie. W książce znajdziemy również przepisy, które dostarczą dużo wapnia i wzmocnią kości, a jednocześnie są pozbawione nabiału.

Premiera: marzec 2016
Nocni Łowcy z Los Angeles są głównymi bohaterami cyklu "Mroczne Intrygi", kontynuacji serii "Dary Anioła". Minęło pięć lat od wydarzeń przedstawionych w "Mieście Niebiańskiego Ognia", po których Nocni Łowcy znaleźli się na skraju zagłady. Emma Carstairs nie jest już pogrążoną w żałobie dziewczynką, lecz młodą kobietą, która zamierza za wszelką cenę dowiedzieć się, kto zabił jej rodziców, i pomścić ich śmierć. Musi nauczyć się ufać swojemu sercu i rozumowi, gdy odkrywa demoniczny spisek obejmujący zasięgiem całe Los Angeles.

13 komentarzy:

  1. Wprost nie mogę się doczekać książki Cassandry Clare. Uwielbiam jej styl pisania oraz to jak przedstawia bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka Ewy Chodakowskiej wydaje się być ciekawa aczkolwiek pozostałe o zdrowiu rownież są niczego sobie. Na pewno na jakąś z tych się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa książki "Pij mleko, będziesz chory". Dotychczas myślałam, że mleko nie jest niezdrowe, więc na pewno kupię tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te premiery będą ogólne? Czy tylko w jakimś wydawnictwie? Bardzo zainteresowała mnie pozycja o urodzie Koreanek i o mleku ;) Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki będą dostępne stacjonarnie, więc ze spokojem możne je będzie kupić w księgarniach.

      Usuń
  5. Książkoholiczka5 lutego 2016 20:17

    Choć czekam jeszcze na inne premiery, to strasznie mnie zaciekawiłaś tymi premierami. Nawet nie wiedziałam, że Cassandra Clare wydaje kolejną książkę, oczywiście na pewno ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze wszystkich Twoich propozycji najbardziej zaciekawiła mnie książka "Nie powiesz nikomu?". Jeśli natknę się na nią w księgarni to na pewno ją kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Noc bardzo mnie zaciekawiła chętnie ja przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć Sophie Kinsella napisała wyznania zakupocholiczki (niezbyt mi ta książka przypadła do gustu) to chyba skusze się na tę książkę. Mam nadzieję, że będzie to luźna i przyjemna lektura, a przede wszystkim, że przeczytam ją szybko

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co myśleś o tej książce o mleku. Bo mleko mleku nie równe. Wiadomo, że takie UHT to nie takie samo mleko, jak to prosto od krowy... ;)
    No ale tak czy inaczej całe życie piję mleko w małych ilościach na co dzień i nigdy z tego powodu nie chorowałam, nie miałam żadnych alergii, a do tego nigdy w życiu nie złamałam sobie ani jednej kości... ;)
    No ale tej o cukrze to jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że ładnie tutaj u Ciebie i aż dziwne, że nie trafiłam na Twój blog wcześniej. Niemniej, nadrabiam zaległości w takim razie i dodaję się do obserwujących. :)
    Same te książki poruszające tematykę zdrowego odżywiania wydają się być naprawdę intrygujące, szczególnie rzuciła mi się w oczy książka "Cukier cichy zabójca".
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zestawienie ! Akurat szukam jakiś nowości :) I strasznie podoba mi się okładka tej drugiej książki ! Obserwuje, bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki o żywieniu zawsze w cenie, no i cukier zawsze w cenie. Tych książek o tematyce cukru jest już full na rynku: "Sól, cukier, tłuszcz", "Rzucam cukier", "Cukier dzieci nie krzepi", "Bez cukru, proszę" itp. Ciekawe co nowego jeszcze można napisać na temat cukru.
    A Ewki książkę chętnie bym powinęła w swoje ręce, bo mam "Przepis na sukces" i przepisy są super, często korzystam.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)