31 marca 2016

ULUBIEŃCY MARCA

Moimi ulubieńcami marca stały się 3 produkty: eyeliner firmy Bourjois, rozświetlacz marki Dr Irena Eris oraz pewna aplikacja na telefon, która z pewnością spodoba się osobom prowadzącym zdrowy styl życia lub tym, którzy chcą pozbyć się zbędnych kilogramów.

Jest to rozświetlacz w pudrze, który jest połączeniem trzech korygujących i podkreślających blask kolorów. Już od dłuższego czasu chciałam kupić coś tej firmy. Postawiłam na rozświetlacz i wcale się nie zawiodłam, bowiem zakochałam się w tym kosmetyku. Jest idealny dla mojej bladej cery, a nakłądając go uzyskujemy delikatny i subtelny efekt.

Używam go praktycznie codziennie. Opakowanie jest porządne, a dodatkowo posiada lusterko. Świetnie wygląda zarówno z makijażem jak i bez (nakładając go tylko na krem, również uzyskujemy piękny efekt). Rozświetlacz nie posiada brokatu, dzięki czemu możemy zapewnić sobie chłodny blask- coś idealnego dla wszystkich z bladą cerą. Choć kosmetyk można nakładać na całą twarz, ja tylko muskam nim kości policzkowe i środek czoła. W ten sposób moja twarz nabiera zdrowego odcienia, wydaje się odświeżona i wypoczęta.

Dzięki temu eyelinerowi możemy zapewnić sobie precyzyjną aplikację, bowiem pędzelek umożliwia zrobienie kreski dowolnej grubości. Jest łatwy w użyciu, a opakowanie jest bardzo poręczne. Ogromny plus za intensywny kolor czarny, który naprawdę długo utrzymuje się na powiece.

Choć po kilku godzinach kreska delikatnie się rozmazuje, to i tak polecam ten eyeliner. Konsystencja jest lekko gęsta, dzięki czemu łatwo się go nakłada. Jest wydajny, nie spływa i nie uczula.

Jest to aplikacja Dieta pl. Możemy wybrać spośród różnych diet, taką która będzie nam odpowiadać. Wszystkie są szczegółowo opisane, dzięki temu możemy dowiedzieć się co jeść, a czego unikać. Choć nie stosuję żadnych z tych diet, polubiłam tę aplikację głównie z powodu przepisów. Jest ich mnóstwo, a wszystkie są zdrowe, proste i smaczne. Nie brak też posiłków dla weganinów czy bezglutenowców.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi ulubieńcy
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zainteresowała mnie aplikacja, na pewno ją sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aplikacja mnie mega interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super aplikacja! Rozświetlacz bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zaczęłam czytać post to najbardziej ciekawa byłam ostatniej rzeczy. Z kosmetyków spodobał mi się rozświetlacz. Jeśli tak go opisujesz, to na pewno świetnie się sprawuje :) Nigdy nie słyszałam o tej aplikacji i cieszę sie, że tutaj napisałaś, bo czegoś takiego szukałam. Niedługo będzie na moim telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z żadnym z ulubieńców nie miałam styczności, ale muszę to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowała mnie aplikacja - zawsze sama o tym zapominam , zawsze coś. Ale teraz na pewno zerknę.
    Ciekawy blog. Będę zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnej z tych 'rzeczy', ale wydają sie byc ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rozświetlacz wygląda baaardzo ciekawie, zwłaszcza, że również jestem blada. Co do aplikacji - można by to sprawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam ten rozświetlacz na promocji w rosmanie i on po prostu boski. Dobrze, że wpadłam na ten post :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)