21 kwietnia 2016

10 SPOSOBÓW NA IDEALNĄ CERĘ

O naszą cerę trzeba poprawnie zadbać, by prezentowała się i wyglądała nieskazitelnie. Przemęczenie, stres, zła dieta- to wszystko wpływa negatywnie na naszą skórę. Jednak jeśli porządnie o nią zadbamy nie będziemy musiały nakładać tony makijażu, by ukryć niedoskonałości.

Pielęgnuj skórę
Aby poprawić jej ukrwienie najlepiej codziennie wieczorem stosuj drobny peeling i jednocześnie masuj twarz. Dodatkowo zastosuj tonik oraz krem nawilżający. Rano przede wszystkim musisz ją opłukać wodą i nawilżyć. Postaw również na żele do mycia twarzy najlepiej te z kwasem salicylowym. Pamiętaj by zawsze wieczorem zmywać makijaż.

Odpowiednio się odżywiaj
Pij codziennie co najmniej 8 szklanek wody, które pomagając usunąć toksyny z organizmu. Zrezygnuj z fast- foodów i słodyczy. Postaw na warzywa takie jak: szpinak, kapusta, brokuły. Spożywaj również brązowy ryż, jogurt naturalny i ryby.

Nie zapominaj o aktywności fizycznej
Regularny trening poprawia krążenie, a skóra otrzymuje szybkiej składniki odżywcze. Postaw na aktywność fizyczną, która sprawia Ci przyjemność: bieganie, pływanie, joga, jazda na rowerze lub rolkach. Nie musisz spędzać kilku godzin na siłowni, wystarczy 15-20 min dziennie.

Stosuj kosmetyki przeznaczone dla Twojego typu cery
Staraj się wybierać produkty bez konserwantów, parabenów i innych tego typu składników. Więcej o tym w tym poście. Nie bój się również stosować produktów z kuchennej szafki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.

Odpoczywaj
Relaks ma naprawdę ogromne znaczenie w naszym życiu. Przez stres na na twarzy pojawiają się niedoskonałości. Możesz odpoczywać na naprawdę wiele różnych sposobów: przeczytaj książkę, weź kąpiel, ale przede wszystkim pozbądź się negatywnych myśli.

Pozbądź się brudu
Często pierz poszewkę, bowiem to na niej osiada kurz i bakterie. Staraj się nie dotykać twarzy, ponieważ brud dostaje się do porów, co skutkuje pojawieniem się niedoskonałości. Jednak przede wszystkim nie wyciskaj pryszczy.

Nie przesadzaj z makijażem
Jeśli nie musisz nie nakładaj ciężkich podkładów. Jeśli wychodzi tylko na chwilę nałóż lekki podkład lub muśnij twarz pudrem. Skóra będzie mogła oddychać i dzięki temu nie będzie szybciej się starzeć. Raz w tygodniu zrób sobie dzień bez makijażu. Dzięki temu skóra będzie miała czas, by się zregenerować i odpocząć.

Nie przesadzaj z zabiegami u kosmetyczki
Pozwól sobie na takie wyjście raz na miesiąc. Poddając się zabiegom oczyszczającym częściej możesz sprawić, że naturalna równowaga skóry zostanie zakłócona.

Stosuj "parówkę" na twarz
Pory rozszerzają się pod wpływem wilgoci i ciepła. Dzięki temu uaktywnia się wydzielanie łoju oraz potu, a tym samym pozbywasz się głębszych zanieczyszczeń. Taki zabieg stosuj raz na tydzień.

Wysypiaj się
Sen to najskuteczniejszy zabieg dla poprawienia kondycji skóry. Śpij co najmniej 7-8 h, w innym przypadku twoja cera będzie pomarszczona, matowa i zmęczona.

24 komentarze:

  1. Porady bardzo przydatne :) Lecz u mnie ciężko żeby oderwać się od słodyczy :D Pełen makijaż robię tylko na jakieś wyjścia, w normalne dni tylko tusz do rzęs i szminka :) Więc powiem że 50% mogę spełnić, reszta to już ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, ze nie można przesadzać z zabiegami u kosmetyczki. Zawsze wolałam iść parę razy w miesiącu i mieć ładną twarz, chociaż w sumie ostatnio tez zauważyłam jej pogorszenie. Dobrze, że się tego dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam trochę problem z wysypianiem się. Szczególnie, że niedługo matura, ale po niej zrobię sobie prawdziwe domowe spa dla mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wielu poradach nie wiedziałam, np o tej parówce na twarz. Bardzo przyjemnie czyta się te posty. Masz bardzo przyjemny styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post. Na pewno wykorzystam te sposoby, ponieważ są dość proste.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od jakiegoś czasu staram się prowadzić zdrowy tryb życia i to widać na mojej skórze. Od momentu kiedy zrezygnowałam z fast foodów i przestawiłam się na zdrową żywność moja skóra nie jest sucha

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post! świetnie napisany

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewna kosmetyczka, z którą rozmawiałam uznała, że najważniejszą bazą jest peeling+tonizowanie+nawilżanie - jak to się robi to już jest dobrze podobno. Sama muszę ogarnąć parówki - może w końcu by coś zupełnie oczyściło mi twarz, bo wiecznie z tym walczę ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Picie dużej ilości wody mineralnej wspaniale wpływa na cerę :) wiem z autopsji.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście od roku stosuje zalecane porady. I ograniczenie słodyczy spowodowało , że moja cera jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby porady oczywiste, ale trudno mi je zastosować w życiu codziennym i chyba czas to zmienić :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisze sobię. Póki co korzystam z porad dermatologa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne i przydatne porady :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z parówkami jednak należy uważać, bo można też sobie krzywdę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rady, powinnam zacząć zwracać większą uwagę na moją cerę, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatne rady ;) trzeba dbac o cere ;) swietny post pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie robiłam "parówki" a mam troszkę problem z porami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spróbuj, a na pewno zobaczyć różnicę :)

      Usuń
  18. za najwazniejsza rzecz uwazam uzywanie kosmetykow dobranych do rodzaju naszej cery bo inaczej mozemy narobic sobie szkod.. no i oczywiscie zmywanie makijazu!! pozostawienie makijazu na cala noc to zbrodnia na cerze :D :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Twoimi radami :) Parówkę od jakiegoś czas robię znowu, bo świetnie na mnie działała, jednak później brak czasu i przyznam, że lenistwo zabrały mi chęci. Warto ją robić, bo sama widzę efekty po każdym zabiegu parówkowym. Ja robię dwa razy w tygodniu, ponieważ mam bardzo dużo, ciężkich do usunięcia zanieczyszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne i przydatne porady
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdybym stosowała te porady , miałabym ładną cerę. Niestety nie mam szans np. mam bardzo stresująca prace, choć postaram się część z tego wprowadzić w swoje życie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepraszam, skąd te info o zabiegach u kosmetyczki? Czy zdajesz sobie sprawę, że niektóre zabiegi powinno się wykonywać w seriach nawet dwa razy w tygodniu? Wybacz, że się triggeruję, ale jestem kosmetologiem i nie wyobrażam sobie żeby ktoś inny niż ja ustalał klientkom częstotliwość wykonywania zabiegów. Widzę w komentarzach, że już zdążyłaś wprowadzić w błąd jakąś czytelniczkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że są takie zabiegi, które trzeba stosować częściej. Ale jeśli nie jest to zalecane, to nie należy z nimi przesadzać.

      Usuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)