14 kwietnia 2016

HAUL BIOGO.PL

Żywność bio, superfoods, czy zdrowe jedzenie, które u nas jest niespotykane często stacjonarnie jest strasznie drogie. Jednak warto takie produkty włączyć w naszą dietę, ponieważ zawierają dużo cennych składników. Nie musimy wydawać na nie fortunę, bowiem kupując je przez internet zaoszczędzimy pieniądze, a dodatkowo czas.

Nigdy nie kupowałam żywności przez internet, dlatego trochę obawiałam się tych zakupów. Pomimo tych obaw postanowiłam przetestować sklep online biogo.pl. Mamy tutaj naprawdę szeroki asortyment. Możemy znaleźć produkty bio, bezglutenowe, wegańskie, superfoods, a nawet naturalne produkty do pielęgnacji w naprawdę przystępnych cenach.

Produkty zamówiłam we wtorek, a w piątek przesyłkę mogłam już odebrać w paczkomacie. Wszystko było porządnie zapakowane i zabezpieczone, więc wcale nie musiałam się martwić, że coś się uszkodzi. Każdy produkt był porządnie opisany i nic nie było przeterminowane.

Zamówiłam produkty, które stacjonarnie są drogie, ale również postawiłam na żywność, którą w moim mieście ciężko dostać.

Już od dawna chciałam zakupić szałwię hiszpańską, czyli nasiona chia. Jest to superfood, które naprawdę warto włączyć do swojej diety. Możemy je stosować jako dodatek do musli, sałatek, koktajli,a zmielone nasiona chia świetnie nadają się w połączeniu z mąką do wypieku ciast, naleśników i puddingów. Dziennie spożycie szałwii hiszpańskiej nie powinno przekraczać 15g. Produkt ten możecie znaleźć tutaj.

Wykorzystując amarantus ekspandowany mamy ogromne pole do popisu. Możemy przyrządzić z niego pełnowartościowe i szybkie śniadanie, a także różne desery, mięsa czy warzywa. Amarantus ekspandowany jest świetnym dodatkiem do jogurtów, musli, czy zup mlecznych. Możecie go znaleźć tutaj.

Olej kokosowy możemy stosować w kuchni, ale także jako kosmetyk. Sprawdzi się idealnie jako maseczka, szampon i oliwka do ciała. Posiada duże właściwości nawilżające, więc włosy stają się miękkie i lśniące, a skóra nawilżona. W kuchni olej kokosowy sprawdzi się idealnie do smażenia. Ze względu na jego wytrzymałość na wysokie temperatury produkt ten nie pali się i jest stabilny. Olej kokosowy składa się w około 90% z tłuszczów nasyconych. Możecie go znaleźć tutaj.

Są to ekologiczne płatki jęczmienne. Jest to idealny produkt do przyrządzenia pełnowartościowych śniadań. Z dodatkiem różnych płatków można stworzyć z nich smaczne i zdrowe musli. Płatki jęczmienne możemy dodawać do jogurtów, napoju zbożowego oraz owoców. Produkt ten znajdziecie tutaj.

Postanowiłam zakupić również ekologiczne płatki orkiszowe, ponieważ w połączeniu z poprzednim produktem można stworzyć musli. Jeśli zdecydujemy się ugotować płatki, musimy zachować proporcję 1:2 (np 1 szklanka płatków na 2 szklanki wody lub mleka). Gotujemy ok 10 min na małym ogniu od czasu do czasu mieszając. Produkt ten znajdziecie tutaj.

Jestem bardzo zadowolona z tego sklepu. Na pewno będę tam kupować żywność częściej. Przesyłka została porządnie zapakowana i szybko wysłana. Produkty są na pewno tańsze niż stacjonarnie. Nie musimy martwić się o datę przydatności do spożycia, bowiem nic nie jest przeterminowane.

Cena wysyłki waha się od 7,99 zł do 11,99 zł w zależności od rodzaju dostawy. Dostępna jest również opcja odbioru osobistego i wysyłki za granicę. Na stronie internetowej możemy wszystkiego dokładnie się dowiedzieć o produktach, które nas interesują. Poczynając od składu, po informacje dotyczące sposobu użycia.
Zakupy możesz zrobić klikając tutaj.

16 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu poluje właśnie na zdrową żywność w internecie. Z chęcią przetestuję ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu weszłam na ich stronę internetową i jestem pozytywnie zaskoczona. Wszystko jest tańsze niż stacjonarnie. Biorę się za zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę się obawiam zakupów żywności przez internet, ale skoro polecasz ten sklep, to się nim zainteresuję i może nawet złożę zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam nasiona chia. Można z nich stworzyć świetne i pyszne desery. Może wstawisz jakiś przepis z nimi związany? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Taki przepis na pewno pojawi się na blogu.

      Usuń
  5. Zdrowo, pysznie i niedrogo. Płatki z orzechami i suszonymi owocami starczają mi na mniej więcej dwa miesiące a to moje śniadanie codziennie od poniedziałku do piątku. świetnie się po nim czuję i starcza mi spokojnie na cały aktywny poranek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, produkty po niskich cenach ^^ Może skusze się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym sklepie, ale wydaję się całkiem ciekawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, ze takie sklepy istnieją. Dopiero zaczęłam swoją przygodę ze zdrowym odżywianiem, więc to najlepsza opcja dla mnie. Od razu biorę się za zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna przesyłka :D Zainteresowałam się tym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne! Podoba mi się sposób w jaki to opisałaś :) Strona jest faktycznie fajna i na pewno coś sobie tam zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że mamy takie sklepy online, a ceny rzeczywiście są trochę niższe :) Z racji tego, że do swojego życia włączyłam zdrowe odżywianie to być może wkrótce zrobię zakupy na tej stronie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam o takich sklepach. Musze przejrzeć jego asortyment i na pewno coś zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna paczka! olej kokosowy to mój ulubieniec do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio kupiłam sobie taki olej kokosowy. :) Bardzo fajna przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne produkty, aż sama bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)