16 maja 2016

NOWOŚCI W KOSMETYCZCE

Całkiem niedawno w Rossmanie miała miejsce promocja -49% na kosmetyki do makijażu. Była to idealna okazja do przetestowania nowych produktów oraz uzupełnienia kosmetyczki o przetestowane artykuły. Spośród nowości wybrałam te, które są najciekawsze i najlepsze.

Dotychczas korzystałam z kredki lub cieni do brwi. Postanowiłam spróbować czegoś nowego i padło na produkt od L'oreal. Już po jednym użyciu zakochałam się w nim. Oszczędzam masę czasu- stylizacja brwi nie zajmuje mi teraz więcej niż minutę.

Dzięki gąbeczce możemy uzupełnić brwi, a szczoteczka umożliwia nam zapanowanie nad włoskami i przeczesanie ich. Ogromnym plusem tego produktu jest to, że brwi nie wyglądają sztucznie. Kosmetyk ten ma intensywny, głęboki kolor oraz matowe wykończenie. Utrzymuje się praktycznie cały dzień- od nałożenia aż do zmycia. Konsystencja jest delikatnie kremowa, dzięki czemu łatwo się go nakłada, nie rozmazuje się ani nie brudzi. Mamy 3 kolory do wyboru, jednak są one uniwersalne, więc praktycznie każdy znajdzie dla siebie idealny.

Jest to produkt, który możemy stosować zarówno pod podkład jako bazę, jak również na podkład jako rozświetlacz. Częściej korzystam jednak z drugiej opcji. Stosując jako bazę kosmetyk ten delikatnie rozświetla, ale mam mieszane uczucia co do przedłużania trwałości makijażu. Nie zauważyłam widocznej różnicy. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego wyraźnie nawilża i wygładza skórę. Jako rozświetlacz sprawdza się idealnie. Nałożony na kości policzkowe zapewnia nam piękny, elegancki efekt, a dodatkowo otrzymujemy świeży i zdrowy wygląd.

Mam trochę mieszane uczucia co do tego tuszu. Gdyby nie promocja to żałowałabym, że zakupiłam ten produkt. Jest naprawdę trwały i wydajny, a dzięki porządnemu opakowaniu szybko nie wysycha. Silikonowa szczoteczka zapewnia nam precyzyjne rozdzielenie rzęs. Na plus jest również intensywna, głęboka czerń.

Niestety tusz nie wydłuża (chyba, że naprawdę odrobinę) ani nie podkręca rzęs. Co do dodawania objętości, mascara ta delikatnie pogrubia rzęsy. Strasznie trudno nakłada się kolejne warstwy. Produkt ten jak na swoją normalną cenę trochę mnie zawiódł. Był po prostu ok ale bez żadnym rewelacji.

Potrzebowałam zwykłego, bezbarwnego lakieru o paznokci, więc wybrałam ten z Astora, ponieważ bardzo lubię tę firmę. Produkt ten naprawdę schnie w 45 sekund, co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Jest trwały- utrzymuje się około 3-5 dni, ale najważniejsze jest to, że nie odpryskuje. Płaski pędzelek zapewnia nam nabranie odpowiedniej ilości lakieru, dzięki czemu malowanie paznokci jest szybkie. Na pewno zakupię inne kolory z tej serii, ponieważ naprawdę polubiłam ten produkt.

Zakocham się w tym błyszczyku. Pięknie podkreśla usta, a przy okazji nie rzuca się szczególnie w oczy. Uzyskujemy po prostu naturalny efekt. Konsystencja jest świetna- łatwo się ją nakłada i rozprowadza po ustach. Sam aplikator również jest bardzo dobry. Dzięki pędzelkowi możemy precyzyjnie pomalować usta.

W przeciwieństwie do niektórych błyszczyków, ten nie skleja ust ani nie daje uczucia lepkości. Dodatkowo świetnie nawilża. Co do trwałości. Utrzymuje się naprawdę długo, jednak w ciągu dnia delikatnie poprawiam całość.

Jest to kolejny błyszczyk z Bourjois, który bardzo polubiłam. Podobnie jak poprzedni, ma świetny pędzelek, który umożliwia dokładne i precyzyjne pomalowanie ust. Konsystencja jest trochę gorsza. Dobrze się rozprowadza i nadal możemy uzyskać ładny efekt, jednak usta na początku delikatnie się kleją. Mimo to, produkt ten nawilża je i pozostawia uczucie miękkości.

Kolor jest wyrazisty, a dzięki licznym drobinkom uzyskujemy delikatny efekt 3d. Jest trwały, a także ma bardzo przyjemny zapach. Posiadam dość jasną wersję, więc często nakładam go także na szminkę.

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie wpisy. Niestety nie znam żadnego z tych produktów, ale mam nadzieję, że.się to zmieni. Najbardziej zainteresował mnie kosmetyk do brwi z Loreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony tusz! <3 Obserwuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że tylko mnie ominęła ta promocja. Nie mniej jednak fajne nowości, zwłaszcza jeśli chodzi o błyszczyki - ja za nimi przepadam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię ten tusz od Loreala, mi służy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości kosmetyczne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam trochę rzeczy na tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)