2 maja 2016

ULUBIEŃCY KWIETNIA

Ulubieńcami tego miesiąca zostały 3 produkty: kosmetyki do makijażu oraz do włosów, a także nasiona chia, które nie dość, że są bardzo zdrowe, to są również po prostu pyszne.

Zakochałam się w tej marce od kiedy pierwszy raz użyłam podkładu tej firmy (recenzja tutaj). Dlatego właśnie postanowiłam przetestować ten korektor i już po kilku użyciach również w tym produkcie się zakochałam. Ma dobrą konsystencję, dzięki czemu idealnie dopasowuje się na naszej karnacji. Nadaje się do nakładania pod oczy- wystarczy delikatnie go wklepać. Najlepiej gąbeczką, ponieważ przy nakłanianiu palcami czasem trochę się roluje. Krycie ma naprawdę świetne. Idealnie maskuje niedoskonałości, opuchliznę, cienie pod oczami i zaczerwienienia. Na szczęście nie wchodzi w załamania ani nie podkreśla zmarszczek. Gama kolorów jest naprawdę duża, więc znalazłam idealny odcień dla mojej bladej cery.

Strasznie polubiłam ten produkt. Bardzo ładnie nabłyszcza włosy, a przy okazji nie przetłuszcza oraz nie obciąża ich. Nie musimy nakładać go dużo, wystarczy kilka pryśnięć i otrzymujemy piękny i subtelny efekt błyszczących i lśniących włosów. Delikatna mgiełka sprawia, że kosmyki nam się nie sklejają, a dodatkowo mniej się puszą. Ku mojemu zaskoczeniu nabłyszczacz sprawił, że włosy stały się gładsze i bardziej miękkie. Jednak nie należy przesadzać z jego użyciem, ponieważ może spowodować, że fryzura nam delikatnie oklapnie.

Nasiona Chia lub inaczej szałwia hiszpańska posiada wiele cennych składników odżywczych. Produkt ten zawiera mnóstwo wapnia, magnezu, fosforu, manganu, a także witamin B1, B2 I B3. Jedna porcja, czyli 2 łyżki zaspokajają ok 1/3 zapotrzebowania na te ważne minerały. Nasiona Chia zawierają mnóstwo biała i błonnika, dzięki czemu pomagają w odchudzaniu. Aby stworzyć pyszny deser z szałwii hiszpańskiej wystarczy do słoiczka z mlekiem (może był roślinne lub krowie), sokiem pomarańczowym lub innym płynem dodać nasionka i dokładnie wymieszać. Następnie należy włożyć go do lodówki i zostawić na noc, dzięki czemu nasiona wchłoną płyn. Podawać możemy z ulubionymi owocami. Szałwię hiszpańską możemy dodawać również do owsianki, sałatek lub koktajli.

8 komentarzy:

  1. Ciekawe czy byłby z tych korektorów taki jasny, jak moja skóra. Mam z tym ogromne problemy, bo większość, jak nie wszystkie drogeryjne produkty są dla mnie za ciemne. Ale cóż, trzeba szukać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam bardzo jasną karnację, ale skoro znalazłam idealny odcień, to na pewno Ty również go znajdziesz :)

      Usuń
  2. Fajni ulubieńcy, nie słyszałam wcześniej o takich nasionach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor z Revlon uwielbiam, zainteresowały mnie te nasiona chia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokochałam desery z nasion chia. Nie dość że są zdrowe to jeszcze pyszne

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie spróbować tych nasion chia, bo uwielbiam tego typu produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi ulubieńcy :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)