23 maja 2016

WHITE TOTAL LOOK

W tym sezonie total looki królują na wybiegach. Projektanci stawiają nie tylko na białe i czarne stylizacje, ale również na mocne i ostre kolory. Jednak postawiłam na klasyczny white total look, gdyż taki strój sprawdzi się na każdą okazję.

Nie chciałam by mój total look był monotonny i nudny dlatego postawiłam na bluzkę w kolorze beżowym. Jednak całość stylizacji zachowałam w kolorze białym.

Białe ubrania odmładzają, a przede wszystkim dodają świeżości i lekkości, dlatego właśnie taka stylizacja jest idealna na wiosenne dni. Dodatkowo koronka przy bluzce dodała odrobinę romantycznego stylu, który w tym sezonie również jest bardzo modny.

Taka stylizacja jest uniwersalna. Sprawdzi się zarówno podczas codziennych spotkań, jak również jako formalny strój. White total look to stylizacja, w której każdy powinien się odnaleźć. Zwolenniczki swobody mogą postawić na sukienki lub szorty w połączeniu ze sneakersami. Taki sportowy total look doskonale wygląda, a przy okazji jest bardzo wygodny. Szykowne spodnie i koszula to połączenie idealne dla kobiet, które kochają elegancję.

Złote dodatki dodają całej stylizacji odrobinę elegancji. Cały strój jest lekki i delikatny, dzięki czemu ze spokojem możemy go nosić podczas letnich dni.

Spodnie- Zara
Bluzka- H&M
Buty- Superstar
Naszyjnik- H&M
Szeroka bransoletka- Gate
Bransoletka- Mohito

19 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja. Idealna na wiosnę :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z Ciebie chudzinka. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie jasne stylizacje. Ładnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze nie za bardzo lubie biel ale tb on bardzo pasuje kochana :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt dobrze się czuję ubrana w całości tylko w jednym kolorze. Rzadko chodzę w białych ubraniach, gdyż zawsze się gdzieś pobrudzę, haha :D
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja, choć nigdy bym nie zaryzykowała założenia białych spodni, bo jestem mistrzem brudzenia dolnych części garderoby :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, idealne zgranie kolorów :) bardzo fajnie, że przełamałaś tym beżem :) Jestem na tak!
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna stylizacja!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio coraz częściej widuje białe stylizacje, a mimo wszystko jakoś jeszcze nie jestem do nich przekonana
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobały mi się dodatki, miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś piękna. Masz cudowne włosy. Co do stylizacji to super wszystko skomponowałaś, jedyne co to nie wiem czemu ale te buty są za sportowe do takiej eleganckiej góry. Ale to chyba kwestia gustu.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu sportowe buty przypadną do gustu, jednak chciałam by w mojej stylizacji znalazł się jakiś sportowy element, który by przełamywał elegancję. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  12. Piękna stylizacja :) Och ja zdecydowanie kocham bluzki z koronkami, a ta twoja jest cudna :) Ogólnie bardzo lubię biel, moim zdaniem to jeden z kolorów w którym każdy dobrze wygląda :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm ciekawy pomysł na taki total look!:)
    Zapraszam do siebie http://style4you-mt.blogspot.com/2016/06/about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ta bluzka jest prześliczna :O Wiesz może czy jest jeszcze dostępna? Też mi nie bardzo te buty tutaj pasują. Myślę, że lepiej wyglądałyby białe slip on-y albo szpilki nude (choć tu by się nieco wyłamało z koncepcji "wszystko na biało").
    Zapraszam do mnie :* szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię białe ubrania, ale czasem trzeba uważać żeby się nie ubrudzić ;)


    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Białe stylizacje są prześliczne, jednak łatwo to ubrudzić :/
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)