9 czerwca 2016

STYLIZACJA Z BIAŁYMI SPODNIAMI

Białe spodnie są idealne na wiosnę. Nie są one jednosezonowe, bowiem na wybiegach królują już ładne parę lat. Ze względu na jasny kolor możemy je nosić praktycznie cały rok. Jednak najlepiej sprawdzą się wiosną, późnym latem i jesienią. Umiejętnie zestawione stworzą obłędną stylizację, więc zdecydowanie warto po nie sięgnąć.

Postawiłam na połączenie bieli i pasteli. Dzięki temu otrzymałam delikatny, kobiecy i strój po prostu z pomysłem. Błękitną, skórzaną bluzkę zestawiłam z małą torebką w podobnym odcieniu. Złoty łańcuszek idealnie pasuje do cielistych butów i dzięki temu idealnie uzupełniają one całą stylizację.

Białe spodnie pasują praktycznie do wszystkiego. Od total looków (stylizacja tutaj), po bluzki w wyrazistych kolorach. Możemy je zestawić z czarną górą lub casualową oraz dżinsową koszulą. W każdym wydaniu białe spodnie będą świetnie wyglądać.

Do całości dodałam ciemne okulary, które delikatnie przełamują jasność stylizacji. Dzięki takiemu dodatkowi stylizacja ta będzie się również nadawać na jesienne, ciepłe dni.

Spodnie- Zara
Bluzka- Mohito
Torebka- Mohito
Buty- Wojas
Pasek- Mohito

11 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądasz w tych spodniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, prosta, klasyczna idealna na lato :) Świetna torebka!
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja. Nie wiedziałam, ze błękit tak świetnie pasuje do bieli. Na pewno i ja wypróbuje to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham chodzić w jasnych spodniach, ale moim ulubieńcem są właśnie białe. Pasują dosłownie do wsdzystkiego, a szczególnie do czerni!
    Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne masz włosy:)
    Pasek bardzo mi się spodobał, wiesz może czy były takie czarne? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Czarne paski dostępne są również w wariantach, które są bardzo podobne do tego.

      Usuń
  8. Mi najbardziej podoba się torebka :)

    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja! Uwielbiam Twój styl. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)