23 czerwca 2016

STYLIZACJA Z SUKIENKĄ MAXI

Sukienka maxi, odkryte ramiona, niecodzienny dekolt oraz printy to ostatnie krzyki mody. Zarówno na wybiegach, jak i na ulicy można zobaczyć je w różnych wersjach. Dzisiejsza stylizacja jest połączeniem właśnie tych trendów.

Długo nie mogłam się przekonać do sukienek maxi. Jednak tak samo jak w przypadku kapelusza, musiałam znaleźć idealny model. Kiedy zobaczyłam tę sukienkę po raz pierwszy, od razu podbiła ona moje serce.

Abstrakcyjne printy sprawiają, że sukienka przykuwa wzrok. Do tego dobrałam czarny kapelusz, który kolorystycznie idealnie pasuje do stroju. Brązowa torebka z frędzlami zachowuje całą stylizacje w stylu boho. Sandałki- rzymianki lub wiązane baleriny dodadzą lekkiej tonacji i sprawią, że ubiór będzie idealny na lato.

Postawiłam na minimalną biżuterię i założyłam tylko 2 bransoletki. W końcu latem nie chodzi o to żeby obwieszać się ozdobami, a sukienka i tak jest już wystarczająco dekoracyjna.

Sukienka- Tally Weijl
Bransoletki- H&M
Torebka- Stradivarius
Buty- Stradivarius
Kapelusz- Stradivarius

18 komentarzy:

  1. Śliczna ta sukienka i rzeczywiście świetnie wygląda w połączniu z kapeluszem :)
    https://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ,a kapelusz idelanie pasuje . Bransoletka jest cudowna.
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja! Kocham długie sukienki. Zapraszam na swój blog kulinarny :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się Twój kapelusz, od dawna na taki poluję. :D

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi sukienkami, ale bardzo mi się podoba ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz. Nigdy nie byłam przekonana do sukienek maxi, ale chyba się na nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne włosy ;)
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka idealna na upały :D.!

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudnie! Uwielbiam oglądać stylizacje z sukienkami maxi, zawsze jestem nimi oczarowana, a sama przymierzyłam już chyba ze 100 modeli i w żadnej siebie nie widziałam :/

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale może to kwestia właśnie trafienia na "ten jedyny" model :)

      Usuń
  10. Jaka Ty szczuplutka :O Świetna stylizacja, wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku,jaka chudzinka,zazdroszczę :) bardzo pasują do Ciebie takie stylizacje :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mnie żadna długa sukienka nie wygląda fajnie :D
    Tb w niej ślicznie ;)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. na kimś ładnie wyglada :d na mnie pewnie niekoniecznie. ja w ogole nie lubie sukienek, nawet córki nie lubie w nie ubierać :D
    ale faktycznie ładna kiecka !

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygladasz :)
    Poklikasz mi w ostatnim ? https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/sammydress-and-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze dziękuję :)